![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het dan ook nogal misplaatst en arrogant dat iemand die het geluk heeft gehad geboren te worden op de juiste plaats in de wereld, en nooit echt in aanraking is gekomen met de potentieel ernstige gevolgen van een door vaccins-te-voorkomen ziekte, dat die zo lichtzinnig en misprijzend kan doen over iets dat, uit eigen ervaring, levens redt. En geruggesteund door leugens en propaganda ook nog denkt dat hij het grote gelijk mee heeft. Een roestige nagel...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23202 | |
|
![]() Citaat:
Verder ga ik akkoord met wat Pindar schrijft. Men zou beter eens het IMF aanpakken die deze landen opzettelijk leeg zuigt en arm houdt. Waarom denk je dat zwart afrika altijd de eerste is waar er massaal vaccins uitgerold worden. De elitisten van het IMF en de wereldbank geven geen moer om wat zij "useless eaters" vinden.
Laatst gewijzigd door exodus : 7 december 2012 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23203 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al de rest van je betoog ga ik geen woorden aan vuil maken. Ik ga elke 2 jaar terug voor een aantal maanden, en steek mijn handen uit mijn mouwen, ter plaatse. En zie langzaam maar zeker vooruitgang. Vanuit de mensen terplaatse. Met mijn hulp. Wat heb jij de laatste tijd gedaan voor deze mensen?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23204 | ||
|
![]() Citaat:
Als je de officiele lijn niet na-aapt dan ben je automatisch een outcast die aan blasfemie doet. Dat ze inzitten met onze gezondheid, laat me niet lachen. Ze zitten zogezegd zo in met onze gezondheid dat ze vaccins verplichten, met alle brol en synthetische cocktails die ze erin draaien. Citaat:
Het is de IMF en de wereldbank die deze landen absoluut arm houden. DAt is de echte reden dat ze daar nog altijd "achterkomen" en dikwijls geen deftige infrastructuur kunnen ontwikkelen. Samen met de puppet dictators die door hun manipulaties geïnstalleerd zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#23205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De medische "maffia" is er niet om ons beter te maken, vaccins zijn er om ons te verzwakken. Ondertussen worden we ouder en ouder. Nuff said.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23206 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23207 |
Banneling
|
![]() Hoeveel weet Goeroe Icke eigenlijk van wetenschap zou een mens zich op de duur gaan afvragen.
Heeft die mens eigenlijk ooit zijn middelbare school afgemaakt? Nu in een discussie met groten als Dawkins, Dennett of Hawking zou hij natuurlijk totaal en absoluut belachelijk gemaakt worden, hij komt nog niet tot aan hun teennagels. ![]() Ik vind het erg respectvol dat deze (en vele anderen met hen) dan ook consequent elke discussie met Icke of mensen van zijn allooi weigeren om hen de onvermijdelijke schande en schaamte te besparen. Laatst gewijzigd door parcifal : 7 december 2012 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23208 | |||||
|
![]() ik betwijfel ten zeerste dat je dat zelf doet, en ter dege de argumenten voor vaccinatie bvb bekijkt. Open en objectief. Heb je bvb het boek van Paul Offit gelezen? Lees je de bijdragen op evidence-based medicine? Waar meer dan eens de farma-industrie kritisch onder de loep wordt genomen (zelden of nooit tegengekomen op een natural health site) OF blijf je plakken op de sites die je wereldbeeld bevestigen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
de feiten spreken je tegen Citaat:
nogmaals mijn vraag exodus. Wat heb je zelf al gedaan om hun situatie te verbeteren?
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23209 | ||
|
![]() Citaat:
Hier David Icke over Dawkins: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Rest my case. Laatst gewijzigd door zonbron : 7 december 2012 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23211 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ben ik verplicht om net als jou te gaan helpen? Wat een zever argument/verwijt is dit toch. Het is bewonderenswaardig dat je helpt, maar gebruik het niet om je beter te voelen dan mensen die dit niet doen. Kijk eerst ook eens naar de werelbank en de IMF. Daar zitten de echte bloedzuigers. Zolang zij al dat leed veroorzaken zal het dweilen met de kraan open zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#23212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent U van volgende al op de hoogte ? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=422 Just for entertainment... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23214 |
Banneling
|
![]() Verkeerde draad, lijkt me, ZonB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23217 | |
|
![]() Citaat:
wie blindelings gelooft is een religidioot exodus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23219 |
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23220 |
Vreemdeling
|
![]() Hoewel volgens mij niet alle vaccins zinloos zijn, stel ik sommige programma's zeker in vraag. Dat aids een man-made epidemie is, ben ik ook van overtuigd.
@ morte-vivante: Ik ken er ook die zijn gaan helpen in Afrika, en er zijn, volgens mij, 2 types in te onderscheiden: 1. De mensen die het doen om vooral te kunnen vertellen wat zij allemaal goed doen, naïevelingen die denken de wereld te verbeteren. 2. En je hebt de mensen die weten hoe verkeerd alles draait, maar ze gaan alsnog gaan helpen om eventjes de uiterste nood te lenigen, gezien ze expertise bezitten om te dweilen met de kraan open. Alleen, die hoor je er nooit over, enkel ingewijden weten het omdat die weer 'op vakantie' vertrekt. Als men denkt even in Afrika de held te gaan uithangen en de wereld te verbeteren, so be it. Maar, heb je echt al verwezenlijkingen meegemaakt die niet in een paar jaar teniet worden gedaan? Afrika is prachtig, maar geen illusies van wereldverbeteraars aub. Dus: hoe heten de dorpen waar de al-dan-niet vaccinatie is toegepast?