![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23461 |
Banneling
|
![]() Oprichter & hoofdredacteur
Politics.be september 1998 – augustus 2005 (7 jaar) Oprichting van Politics.be als allesomvattende politieke portaalsite met nieuws, duiding en interactieve toepassingen. Vanuit de schoot van Politics.be groeide ook forum.politics.be, het grootste politieke discussieplatform van België met meer dan 25.000 gebruikers. Politics.be pionierde ook met 'chat'. Vanaf de start al organiseerde Politics.be chatsessies met bekende nationale politici. Bij politics.be stond ik in voor de algemene leiding en het aansturen van de redactie en de moderators van het forum. Ik bedacht ook nieuwe (interactieve) concepten en stond in voor de uitwerking ervan. Presentator & Producer Radio Scorpio 2003 – 2005 (2 jaar) Radio Scorpio is een niet-commercieel radiostation in Leuven. Bij Scorpio werkte ik mee aan het nieuws- en duidingsprogramma Scorpioscoops. Ik was er o.a. politiek analist, redacteur, producer & presentator. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23462 |
Minister-President
|
![]() Probeer je nu te insinueren dat ik de oprichter van dat forum hier ben?
Jij moet toch een spannend leven hebben: overal complotten ontmaskeren... Maar ik zie dat je weer geen inhoudelijke reactie hebt, dus speel je maar op de persoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
stonden, want die zaten er ook bij. Beetje vreemd niet? Of beelden van de ingang van hotels waarop niets van het Pentagon te zien is, Ook vreemd. Juist omdat het Pentagon zo goed beveiligd is gebruikte ze mensen als bewaking, dat is veel efficiënter als camera's. Cameras gebruikt men daar waar het te duur is mensen in te zetten. Veel van die camera beelden geven bovendien een volledig wazige achtergrond , ze zijn dan ook bedoeld om objecten dichtbij te filmen zoals de ingang van een hotel. "Why isn't there more video? Without telling too much of what I know of Pentagon security, you would be surprised how few cameras there are outside the building. Humans actively patrolling a building's perimeter are a tad more effective than dozens of monitors which may or may not be watched at any given moment." Excerpt from statement of FBI Agent Jacqueline McGuire, who viewed all the videotapes collected as evidence: fifty-six (56) of these videotapes did not show either the Pentagon building, the Pentagon crash site, or the impact of Flight 77 into the Pentagon.....I personally reviewed the remaining twenty-nine (29) videotapes. I determined that sixteen (16) of these video tapes did not show the Pentagon crash site and did not show the impact of Flight 77 into the Pentagon.....Out of the remaining thirteen (13) videotapes, which did show the Pentagon crash site, twelve (12) videotapes only showed the Pentagon after. I determined that only one videotape showed the impact of Flight 77 into the Pentagon on September 11, 2001
![]() |
![]() |
#23464 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En de Mcguire verklaring bevalt je ook niet zeker? Weet je eigenlijk wel wat je wil? Voor uw plezier : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 2 mei 2015 om 23:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23465 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
claim van A&E Verklaringen van mensen die explosies hoorden zijn overigens totaal niet bijzonder, Nagenoeg iedereen die dichtbij was heeft de plane impact explosie kunnen horen, om te beginnen. Citaat:
NIST heeft niets kunnen vinden dat er op wees dat er explosieven gebruikt waren. Als er geen aanwijzingen voor zijn stopt zo'n onderzoek. Nagenoeg alle explosie getuigen zijn het helemaal niet eens met de controlled demolition claim en hebben daarvoor goede redenen, waarom negeert u dat ?explosies zijn niet hetzelfde als controlled demolitions. Bij branden komen er zo vaak explosies voor.
![]() |
![]() |
#23466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 video van het Pentagon? Is dit een grap? ![]() Ongelooflijk. Echt zielig. Hou je ons voor de gek? Zeg het maar hoor. Spuig maar eens de waarheid. Het zou je goed doen. Wat wordt er allemaal opgelegd? Krijg je orders van Frederik Misplon of van jouw loge? Weet je waarom ik mij dat afvraag? Omdat ik nog een beetje hoop heb voor jullie. Want het kan toch niet zijn dat jullie ZO DOM zijn.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23467 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rare cameras
Maar wat wil u nu eigenlijk zeggen?
![]() |
#23469 |
Banneling
|
![]() We need to move on. 911 is passé. Ww3 sta op punt uit te breken.
Who's side are You on? Zoals de Kerk van Satan al in de seventies zei: With or against us . |
![]() |
![]() |
![]() |
#23470 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die discussie is achter de rug, Camera's dienen voor controle van personen en voertuigen rondom het Pentagon. Trage objecten die bewegen door bepaalde zones. Geloof het of niet maar de meeste bezoekers en werknemers van het pentagon kwamen NIET met een boeing op ramkoers met het gebouw die 800 km/h vloog. Geef eens 1 reden waarom dat op camera zou kunnen staan? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijp je wat een breedhoek is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23472 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ww3? Tegen wie? Laatst gewijzigd door Frank51 : 3 mei 2015 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23474 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een daadwerkelijke oorlog tussen Rusland (en bondgenoten) en Amerika (en bondgenoten) op Europees grondgebied.
Dus de stellingen zijn al grotendeels door de moslimbroeders ingenomen (de terreurstrijders in europa) zij gaan denk ik wel met rusland effectief winnen tegen amerika...ben ik zeker van. Maar het is nooit tot een rechtstreekse treffen gekomen tussen die twee naties, wat de potentie groter maakt op een oorlog tussen die twee ! Achteraf bezien, als ik wat zit uit te vogelen, zal de kans op die oorlog slinken eenmaal een gebeurtenis in de toekomst plaatsvindt dat Amerika boven alles zal treffen in verband de relatie met de kernramp in Fukushima. Volgens mijn bronnen is dat in concreto de verstorende factor van de harmonie in de planeten standen op bepaalde data's en dat zal normaal gezien ongeveer tegen het einde van deze maand (om precies te zijn op 28 mei van dit jaar) moeten uitkomen ? Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 3 mei 2015 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23476 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is relatief hoor dat ik aan straf spul zit, het enigste wat ik doe is roken en af en toe een blowtje dat ik laatst heb gedaan de avond voor 1 mei. Alcohol drinken zal voor de komende tijd een beetje meer worden dan ik dacht...daar ligt het nog niet aan, noch aan het roken... In feite als ik al die informatie omzet volgens wat ik allemaal heb gevonden en gelezen en wat nog, is de aantoonbaarheid vrij concreet te noemen en dat zal binnenkort wel bewezen worden... Te beginnen met een zeer catastrofaal gebeurtenis op 28 mei...ik lees nog graag tussen de regels door, vergewis u er van dat ik meer dan genoeg besef heb van veel dingen en de werkelijkheid ook zie voor wat het is, er zijn geen redenen om aan te nemen dat ikzelf iets uit mijn duim zit te typen...de basis van de informatie die ik ontvangen heb breng ik altijd in verband met het nieuws en de intensieve filtering die ik doe uit die informatie, veel desinformatie op het www is om die reden ook aangeraden heel goed te checken en te controleren ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23477 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo kan ik ook de Nostradamus van de kouwe grond uithangen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23478 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nostradamus zelf heeft vooral binnen de betekenis van deze planetaire standen zijn kwatrijnen geschreven dus zuivere astronomie... Elke keer energetische banen elkaar kruisen op punten die inwerken op een bepaalde planeet hebben altijd wel invloed op de klimaatveranderingen die extreme vormen beginnen aan te nemen, dan blijft nog steeds de vraag open of de mensen achter bepaalde projecten zoals haarp wel degelijk doorhebben dat ze dat kunstmatig aan het veranderen zijn zonder relatie te maken dat de planetaire invloed van die energiebanen voldoende is om die gebeurtenissen te verkrijgen dat heeft zijn weerslag op de realilteit van de mensen die er door gekwetst worden en anderszins op reageren...het heeft wat tijd nodig dat het besef doordringt dat er iets enorms voorgelogen werd wat voor menselijk begrip te boven gaat, en dat is juist de kosmologische invloed van sterrenstelsels via de aanwezige planeten, en dat is als een puzzel voor mij..want er is een gap tussen mars en de volgende planeet die bezaait ligt met een veld aan steen in de ruimte..dat moet nog afgestamd hebben van een planeet die vernietigd werd door een planeet die niet past in dit sterrenstelsel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23479 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bestaat er eigenlijk iets waar jij niet in gelooft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23480 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan niet het bestaan in iets niet ontkennen, dus kan ik er ook niet in geloven dus wat jij stelt ben je volledig juist in ! Dus zo zweverig ben ik ook weer niet maar op dit moment nuchter ! |
|
![]() |
![]() |