![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2321 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geen enkel duidelijk bewijs, beyond reasonable doubt. Enkel en alleen internet-artikeltjes, roddels, eigengemaakte conlclusies, en zo verder. Daar bouw je geen dossier mee op. Sorry.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Antoon : 24 juni 2005 om 14:16. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jammer dat je het zo ziet, succes verder! met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom hier niet beweren dat ik de waarheid ken en die aan het verkondigen ben, jij doet dit wel en vandaar dat ik zeg dat alles wat JIJ verteld er niet toe doet tot op het punt dat je met bewezen feiten en dus bewijzen afkomt. Voor de rest doe je ermee wat je zelf wilt natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zelfs een speciale topic geopend om niet te discussieren maar om enkel een verzameling te maken van alle tot nu toe gegeven bewijzen...en wat gebeurt er? Niets, geen bewijsje te bespeuren. Niet tot mijn grote verwondering natuurlijk maar toch was ik benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het onderzocht en anderen met mij. Probleem is, wanneer is iets bewijs? En ik haak niet af, alleen wel bij mensen die wat je ook noemt het weten te ontkrachten.Op wat voor manier dan ook. Je gaat nergens never op wat wij genoemd dieper op in. Je gilt al voor je gekust wordt. ![]() Daar pas ik dus voor. Man, ik wou echt dat wat ik ontdekt heb niet waar was en jij gelijk had. Dan zou de wereld er heel wat beter voor staan. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2326 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer iets kan aangetoont worden bv... T'is wel gek dat je/men beweerd al genoeg bewijzen te hebben gegeven en je nu zelf afvraagd wat is een bewijs. Als jij, of weet ik veel wie (kan ze niet meer uit elkaar halen) beweerd dat een toren is ingestort door explosieven, awel dan verwacht dat er ergens bewijzen van zijn, bv dat men resten heeft gevonden van explosieven. Simpel é. Gewoon dit beweren en onzinverhaaltjes over het uitvallen van de stroom en weet ik veel wat nog allemaal, tja, daar heeft niemand wat aan want daar is niets van na te trekken. Ik kan al deze verhaaltjes weerleggen door een evengroot nepverhaal te schrijven waarin al deze dingen worden weerlegd en er dan een fictieve naam onder te pakken, op een siteje zetten é voila. Trouwens, je hebt het onderzocht...wat heb je gedaan dan? Wat gesurft op het internet?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 24 juni 2005 om 15:19. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2327 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, maar niet wat voor mij een bewijs is, maar voor jou! Ik weet wel wat voor mij een 'bewijs' is. Citaat:
Zucht, Ik zeg het omdat ik het idee heb waar we ook mee aan komen draven , afgekeurd wordt (op een mijns inziens behoorlijk neurotische manier) Dus wil ik weten wat voor jouw een bewijs is!!!! Als ik het dan kan leveren dan kan je namelijk niet meer zeggen Dat is geen bewijs. Citaat:
Citaat:
Maar ja da's geen bewijs eh? ![]() Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik het integer gevraagd had... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2329 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
maak ( in jullie ogen) . Zie jij dat nu pas???????????????????? tekenend! Ik ben niet bang om belachelijk te zijn hoor! Als ik het erg zou vinden mezelf belachelijk te maken dan schreef ik die dingen hier niet, slimmie!!! met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 24 juni 2005 om 15:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2330 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Spijtig voor puud die hier zijn dagelijkse portie amusement kwam halen, maar ik denk dat we deze Pindar gewoon alléén moeten laten spelen. Tot zinvolle argumenten is hij (nog) niet in staat. (Misschien is het wel een soort "good-cop bad-cop" spelletje. Pindar die zo overdrijft om Exodus en democratsteve als redelijk te doen overkomen. ![]() [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 juni 2005 om 16:13. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben er zeker van dat je niets maar dan ook niets meer hebt gedaan dan wat surfen op het net, waarom zou je anders deze info voor jezelf houden...en ga me niet zeggen dat dit is omdat IK het niet integer aan jou vroeg hoor. Gene flauwe zever é. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind hem wel amuzant eerlijk gezegt. Onze onderzoeker hehe. Een beetje teveel Michael More filmpjes gezien vrees ik, maarja Fahrenhype hebben ze dan weer niet gezien waarschijnlijk. Om die 2 als redelijk te doen overkomen moet hij toch nog wat overtuigender uit de boeg komen. Mijn conclusie zoals die al sinds het begin is geweest, zolang ik geen enkel bewijs heb gezien weet ik niet hoe de vork in de steel zit, mensen die beweren dat ze het wel weten zonder enig bewijs te hebben..tja wat moet je daarmee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De stompzinnigheid zeg!! Zowel Exodus als ik hebben genoeg zaken genoemd zodat je je er in kan verdiepen! maar dat doe je niet en dat is je goed recht! Maar zeik dan niet zo! Er zeker van dat ik niks meer heb gedaan dan surfen op het internet!! De kwalijke arrogantie alleen al van zo'n uitspraak. Ik kan jullie hier niet overtuigen hoor, dat zul je uiteindelijk zelf moeten doen. Maar ik weet nu al dat het jullie niet gaat lukken! niet omdat het niet klopt wat ik zeg, maar ik denk niet dat je er aan begint. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2334 |
Banneling
|
![]() Wel Pinda,
Noem dan eens 1 (gedocumenteerd) feit waar we kunnen over discussieren en dat uw visie ondersteund. Enkel met bronvermelding uiteraard. In the US zeggen ze : Put your money where your mouth is. So please get started..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2335 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg het gewoon en ik zal als eerste mijn ongelijk erover toegeven, denk je dat ik daar problemen mee heb? (alleen zal dit niet meer voor vandaag zijn want ik ga nu een terrasje doen en ik kom er vandaag niet meer vanaf) Ik ben zelfs oprecht geinteresseerd hoe je als Belg echt onderzoek kunt doen naar wat er op 9/11 is gebeurt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 24 juni 2005 om 18:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2336 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder , ik heb niet de behoefte 'je op je plaats te zetten" Is nogal kinderachtig! Citaat:
te onderzoeken gediskwalificeerd. Dacht je nou echt dat ik tot het einde er mee doorging? Als er 'normaal' gereageerd was, had ik heel anders gereageerd. Maar iets afkammen voor je het onderzocht heb lijkt me een vooroordeel. Ook al zijn er zaken afwijkend, waarvan ik de eerste zal zijn om het toe te geven, is dat op zich nog geen reden om het af te kammen. Zegt me erg veel over de mentaliteit van een boel mensen hier. jammer. met vriendelijke groeten Pindar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2337 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
IK ben toch niet diegene die beweert dat geen enkele gerespecteerde journalist beweert dat het geen insidejob was???? JIJ hebt gezegd dat er geen enkele is die het wél gelooft.
![]() |
![]() |
#2338 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie "vergeten" in jullie balansen altijd enkele "kleinigheden":
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 juni 2005 om 22:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn lijsten zijn dan wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer en kwalitatief veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel waardevoller dan die van jou of van Exodus.
![]() |
![]() |
#2340 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet alleen heb je de gewoonte om steeds voor al de non-believers te spreken, maar ook voor alle believers. Waar ben ik ooit met lijsten afgekomen??? Steeds weer slinger je beschuldigingen naar m'n hoofd die kant noch wal raken. Dus is het teveel gevraagd (of is dit weer onbeleefd?) om in de toekomst me in de derde persoon aan te spreken als je op een quote van mij reageerd? Ik spreek niet in naam van welke believer dan ook, enkel in MIJN naam.
![]() |