![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2321 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Ik zei ook waarom en u niet. En daarom blijft u klinken als een stampvoetend kind kind dat zijn gedacht niet krijgen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is niet omdat u blijkbaar geen eerlijke discussie kunt voeren, dat ze niet zou bestaan. Ik heb intussen al lang begrepen dat u mijn objectieve redens nooit zult aanvaarden. Niet omdat het niet om objectieve redens zou gaan, maar door uw gebrek aan volwassenheid om los te komen van uw vooroordeel over mijn persoon en een kunstmatig in stand gehouden Calimerogevoel. Maar dat neemt niet weg dat zo lang niemand kan duiden waarom mijn redens niet objectief zouden zijn, deze objectieve redens weldegelijk bestaan. Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2322 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En aan je schrijfstijl te zien werkt het je blijkbaar nog ferm op de zenuwen ook. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 mei 2011 om 20:14. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2324 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel. Anders zou ik niet kunnen zeggen dat ik het al gezegd heb.
Citaat:
Citaat:
Doe eens wat inspanning en lees eens wat. Ik geef een linkje mee voor de meelezer waar alles in staat wat ik volgens u niet gezegd heb. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2284 Paulus. PS: ik wacht nog altijd op antwoord. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2194 Laatst gewijzigd door Paulus : 10 mei 2011 om 20:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2325 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schrijft wel meer zaken die niet kloppen. Citaat:
Wat is er zo verschillend aan een hetro die wil huwen overeenkomstig zijn/haar geaardheid en een homo die wil huwen overeenkomstig zijn/haar geaardheid?of een repliek op Als hetro's mogen huwen overeenkomstig hun geaardheid, en homo's worden uitgesloten om te huwen overeenkomstig hun geaardheid is dit discriminatie. Citaat:
Je geeft een link naar een post waarin jij omstandig uitlegt dat je niet meer antwoordt. Laatst gewijzigd door artisjok : 10 mei 2011 om 20:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2326 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik ben geen onmens en gaf je daarom nog een weekje de tijd. Het ging op die vraag: Want zo lang niemand kan duiden waarom mijn reden niet objectief zou zijn, is ze dat weldegelijk en heb ik inderdaad een objectieve reden om tegen het homohuwelijk te zijn.Op welke manier of in welk opzicht, is de vaststelling dat overal ter wereld en door alle tijden heen, die relaties waarvan men procreatie verwacht (man-vrouw dus), erkend en gevierd werden door de gemeenschap waartoe ze behoorden, niet objectief als reden volgens u? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 mei 2011 om 20:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw leugens staan hier zwart op wit, Paulus. Ontkennen heeft geen zin. Denial is not a river in Egypt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor procreatie ook niet, Paulus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wat "redens" zijn. Dat woord bestaat niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#2330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flauw.
![]() |
![]() |
![]() |
#2331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me eens raden? De waarheid? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jawel hoor. Ik weet héél goed dat uw visie hartstikke subjectief is.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik Raf, dat weet ik.
En jij? Weet jij op welke manier of in welk opzicht, de vaststelling dat overal ter wereld en door alle tijden heen, die relaties waarvan men procreatie verwacht (man-vrouw dus), erkend en gevierd werden door de gemeenschap waartoe ze behoorden, niet objectief zou zijn als reden volgens u? Want daar wachten we nu toch al een tijdje op hé?! Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat zijn ze niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#2336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Paulus, dat staat daar wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#2339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel goed;
Toon dan eens aan op welke manier of in welk opzicht, de vaststelling dat overal ter wereld en door alle tijden heen, die relaties waarvan men procreatie verwacht (man-vrouw dus), erkend en gevierd werden door de gemeenschap waartoe ze behoorden, niet objectief zou zijn als reden volgens u? Want daar wachten we nu toch al een tijdje op hé?! Tot zo lang zijn ze dat wel. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |