Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2012, 09:36   #23201
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De vaccinatie industrie en de medische maffia zal het natuurlijk nooit laten om hun thesis te promoten dat als je niet gevaccineerd bent je gevaar loopt. en zulke cases breed in de media uitsmeren. Terwijl er talloze gezonde kinderen rondlopen die nooit gevaccineerd zijn geweest. Sommige studies wijzen zelfs uit dat niet gevaccineerde kinderen gezonder zijn.

Heel hun betoog is gebaseerd op het aanspreken irrationele angst.

Zo van die posters die je bij de dokter ziet hangen "elk jaar sterven er XX mensen aan tetanus, laat u tijdig vaccineren".
ik heb anderhalf jaar als vrijwilliger in zwart afrika gewerkt, beste exodus. Ik heb met mijn eigen ogen gezien wat een mazelenepidemie doet met een ruraal dorp. Wat tetanus doet met 5-jarigen. Wat het verschil was tussen 2 naburige dorpen, waarbij de ene wel al ingeënt was tegen rotavirus, en het andere niet.
Ik vind het dan ook nogal misplaatst en arrogant dat iemand die het geluk heeft gehad geboren te worden op de juiste plaats in de wereld, en nooit echt in aanraking is gekomen met de potentieel ernstige gevolgen van een door vaccins-te-voorkomen ziekte, dat die zo lichtzinnig en misprijzend kan doen over iets dat, uit eigen ervaring, levens redt. En geruggesteund door leugens en propaganda ook nog denkt dat hij het grote gelijk mee heeft.

Een roestige nagel...
Oud 7 december 2012, 10:03   #23202
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
ik heb anderhalf jaar als vrijwilliger in zwart afrika gewerkt, beste exodus. Ik heb met mijn eigen ogen gezien wat een mazelenepidemie doet met een ruraal dorp. Wat tetanus doet met 5-jarigen. Wat het verschil was tussen 2 naburige dorpen, waarbij de ene wel al ingeënt was tegen rotavirus, en het andere niet.
Ik vind het dan ook nogal misplaatst en arrogant dat iemand die het geluk heeft gehad geboren te worden op de juiste plaats in de wereld, en nooit echt in aanraking is gekomen met de potentieel ernstige gevolgen van een door vaccins-te-voorkomen ziekte, dat die zo lichtzinnig en misprijzend kan doen over iets dat, uit eigen ervaring, levens redt. En geruggesteund door leugens en propaganda ook nog denkt dat hij het grote gelijk mee heeft.

Een roestige nagel...
Dat je de effecten van tetanus en de mazelen gezien hebt, daar heb ik geen twijfel aan. Of dat veroorzaakt is door het niet-inenten, dat is natuurlijk aan andere vraag waarvoor je geen bewijs hebt. Anderen hier zouden zeggen, "het is geen bewijs, het is een claim!". Koekje van eigen deeg, maar kom. Een zaak van twee dorpen kan circumstantieel zijn, en er zijn ook studies die over grotere populaties lopen die aantonen dat vaccins geen effect hebben.

Verder ga ik akkoord met wat Pindar schrijft. Men zou beter eens het IMF aanpakken die deze landen opzettelijk leeg zuigt en arm houdt.

Waarom denk je dat zwart afrika altijd de eerste is waar er massaal vaccins uitgerold worden. De elitisten van het IMF en de wereldbank geven geen moer om wat zij "useless eaters" vinden.

Laatst gewijzigd door exodus : 7 december 2012 om 10:04.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 11:57   #23203
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Dat je de effecten van tetanus en de mazelen gezien hebt, daar heb ik geen twijfel aan. Of dat veroorzaakt is door het niet-inenten, dat is natuurlijk aan andere vraag waarvoor je geen bewijs hebt.
de effecten worden veroorzaakt door de infectie. De ernst en de mate van verspreiding wordt gereduceerd door vaccins. Feiten genoeg daarvoor. Echte. En uit eerste hand, met mijn eigen ogen. Geen youtube-filmkes

Citaat:
Anderen hier zouden zeggen, "het is geen bewijs, het is een claim!".
ik heb geen zin om hier een ganse lijst aan epidemiologische studies voor te leggen, waarop toch niet wordt ingegaan en die weggewuifd worden met dooddoeners als "wetenschappelijke fraude". Aangezien ge vnl waarde hecth aan anecdotisch bewijs, zou mijn getuigenis moeten volstaan voor je voor die feiten

Citaat:
Een zaak van twee dorpen kan circumstantieel zijn, en er zijn ook studies die over grotere populaties lopen die aantonen dat vaccins geen effect hebben.
je ziet hier toch in dat je je net zo zeer schuldig maakt aan al hetgene je je discussiepartners verwijt? Het wegwuiven of niveleren van beweringen ahv jouw veronderstellingen en jouw oogkleppen

Al de rest van je betoog ga ik geen woorden aan vuil maken. Ik ga elke 2 jaar terug voor een aantal maanden, en steek mijn handen uit mijn mouwen, ter plaatse. En zie langzaam maar zeker vooruitgang. Vanuit de mensen terplaatse. Met mijn hulp.
Wat heb jij de laatste tijd gedaan voor deze mensen?
Oud 7 december 2012, 12:18   #23204
exodus

Standaard

Citaat:
je ziet hier toch in dat je je net zo zeer schuldig maakt aan al hetgene je je discussiepartners verwijt? Het wegwuiven of niveleren van beweringen ahv jouw veronderstellingen en jouw oogkleppen
Tja, je moet alles bekijken. De miljarden industie van de medische maffia gaat natuurlijk hun producten in een goed daglicht stellen. En er zijn al talloze cases geweest waar het bewezen is dat ze gesjoemeld hebben, en of dat ze bepaalde effecten verzwegen hebben. Daar zijn er talloze boeken over. En er zijn ook studies ie het gebruik van vaccins en de effecten ervan in vraag stellen.

Als je de officiele lijn niet na-aapt dan ben je automatisch een outcast die aan blasfemie doet.

Dat ze inzitten met onze gezondheid, laat me niet lachen. Ze zitten zogezegd zo in met onze gezondheid dat ze vaccins verplichten, met alle brol en synthetische cocktails die ze erin draaien.

Citaat:
Al de rest van je betoog ga ik geen woorden aan vuil maken. Ik ga elke 2 jaar terug voor een aantal maanden, en steek mijn handen uit mijn mouwen, ter plaatse. En zie langzaam maar zeker vooruitgang. Vanuit de mensen terplaatse. Met mijn hulp.
Wat heb jij de laatste tijd gedaan voor deze mensen?
Tja, het is bewonderenswaardig dat je wil helpen, en het zal wel een verhelderende en soms confronterende ervaring zijn. Maar door op emoties te spelen heb je geen argument.

Het is de IMF en de wereldbank die deze landen absoluut arm houden. DAt is de echte reden dat ze daar nog altijd "achterkomen" en dikwijls geen deftige infrastructuur kunnen ontwikkelen. Samen met de puppet dictators die door hun manipulaties geïnstalleerd zijn.
Oud 7 december 2012, 12:24   #23205
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

De medische "maffia" is er niet om ons beter te maken, vaccins zijn er om ons te verzwakken. Ondertussen worden we ouder en ouder. Nuff said.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 13:02   #23206
exodus

Standaard

Citaat:
PARALLEL UNIVERSES ...

… ‘ON’ THE SAME ‘EARTH'

David Icke

We will all have heard the concept of parallel universes in which multiple realities share the same space like radio and television stations, but how about multiple realities ‘sharing’ the same reality? This is I suggest what is happening here ‘on’ Earth.

What we call ‘the world’ is only a tiny range of frequency called visible light, a narrow band within the larger, but still fundamentally limited, electromagnetic spectrum. What humans can ‘see’ is an infinitesimal fraction of what there is to see.

The vehicle which focuses human attention on merely visible light is called a ‘body’. This focus is imposed by the simple fact that the decoding and information receiver-transmitter systems of the brain and DNA/genetic structure only manifest ‘reality’ for what we call the conscious mind within the frequency band of visible light.

This genetically-decoded focus of perceived reality is what people call a ‘human’ and they mistake this for their true self. It is not. It is merely a focus of attention within their infinite awareness. It is their ‘ocean’ focusing attention on a droplet and believing for a temporary ‘three score years and ten’ that the droplet is the true self and not the ocean.

It makes me chuckle when I see people ridiculing the existence of other realities, and other manifestations of infinite possibility such as reptilians, when they can’t even see other levels of their own reality like the ultraviolet, infrared and radiowave segments of the electromagnetic field.

Hilarious, really. What self-delusion, what, even if we take it to the lowest level, what ‘scientific’ nonsense.

But the body only focuses the attention of what is bravely and optimistically called the conscious mind. What that ‘mind’ is ultimately ‘attached’ to dictates how we perceive the reality that we are focused upon. Thus we have so much evil and so much love in the same ‘world’.
Oud 7 december 2012, 13:15   #23207
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Hoeveel weet Goeroe Icke eigenlijk van wetenschap zou een mens zich op de duur gaan afvragen.
Heeft die mens eigenlijk ooit zijn middelbare school afgemaakt?

Nu in een discussie met groten als Dawkins, Dennett of Hawking zou hij natuurlijk totaal en absoluut belachelijk gemaakt worden, hij komt nog niet tot aan hun teennagels.
Ik vind het erg respectvol dat deze (en vele anderen met hen) dan ook consequent elke discussie met Icke of mensen van zijn allooi weigeren om hen de onvermijdelijke schande en schaamte te besparen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 7 december 2012 om 13:15.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 13:30   #23208
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Tja, je moet alles bekijken.
ik betwijfel ten zeerste dat je dat zelf doet, en ter dege de argumenten voor vaccinatie bvb bekijkt. Open en objectief. Heb je bvb het boek van Paul Offit gelezen? Lees je de bijdragen op evidence-based medicine? Waar meer dan eens de farma-industrie kritisch onder de loep wordt genomen (zelden of nooit tegengekomen op een natural health site) OF blijf je plakken op de sites die je wereldbeeld bevestigen?

Citaat:
De miljarden industie van de medische maffia gaat natuurlijk hun producten in een goed daglicht stellen. En er zijn al talloze cases geweest waar het bewezen is dat ze gesjoemeld hebben, en of dat ze bepaalde effecten verzwegen hebben.
en telkens kwam dat als een boemerang terug in "hun" gezicht. Strengere regels, transparantie van klinische data. Elke keer zo'n zaak aan het licht komt schieten ze in hun eigen voet. Goed zeg ik dan. Eigen schuld

Citaat:
Daar zijn er talloze boeken over. En er zijn ook studies ie het gebruik van vaccins en de effecten ervan in vraag stellen.
goed. Ik juich elke vraagstelling toe. Zolang men niet doof blijft voor de antwoorden tenminste. Daar scheelt het. Geen enkele antivax propaganda doorstaat een kritische doorlichting.

Citaat:
Als je de officiele lijn niet na-aapt dan ben je automatisch een outcast die aan blasfemie doet.
"de officiële lijn" bestaat enkel in uw hoofd exodus. Evidence-based medicine is per definitie veranderlijk, aangezien de heersende opvattingen worden bijgestuurd door nieuwe bevindingen

Citaat:
Dat ze inzitten met onze gezondheid, laat me niet lachen.
Ze zitten zogezegd zo in met onze gezondheid dat ze vaccins verplichten, met alle brol en synthetische cocktails die ze erin draaien.
de toxin-gambit
de feiten spreken je tegen

Citaat:
Tja, het is bewonderenswaardig dat je wil helpen, en het zal wel een verhelderende en soms confronterende ervaring zijn. Maar door op emoties te spelen heb je geen argument.
natuurlijk reageer ik emotioneel. zoiets draag je mee, en wens je niemand toe. Maar er is een verschil tussen op emoties spelen en emotioneel reageren. De feiten spreken voor zich. Wat een tetanusinfectie doet is klinisch beschreven. Wat diarree kan doen met een 3-jarige in een zwart-afrikaans land ook. Wat de ernstige gevolgen kunnen zijn van een mazeleninfectie ook. Net zoals de epidemiologische data die aangeven wat voor heil een vaccinatiecampagne kan doen voor zo'n 3-jarige. Maar dat zullen allemaal wel gemanipuleerde argumenten zijn.

nogmaals mijn vraag exodus. Wat heb je zelf al gedaan om hun situatie te verbeteren?
Oud 7 december 2012, 13:45   #23209
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Hoeveel weet Goeroe Icke eigenlijk van wetenschap zou een mens zich op de duur gaan afvragen.

Nu in een discussie met groten als Dawkins, Dennett of Hawking zou hij natuurlijk totaal en absoluut belachelijk gemaakt worden, hij komt nog niet tot aan hun teennagels.
Ik vind het erg respectvol dat deze (en vele anderen met hen) dan ook consequent elke discussie met Icke of mensen van zijn allooi weigeren om hen de onvermijdelijke schande en schaamte te besparen.
Icke heeft al eens met Dawkings gediscussieerd, jaren geleden in Oxford. Spijtig genoeg niet terug te vinden, alhoewel diegene die er bij waren zeiden dat Icke er nog goed uitkwam.

Hier David Icke over Dawkins:

Citaat:
The Illuminati know how reality works and they want to make sure that their target population never does. Religion was their major vehicle for this through the ages and then 'science' came forward to play its crucial role in suppressing the truth. The party line in the 'science' establishment is that the world is solid and physical and there is no 'afterlife'. Anything to do with the so-called 'paranormal' is condemned or ridiculed by the programmed, often malevolent, 'experts' wheeled out to debunk views, experiences and research that demolish the manufactured myopia that is mainstream 'science'. Ironically, most of what is accepted as scientific 'fact' turns out to be simply assumption and not fact at all. This includes, indeed especially so, Charles Darwin's 'natural selection' or 'survival of the fittest'. As João Magueijo, the Portuguese cosmologist and Professor in Theoretical Physics at Imperial College London, said: ' ... most science is just a theory and is not motivated by existing observations crying out for an explanation.' He also rightly observed: 'It seems to me that contradicting textbook wisdom is only heresy for those who have learnt it from the text book.'

It is quite a sight to see 'experts', like Professor Richard Dawkins at Oxford University, trying to discredit anything that doesn't fit with their concrete belief-system. He condemns religion while being an evangelist for his own - the religion of this-world-is-all-there-is. Dawkins ridicules the 'God religions', but doesn't realise that he is a leading voice of the 'no-God religion'. He is the High Priest and Chief Zealot of the religion called 'Scientism' and he is desperate to debunk anything that could question his intellectual pre-eminence. Dawkins targets with religious zeal those who challenge the omnipotence of mainstream science. I have seen him close up during a debate at the Oxford Union, and also on his television programmes, attempting to debunk alternative healing and the 'paranormal'. I see fear in his eyes for some reason and almost a sense of panic and desperation. The thought that he could be wrong seems to terrify him, but surely he must know by now that he has been talking bollocks for decades. If he doesn't, given the evidence available, it's a real head-shaker. Where has he been? It is the legions of mind-made, song-sheet scientists like Dawkins that man the barricades whenever the party line is under threat. They are gatekeepers who seek to impose their own ignorance upon the masses. A few of them, and certainly those who run the institutions, know what they’re doing, but most have just been programmed by the system to program others.

[..]

The university system, elite or otherwise, is ever more irrelevant, ever more in retreat from the cutting edge. There is a revolution of perception going on and the isolated intellect simply can't see it, nor can it see how ignorant the religion of intellectualism really is. How is mainstream science ever going to understand reality when it is populated by 'scientists' filtering everything through a left-brain that can only perceive sequence, time and apartness? It never is and it was never meant to. The idea is to keep people from the truth about reality and the human condition by keeping that knowledge from science. It is the head/heart scientists who are at the cutting edge, not the regular bunch personified by people like Professor Richard Dawkins. He's the Darwinism groupie at Oxford University who targets his nose-in-the-air bile and ridicule at anyone who has another view of reality beyond the edges of his postage stamp. He condemns religion and yet he is the high-priest of his own - Scientism, the belief that only mainstream science has the truth and anything else is blasphemy. I once appeared with him at the Oxford Union years ago. It was like debating with concrete on legs. He didn't like me; I can't think why. The whole Darwinist nonsense, which takes the creator out of Creation, was carefully calculated to indoctrinate a mass perception of life with no purpose, one in which we are mere accidents of 'evolution' and life's a bitch and then you die. It still dominates the collective mind of what is bravely called 'science'.

As with medicine, law and education, so the closed-world of mainstream science is structured to repel all boarders who threaten to breach the dam that passes for its perception. One method is to attack alternative approaches to healing and condemn them as ' crackpot' or 'dangerous', but what could be more crackpot and dangerous to human health than chemotherapy? The science establishment presses for new laws to 'protect' people from alternatives while pursuing policies and technologies that are potentially lethal to both people and planet. Scientists who buck the establishment and seek knowledge through an open mind find their funding and job opportunities disappear. Talk to some of those scientists who have challenged the orthodoxy of global warming, for a start. It is the carrot and stick again and it is used across the entire system to keep dissenters in line and truth in the closet.
Oud 7 december 2012, 13:48   #23210
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hopelijk meer dan de Profeet en gore Goeroe Gore over het klimaat.

Rest my case.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 7 december 2012 om 13:56.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 13:58   #23211
exodus

Standaard

Citaat:
natuurlijk reageer ik emotioneel. zoiets draag je mee, en wens je niemand toe. Maar er is een verschil tussen op emoties spelen en emotioneel reageren. De feiten spreken voor zich. Wat een tetanusinfectie doet is klinisch beschreven. Wat diarree kan doen met een 3-jarige in een zwart-afrikaans land ook. Wat de ernstige gevolgen kunnen zijn van een mazeleninfectie ook. Net zoals de epidemiologische data die aangeven wat voor heil een vaccinatiecampagne kan doen voor zo'n 3-jarige. Maar dat zullen allemaal wel gemanipuleerde argumenten zijn.
Tja, ik geloofde vroeger ook in vaccinatie, blindelings. Maar er zijn wel degelijk argumenten tegen, en je zou ze beter eens bekijken. Meer kan ik niet zeggen.

Citaat:
nogmaals mijn vraag exodus. Wat heb je zelf al gedaan om hun situatie te verbeteren?
Ik ging hier niet op reageren omdat het zo'n non- argument is maar kom...

Ben ik verplicht om net als jou te gaan helpen? Wat een zever argument/verwijt is dit toch.

Het is bewonderenswaardig dat je helpt, maar gebruik het niet om je beter te voelen dan mensen die dit niet doen.

Kijk eerst ook eens naar de werelbank en de IMF. Daar zitten de echte bloedzuigers. Zolang zij al dat leed veroorzaken zal het dweilen met de kraan open zijn.
Oud 7 december 2012, 14:50   #23212
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Hopelijk meer dan de Profeet en gore Goeroe Gore over het klimaat.

Rest my case.
Gore is een politicus, snap je?

Welke case? Behalve een humoristische noot, die danig in het water is gevallen overigens zie ik geen case.
Oud 7 december 2012, 15:01   #23213
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gore is een politicus, snap je?

Welke case? Behalve een humoristische noot, die danig in het water is gevallen overigens zie ik geen case.
Met het gemarkeerde ben ik 100% ok (humoristisch vind ik het wel niet... onmiddelijk). Maar ik snap het wel, een goed gepositioneerde corrupte zakkenvuller.

Bent U van volgende al op de hoogte ?

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=422

Just for entertainment...
HIER
Oud 7 december 2012, 15:06   #23214
parcifal
Banneling

Standaard

Verkeerde draad, lijkt me, ZonB.
Oud 7 december 2012, 15:12   #23215
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alhoewel Uw opvatting aangaande voldoende vatbaar is voor discussie...

I rest my case.

U kan alsnog, indien geinteresseerd, aldaar Uw repliek aan de muur hangen.

Welcome.
HIER
Oud 8 december 2012, 11:07   #23216
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 8 december 2012, 13:14   #23217
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Tja, ik geloofde vroeger ook in vaccinatie, blindelings. Maar er zijn wel degelijk argumenten tegen, en je zou ze beter eens bekijken. Meer kan ik niet zeggen.
blindelings?

wie blindelings gelooft is een religidioot exodus.
Oud 10 december 2012, 20:10   #23218
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

*** GAME OVER voor de unipolaire NWO ! *** “Global Trends 2030: Alternative Worlds"

HIER
Oud 11 december 2012, 15:23   #23219
exodus

Standaard

Oud 11 december 2012, 15:51   #23220
freewheeler
Vreemdeling

Standaard

Hoewel volgens mij niet alle vaccins zinloos zijn, stel ik sommige programma's zeker in vraag. Dat aids een man-made epidemie is, ben ik ook van overtuigd.

@ morte-vivante:

Ik ken er ook die zijn gaan helpen in Afrika, en er zijn, volgens mij, 2 types in te onderscheiden:
1. De mensen die het doen om vooral te kunnen vertellen wat zij allemaal goed doen, naïevelingen die denken de wereld te verbeteren.
2. En je hebt de mensen die weten hoe verkeerd alles draait, maar ze gaan alsnog gaan helpen om eventjes de uiterste nood te lenigen, gezien ze expertise bezitten om te dweilen met de kraan open. Alleen, die hoor je er nooit over, enkel ingewijden weten het omdat die weer 'op vakantie' vertrekt.

Als men denkt even in Afrika de held te gaan uithangen en de wereld te verbeteren, so be it. Maar, heb je echt al verwezenlijkingen meegemaakt die niet in een paar jaar teniet worden gedaan? Afrika is prachtig, maar geen illusies van wereldverbeteraars aub.

Dus: hoe heten de dorpen waar de al-dan-niet vaccinatie is toegepast?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be