![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#23341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het ergste is nog dat al die pro-Russische onnozelaars hier dat allemaal nog goedkeuren ook....
Alleen daarom hoop ik dat Vladje zijn dreigement uitvoert.... Een atoombom op onze kop is nét zo goed een atoombom op die Poetin lovers hunne kop... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telegram ,het huidige Radio Tokyo van destijds....
Vanuit het riool dus.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://t.me/vicktop55/3566 Al vlug kwam de waarheid boven.
![]() |
![]() |
#23345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De locatie van het team dat aan Telegram werkt is eveneens onduidelijk. Het
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 30 april 2022 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Matt Robson, een politicus uit Nieuw-Zeeland:
https://t.me/vicktop55/3556 "...
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 30 april 2022 om 01:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tokyo Rose was een dame, niet een boertige Russische rioolrat. Plus: Radio Tokyo had wel toffe muziek. De GI's waren fan van die tunes en lachtten eens goed met de propaganda. Nummer 10 zou nog veel boterhammekes moeten eten om daar ook maar te mogen solliciteren, destijds.
![]() |
![]() |
#23348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hieronder een post op Telegram dewelke een brave huisvader afbeeldt die uit Azovstal zou zijn kunnen ontsnappen.
https://t.me/vicktop55/3566 Al vlug kwam de waarheid boven. ----------------------------------------------------------------- De vrouw op de foto uit het bericht van hierboven is ook al niet bepaald een brave huismoeder: https://t.me/alexandra_truth/645?single -----------------------------------------------------------------
![]() |
#23349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja inderdaad ,zij was daar tegenover een engel als je het afweegt tegenover die achterlijke Russische boeren.... Ze kunnen hoogstens aan haar tenen likken , en dan ook maar even ,meer hoogte kan die Russische boertigheid helaas niet ambiëren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23350 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Skippies, it takes one to know one. Bovendien is boeren dé activiteit van de Oekraieners, niet van de Russen. Dat. En lekker corrupt zijn, daar zijn ze ook kampioen in. Als er nog veel gaan bijkomen zitten we direct terug in het tijdperk en de cultuur van roze balletten, Dutroux, Cools-achtige moorden, steekpenningen en massa´s zwartwerk. Het heeft generaties gekost om ons van het imago als meest corrupte land van Europa te ontdoen. Maar ik kan er niet boos op worden. Het zijn broeders, net als de Russen trouwens. Ze zijn ook sterk in klusjeswerk. Ik schat 10 eur per uur dat het gaat worden. En als ze zien dat de gemiddelde Belg er heel goed inzit, gaat dat snel naar 20 eur per uur. Liefst in het zwart hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23351 |
Europees Commissaris
|
![]() Russen zijn door de eeuwen heen een onderdrukt volk geweest. Altijd geleid door de politiek en met zo goed als verbod om zelf beslissingen te nemen, na te denken laat staat te spreken. Dat zit er zo diep ingebakken dat ze gewoonweg niet meer weten hoe ze met vrijheid moeten omgaan en daardoor voelen ze zich ook ongemakkelijk en bedreigd. Dus trekken ze zich terug in de schulp van de overheidsbeslissingen waar ze zich veilig voelen omdat ze dan zelf geen enkele verantwoordelijk moeten nemen.
Als ze dan toch buiten komen voor een vakantie in Turkije bv. gedragen ze zich als vandalen omdat ze de gebruiken niet kennen. Westerlingen die in een hotel gelogeerd hebben waar ook Russen waren kunnen daar zeker van meespreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het evacueren van bijna 17 miljoen stedelingen ('stadsmussen') naar een vele honderden - indien niet enkele duizenden - kilometer verderop gelegen uitgestrekt gebied dat (nog) niet over de infrastructuur beschikt om die bijna 17 miljoen mensen 1) te huisvesten en 2) langer dan een paar weken te voeden resulteert onvermijdelijk in een humanitaire en logistieke nachtmerrie die uiteindelijk zou neerkomen op een 'genocide'. De geëvacueerde stedelingen van Moskou en Sint-Petersburg zouden zich in de uitgestrekte Siberische bossen inderdaad gemakkelijker kunnen verschuilen dan de West-Europeanen in het dichtbevolkte West-Europa, maar nauwelijks enkele weken na aankomst creperen ze massaal van de honger of, als ze het alsnog tot de eerstkomende winter volhouden, van de kou. Indien die door u geopperde grootschalige evacuatie niet nu reeds zéér grondig is voorbereid, wordt ze gegarandeerd een ramp van formaat.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 april 2022 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23353 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
want we hebben grote personeels tekorten. Laat de EU in Rusland personeel gaan werven .i.p.v, in Noord Afrikaanse landen. Er zijn genoeg Russen die schoon genoeg hebben van Poetin en die graag hier aan het werk willen. Laatst gewijzigd door cato : 30 april 2022 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de huidige omstandigheden is het waarschijnlijk dat een wapen konvooi op Poolse bodem getroffen wordt door een raketinslag, na meerdere waarschuwingen. Dan hangt het af van de reactie van NAVO of dit escaleert tot een kernoorlog of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is echter niet nieuw, het Westen dat poogt Rusland klein te krijgen, zegt de Krim oorlog U iets? Als het Westen geen kernoorlog wil, moet het zich buiten dit conflict houden en een bemiddelende houding aannemen. Waarom moet het Westen zich eigenlijk moeien in Oekraïne? Laatst gewijzigd door tomm : 30 april 2022 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het gebeurt dan liefst de tweede helft van mei. Dan zit ik in Kenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23360 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
verwijs dan naar die posts want ik heb neits zien passeren Citaat:
alleen is dit niet de oorzaak of reden vd massale schendingen van oorlogsrecht door rusland iets dat jij nog steeds legitiem en terecht noemt Citaat:
denk je dat je zo aan geloofwaardigheid wint? ik merk dat je weer een bijzonder drukke zaterdag hebt op vlak van werk, familie, vrienden en een actief sociaal leven ![]() |
|||
![]() |
![]() |