![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Zeikstraal is weer eens terug.
![]() Die moet stilaan toch het record van floppy of carlgustaaf benaderen ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 juni 2010 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2323 |
Gouverneur
|
![]() één twee drie
rikketikketik rarara wie benne kik ? nen enkelnick! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2325 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2327 | |
Banneling
|
![]() lol
Citaat:
Laatst gewijzigd door paaldanseresje : 28 juni 2010 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2328 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2329 |
Gouverneur
|
![]() Toevallig toch niet in het Gentse hé? (ero-swing)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2330 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van wie is eddybal eigenlijk een dubbelnick?
![]() |
![]() |
![]() |
#2331 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2332 |
|
![]() Van niemand. One and only.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2333 |
Banneling
|
![]() Waar is de tijd dat BuBers hier met 1 persoon onder 6 verschillende nicks, discuties zaten te voeren tegen elkaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() den dinges.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, ik dacht dat het omgekeerd was; dat 6 bubbers één account bemanden...
![]() |
![]() |
![]() |
#2336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2337 | |
|
![]() jouw account lijkt me iets te recent daarvoor... maar je hebt het voordeel van de twijfel natuurlijk...
![]() |
![]() |
![]() |
#2338 | |
|
![]() Citaat:
Het is echter een feit dat Bruno (nu BWarrior) met verschillende accounts een discussie met zichzelf voerde. Die man heeft enkele zware problemen, vrees ik.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakte hij ook ruzie met zichzelf, of gaf hij zichzelf altijd gelijk?
![]() |
![]() |