Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 januari 2015, 17:43   #23321
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
De drie zijn diep gekwetst!
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2015, 17:44   #23322
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Haribo dropjes verboten...

__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2015, 17:46   #23323
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Haribo dropjes verboten...

Ik heb zo nog ergens zo'n Afrikaans masker liggen. Misschien best opstoken zeker als ik de open haard nog eens aansteek? Kwestie van geen verkeerde racistische gedachten te krijgen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2015, 19:28   #23324
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik heb zo nog ergens zo'n Afrikaans masker liggen. Misschien best opstoken zeker als ik de open haard nog eens aansteek? Kwestie van geen verkeerde racistische gedachten te krijgen?
Daar is het nu wat laat voor, vrees ik...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2015, 00:07   #23325
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.241
Standaard

http://www.bladna.nl/belgische-arts-...ten,10029.html
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2015, 00:21   #23326
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Dit lijkt mij meer een reden om tegen Belgische artsen te zijn (als we toch gaan veralgemenen).

Wat een idioot, zou hij het niet cynisch / ironisch bedoelen?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2015, 06:59   #23327
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.029
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Je kan hem geen ongelijk geven....
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2015, 11:59   #23328
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Je kan hem geen ongelijk geven....
Stel je eens voor dat Europiden hun kennis en technologie niét meer zouden delen met zij die hen ongunstig gezind zijn.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 24 januari 2015 om 12:00.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2015, 15:33   #23329
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Leuk staaltje van policor desinformatie:

NOS bericht: Duitser steekt zwangere ex in brand

Citaat:
In Berlijn is een hoogzwangere vrouw van 19 in brand gestoken en daardoor om het leven gekomen. Ze was eerst meerdere malen met een mes gestoken. Wandelaars vonden het slachtoffer gisteren in een stuk bos.

De politie heeft twee verdachten aangehouden, mannen van 19 jaar oud. Een van hen is de ex-vriend van de vermoorde vrouw. De ander is een vriend van hem. Ze worden allebei beschuldigd van moord. Volgens de politie heeft een van de twee bekend.

Het slachtoffer en de verdachten kwamen alle drie uit Berlijn.

De burgemeester van Berlijn Michael Müller heeft geschokt gereageerd. Hij spreekt van een "onbegrijpelijke en wrede moord".
http://nos.nl/artikel/2015178-duitse...-in-brand.html

Bericht uit Duitsland:

Citaat:
Multikulti in Berlin: Türke verbrennt 19-Jährige schwangere Deutsche
Udo Ulfkotte
Für die Lügenpresse und unsere Gerichte sind deutsche Menschen zweiter Klasse. Man kann das derzeit mal wieder gut belegen. In Berlin sollen Neuköllner Türken eine 19 Jahre alte hochschwangere Deutsche lebend verbrannt haben. Und unsere Politiker und Leitmedien schauen mal wieder einfach weg. Klar ist auch schon jetzt: Natürlich werden die Täter einen Islam-Strafrabatt bekommen.
http://info.kopp-verlag.de/hintergru...-deutsche.html

Slaap gerust verder.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2015, 15:39   #23330
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

"Duitsers"

Jaja...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2015, 22:20   #23331
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.504
Standaard

Mijn Duits is zowat rien de knots , maar ik heb wel begrepen ,
dat in't Nederlandstalig artikel wat verzwegen wordt ,
tenzij dader(s) & slachtoffer enkel een Duitse Nationaliteit hebben !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2015, 04:52   #23332
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
"Duitsers"

Jaja...
De gekende weg moffel praktijk.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2015, 21:04   #23333
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De gekende weg moffel praktijk.
Inderdaad. Stel je eens voor dat het omgekeerde was gebeurt. Als een autochtoon een moslima zwanger zou hebben gemaakt en die dan 2 messteken in de buik had toegedient en haar daarna levend in brand had gestoken en er blijven op kijken tot ze dood was. Men mag al raden wat er dan in de krant zou hebben gestaan. "Autochtoon (blanke racist) steekt zwangere moslima 2x in de buik en steekt haar daarna levend in brand" in plaats van "Duitser" steekt "meisje" levend in brand en er zou spontaan een mars voor "verdraagzaamheid en tegen racisme" op poten gezet worden. Het komt altijd op hetzelfde neer. Foei niet-moslim, schouderklopje voor de moslim. De reguliere pers lijkt wel te lijden aan "islamofobie" aangezien ze deze waarheid niet durven te schrijven.

Dit had er moeten staan!

Multiculti in Berlijn: Turk verbrandt 19-jarige hoogzwangere Duitse
https://ejbron.wordpress.com/2015/01...angere-duitse/
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 26 januari 2015 om 21:28.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2015, 14:22   #23334
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.029
Standaard

hoe ziek kan je zijn?

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-z...lijk-a2195690/
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2015, 14:44   #23335
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Wie heeft er nu 80 mannen in zijn kennissenkring die graag een 16-jarige willen neuken ?
Ikke niet , ik denk dat ik aangegeven wordt vooraleer dat meisje 1 x werd gepakt .
Doet me denken aan Britse schandalen . Loverboy doet me ook denken aan migranten .
Daarom dat ik het direct hier zet .http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...g-meisje.dhtml
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2015, 14:50   #23336
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Wie heeft er nu 80 mannen in zijn kennissenkring die graag een 16-jarige willen neuken ?
Ikke niet , ik denk dat ik aangegeven wordt vooraleer dat meisje 1 x werd gepakt .
Doet me denken aan Britse schandalen . Loverboy doet me ook denken aan migranten .
Daarom dat ik het direct hier zet .http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...g-meisje.dhtml
ik denk ook onmiddellijk aan de moslimloverboys maar vermits het geen marokkaan is staat zijn naam er wel bij: ARMIN A. Niet echt een Marokkaanse naam. (wat niet wil zeggen dat hij vast wel een Marokkaanse testosteronboy vriendenkring heeft die maagdelijk het huwelijk inmoeten).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2015 om 14:51.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2015, 17:56   #23337
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Django Unchained :-p
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2015, 19:26   #23338
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Hoewel ik het gedrag én de mentale toestand van taxi chauffeurs in de steden al in vraag gesteld heb ,blijkt daar een stevige portie homo-haat en verkrachtersgedrag in te zitten.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...msterdam.dhtml


De politie in Amsterdam is een onderzoek gestart naar de mishandeling van een 21-jarige homoseksuele man. Hij nam zaterdagavond na een bezoek aan een homobar een taxi, die achtervolgd werd door twee mannen in een andere auto. Toen het slachtoffer de auto uitvluchtte, kwamen de mannen achter hem aan en grepen zij hem vast. In de achtervolgende auto werd hij langdurig gegijzeld en mishandeld."Hij dacht echt dat zijn laatste uurtje had geslagen", vertelt een politiewoordvoerster.
De man ging in de nacht van zaterdag op zondag om 2 uur naar huis. In de taxi viel het hem op dat die een omweg maakte en continu in zijn binnenspiegel keek. Hij had de indruk dat de chauffeur contact hield met een achtervolgende auto: een SUV.

Bij het Vondelpark zag het slachtoffer de SUV nog steeds achter zich rijden. Hij gooide in paniek twintig euro naar de chauffeur en vluchtte de auto uit. De chauffeur riep dat hij 150 euro moest betalen, maar de man rende verder.

Achtervolgen
Tijdens zijn vluchttocht te voet hoorde hij dat hij werd achtervolgd door meerdere voertuigen. Een van de daders kon hem te pakken nemen: het slachtoffer werd van achteren vastgegrepen en meegenomen naar een auto. Vermoedelijk was het dezelfde SUV die hem achtervolgde.

In het voertuig moest hij zijn mond houden: ,,Hou je bek, kankerhomo.'' In de rijdende auto werd hij voortdurend mishandeld en ook werd zijn geld afgenomen. Na enige tijd stopte de auto en moest de man bij een filiaal van ABN AMRO een geldbedrag opnemen. Dat moest hij aan de daders geven, die daarna in de auto wegreden. Ze riepen nog iets naar het slachtoffer, vermoedelijk in het Arabisch. De man is vervolgens in paniek naar huis gerend. Hij bleek een hersenschudding en meerdere kneuzingen te hebben, zo bleek later in het ziekenhuis.

Signalement
De politie spreekt over een ,,zeer ernstig geval van antihomogeweld'': ,,De 21-jarige jongen is echt opgewacht bij een gaybar en om die reden uitgekozen. In de beleving van de daders is een homoman wellicht niet zo weerbaar.''

De politie is op zoek naar twee mannen van rond de 25 jaar oud, vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst:

Dader 1, de bestuurder had een ongeschoren uiterlijk en een baardje van een paar dagen oud, hij droeg een donkere pet en een donker vest met capuchon.

Dader 2 droeg dronkere kleding, zwarte NIKE schoenen met een witte zool en had een sportief postuur.

De politie is verder op zoek naar mensen die de achtervolging hebben gezien en naar mensen die een soortgelijk incident hebben meegemaakt. Mensen die iets hebben gezien kunnen contact opnemen met de Opsporingstiplijn via 0800-6070 of via Meld Misdaad Anoniem op 0800-7000. Politiemensen van het team Roze In Blauw zijn bereikbaar via 020-559 5385.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2015, 19:33   #23339
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Over de Brusselse taxi-verkrachtingen is het ondertussen zeer stil geworden .
Het ging al over +20 en ik vermoed dat het getal oploopt .
Geen probleem ? Of niet hoog op de agenda van onze vrije pers ?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2015, 02:13   #23340
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Men zou nu toch denken dat Tomorrowland nog even gespaard bleef van enige verrijking. maar nee:

Citaat:
De Hasseltse strafrechter buigt zich op 13 mei over een grootschalig dossier van oplichting met festivaltickets voor Tomorrowland 2013. Beklaagde 29-jarige Mohammad A. uit Leopoldsburg verdiende ruim 15.000 euro met het handeltje. Een zestigtal gedupeerden hebben zich burgerlijke partij gesteld.
De slachtoffers kregen contact met de twintiger via Facebook of gemeenschappelijke vrienden. Alles leek heel geloofwaardig, omdat de jongeman zijn kopers een contract liet ondertekenen. Hij vertelde te werken voor de organisatie van Tomorrowland. De gedupeerde betaalden een voorschot tussen 200 en enkele duizenden euro's, maar kregen hun toegangsbandje nooit thuis toegestuurd. Het handeltje bracht de Kampenaar ruim 15.000 euro op.

De 20-jarige Sofie Van Peborgh uit Hulshout werd voor 290 euro opgelicht. "Ik kwam in contact met Mohammad via een gemeenschappelijke vriend. Het was bij hem thuis dat ik het contract getekend heb en betaald. Half juni zou mijn toegangsbandje aankomen, maar dat liet op zich wachten." De oplichter hield zijn slachtoffers een tijdje aan het lijntje, tot ze doorhadden dat de tickets nooit zouden aankomen.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-g...s-op-a2198275/
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be