Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 mei 2022, 12:01   #23561
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
https://freedomhouse.org/countries/freedom-world/scores

Op gebied van democratische vrijheden, waaronder pers, staat België ergens in de voorste groep met mentie FREE. Rusland bengelt in de laatste groep met mentie NOT FREE.

De mensen voor geen kloten pakken.
In Rusland heb je toch nog een zekere vorm van persvrijheid, wel minder sinds het begin van deze oorlog dat klopt, maar nog steeds veel meer dan in Oekraïne. Dat mens dat op Rossiya 1 met een plakkaat de oorlog veroordeelde zit niet in een goelag maar werkt nu voor Deutsche Welle, en wel vanuit Moskou. Ze zal waarschijnlijk een boete krijgen van een paar honderd euro, en is natuurlijk haar werk bij de nationale omroep kwijt, dat zou hier niet anders zijn.
Oekraïne is andere koek, zoals ik boven al bewees, alle oppositie tegen het regime wordt sinds het begin van de oorlog geëlimineerd door "death squads". De oppositieleider verscheen op tv in handboeien en was duidelijk gemarteld. Onze parcival heeft dit hier nog bejubeld in een bericht. Maar ja volgens Michel is Kiev het "hart van de Europese democratie". Tjonge, jonge, jonge...

Laatst gewijzigd door tomm : 2 mei 2022 om 12:03.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 12:05   #23562
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.862
Standaard Bestemmeling: Pontifex Major.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nog meer racistische hate speech die ik deze keer wel ga aankaarten bij de administratie.
Wacht, ik ga je helpen, als ervaringsdeskundige bij Ponti, onze Chef-Inquisiteur:

Ik schreef, en je signe et persiste:
Citaat:
Alle excuses zijn goed om het Boertige Rusland te proberen te vergoelijken, hé? Leef ermee: 't vroegere broedervolk bewees dat de Russen mentaal een puur lagere levensvorm zijn.
Geen dank, tomm.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 12:06   #23563
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nog meer racistische hate speech die ik deze keer wel ga aankaarten bij de administratie.
Doe niet belachelijk.

In een zeer recent verleden (enkele weken geleden ofzo), noemde je Oekraïne nog boers.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 12:11   #23564
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Heel deze draad staat vol van berichten over culturele genocide tegen de etnische Russen in Oost-Oekraïne.
te vergelijken met wat China doet met de Oeigoeren?
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 12:12   #23565
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Doe niet belachelijk.

In een zeer recent verleden (enkele weken geleden ofzo), noemde je Oekraïne nog boers.
Het ging blijkbaar over hun taal:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Er zijn veel gebouwen beschadigd maar die kunnen hersteld worden. De meeste inwoners zijn niet gevlucht en, nu de oorlog voorbij is, hebben hun woning terug betrokken.
Mariupol is vanaf nu Rusland. En ik ben zeker dat ee overgrote meerderheid van de bevolking dat ok vinden.
Azov zijn gevlucht of dood, nog enkele honderden verschuilen zich in een fabriek . Ook zij zullen tot americain prepare herleid worden tenzij ze zich overgeven.
De burgers van Mariupol kunnen opgelucht ademen. De oorlog is voorbij, Azov slechts een boze herinnering. En ze hebben vanafvnu niets meer te zien met "Kiev". Zullen ook dat lelijke boerentaaltje niet meer moeten leren op school. Tenzij ze dat willen, als keuzevak. Maar volgens mij wordt dat geen populaire optie.
In ieder geval, het blijft bijzonder hypocriet om te bleiten wanneer iemand spreekt over het 'Boertige Rusland' maar dan wel spreken over het Oekraiens als een 'lelijk boerentaaltje'.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 12:20   #23566
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Het ging blijkbaar over hun taal:



In ieder geval, het blijft bijzonder hypocriet om te bleiten wanneer iemand spreekt over het 'Boertige Rusland' maar dan wel spreken over het Oekraiens als een 'lelijk boerentaaltje'.
Awel, ik heb Russisch inderdaad nooit een boerentaaltje gevonden.
't Probleem zijn eerder die mentale Russische Boerenkinkels van heden, uitgezonderd de rare uitzonderingen. Minder dan #10 hier. Uiteraard.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 12:40   #23567
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 22.072
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dit is al lang geen oorlog meer tussen Oekraïne en Rusland, maar tussen Rusland en de VS, de VS is volledig betrokken in deze oorlog, behalve dat ze de Oekraïners als kanonnenvlees gebruiken en zij veilig in hun commandocentra zitten.
Wat betreft generaals, etc. moet je eens op wikipedia opzoeken "slag om Donbas", etc.(in het Engels best) Naast de meerderheid van de Oekraïense generaals en commandanten staat een kruis.

Net omdat dit een oorlog is geworden tussen de VS en Rusland zullen de Russen nooit opgeven. In het slechtste geval zullen de Russen de oorlog naar het Westen brengen als ze nog meer betrokken geraken. Steeds meer hoor je in de Russische pers om een paar goeie raketten met 15 kernkoppen op Washington en Brussel te gooien. Uiteraard zal Rusland dan ook vernietigd worden, maar de Russen zijn op alles voorbereid. Ze gaan door tot de finish, het zou best zijn dat het Westen dat beseft, en voor een diplomatieke uitweg gaat. Zou voor iedereen een geruststelling zijn.
Maar als het Westen de oorlog opvoert, zullen ook de Russen de oorlog opvoeren, desnoods algemene mobilisatie. (wat wil zeggen dat 30 miljoen Russen naar het front gestuurd worden, ongeveer iets minder dan de de hele Oekraïense bevolking, ouderlingen en babies inbegrepen) Rusland zal niet verliezen, hopelijk zullen de oorlogsheren in Washington, Londen en Brussel dat beseffen.
Je kan er nog zo verwoed omheen praten als je wil, de Amerikanen zijn geen heiligen maar weten tenminste welke hun staatsgrenzen zijn. Wanneer ze zich ergens mengen, al dan niet terecht, gebruiken ze er niet het doorzichtige excuus voor dat er een binnenlandse link is.

Rusland gaat door het proces dat de Spanjaarden, Fransen en Britten eeuwen terug met scha en schande hebben doorgemaakt: de fantoompijnen van een imperialistische droom, waarbij ze niet aanvaarden dat buurlanden het buitenland zijn.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 12:49   #23568
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Heel deze draad staat vol van berichten over culturele genocide tegen de etnische Russen in Oost-Oekraïne.
De genocide tegen etnische russen gebeyrd bu in het oosten en steden als marioepol.
De dader i# rusland

Volgens Rusland had hitler joods bloed. De waanzin in het kremlin verergert
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 12:53   #23569
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Je kan er nog zo verwoed omheen praten als je wil, de Amerikanen zijn geen heiligen maar weten tenminste welke hun staatsgrenzen zijn. Wanneer ze zich ergens mengen, al dan niet terecht, gebruiken ze er niet het doorzichtige excuus voor dat er een binnenlandse link is.
Nu ook weer ni beginnen overdrijven, hé!
../...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Rusland gaat door het proces dat de Spanjaarden, Fransen en Britten eeuwen terug met scha en schande hebben doorgemaakt: de fantoompijnen van een imperialistische droom, waarbij ze niet aanvaarden dat buurlanden het buitenland zijn.
Dat heeft
Het Frustraat genaamd Putin
helemaal niet door. Zoals in: -> zoefff, over zijn hoofd. Straat-smart is niet: intelligent.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 12:54   #23570
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wacht, ik ga je helpen, als ervaringsdeskundige bij Ponti, onze Chef-Inquisiteur:

Ik schreef, en je signe et persiste:


Geen dank, tomm.
OK, dus als iemand zou schrijven "Leef ermee: de Joden zijn mentaal een puur lagere levensvorm. " (ik meen dit uiteraard niet maar ik wil de dubbele standaard en hypocrisie aanklagen) moet dat dus zomaar kunnen? OK dat staat genoteerd.
Nochtans wel een overduidelijke overtreding van de Belgische wetgeving. En dit is toch een forum dat onder de Belgische wetgeving valt.


[b]Denkbeelden verspreiden over rassuperioriteit of rassenhaat.
Soms zijn misdrijven als 'schriftelijke beledigingen' of 'aanzetten tot haat, discriminatie of geweld' ook drukpersmisdrijven. Dit is het geval als de dader via openbare publicaties de grenzen van de vrije meningsuiting overschrijdt.

Bij drukpersmisdrijven verspreidt de dader zijn boodschap via papieren teksten zoals een krant, tijdschrift of pamflet. Het Hof van Cassatie oordeelde intussen dat ook digitale teksten als drukpersmisdrijf kunnen beschouwd worden.


https://www.unia.be/nl/actiedomeinen...-of-rassenhaat

Laatst gewijzigd door tomm : 2 mei 2022 om 13:05.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 12:55   #23571
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dit is al lang geen oorlog meer tussen Oekraïne en Rusland, maar tussen Rusland en de VS, de VS is volledig betrokken in deze oorlog, behalve dat ze de Oekraïners als kanonnenvlees gebruiken en zij veilig in hun commandocentra zitten.
Wat betreft generaals, etc. moet je eens op wikipedia opzoeken "slag om Donbas", etc.(in het Engels best) Naast de meerderheid van de Oekraïense generaals en commandanten staat een kruis.

Net omdat dit een oorlog is geworden tussen de VS en Rusland zullen de Russen nooit opgeven. In het slechtste geval zullen de Russen de oorlog naar het Westen brengen als ze nog meer betrokken geraken. Steeds meer hoor je in de Russische pers om een paar goeie raketten met 15 kernkoppen op Washington en Brussel te gooien. Uiteraard zal Rusland dan ook vernietigd worden, maar de Russen zijn op alles voorbereid. Ze gaan door tot de finish, het zou best zijn dat het Westen dat beseft, en voor een diplomatieke uitweg gaat. Zou voor iedereen een geruststelling zijn.
Maar als het Westen de oorlog opvoert, zullen ook de Russen de oorlog opvoeren, desnoods algemene mobilisatie. (wat wil zeggen dat 30 miljoen Russen naar het front gestuurd worden, ongeveer iets minder dan de de hele Oekraïense bevolking, ouderlingen en babies inbegrepen) Rusland zal niet verliezen, hopelijk zullen de oorlogsheren in Washington, Londen en Brussel dat beseffen.
En hoe zou die diplomatieke oplossing er volgens jou moeten uitzien? Oekraïne gewoon laten bezetten door de Russen? En daarna Finland en de Baltische staten?

Of een diplomatieke oplossing zoals het Molotov-Ribbentroppact?
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 12:58   #23572
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
OK, dus als iemand zou schrijven "Leef ermee: de Joden zijn mentaal een puur lagere levensvorm. " (ik meen dit uiteraard niet maar ik wil de dubbele standaard en hypocrisie aanklagen) moet dat dus zomaar kunnen? OK dat staat genoteerd.
Nochtans wel een overduidelijke overtreding van de Belgische wetgeving. En dit is toch een forum dat onder de Belgische wetgeving valt.
Ik had het niet over joden maar over Russen.
Tekeningske nodig?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 13:11   #23573
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik had het niet over joden maar over Russen.
Tekeningske nodig?
Superioriteitsgevoelens ten opzichte van een volk, ras, nationaliteit, etc. uiten op een digitaal forum is een inbreuk tegen de discriminatiewet en een drukpersmisdrijf.
Ongeacht welk volk, ras, etc.
Zelfs op een anoniem forum moet de Belgische wetgeving gerespecteerd worden zolang dit forum vanuit Belgie opereert. Het is de verantwoordelijkheid van de beheerders om zulke teksten te verwijderen en eventueel door te verwijzen naar justitie.Zulke teksten zijn uiteraard ook een overtreding van het forumreglement.

Laatst gewijzigd door tomm : 2 mei 2022 om 13:13.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 13:21   #23574
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
En hoe zou die diplomatieke oplossing er volgens jou moeten uitzien? Oekraïne gewoon laten bezetten door de Russen? En daarna Finland en de Baltische staten?

Of een diplomatieke oplossing zoals het Molotov-Ribbentroppact?
Kon je het niet laten om weer een Godwin te doen?
Ik heb hier al meerdere keren een mogelijke diplomatieke oplossing voorgesteld: een referendum onder leiding van de OVSE over mogelijke onafhankelijkheid van de Donbas. Laat de inwoners van Oost-Oekraine zelf beslissen in plaats van over hun hoofden te beslissen.

Maar nee volgens de strategen in Londen en Washington moet Rusland vernederd en verslagen worden en moet het die oorlog verliezen, ongeacht hoeveel miljoenen Oekrainers daarvoor moeten sterven, ongeacht de gigantische risico s zoals kernoorlog die daaraan verbonden zijn. En ongeacht hoe de Russischtalige Oekraieners er zelf over denken.

Laatst gewijzigd door tomm : 2 mei 2022 om 13:26.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 13:22   #23575
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Superioriteitsgevoelens ten opzichte van een volk, ras, nationaliteit, etc. uiten op een digitaal forum is een inbreuk tegen de discriminatiewet en een drukpersmisdrijf.
Ongeacht welk volk, ras, etc.
Zelfs op een anoniem forum moet de Belgische wetgeving gerespecteerd worden zolang dit forum vanuit Belgie opereert. Het is de verantwoordelijkheid van de beheerders om zulke teksten te verwijderen en eventueel door te verwijzen naar justitie.Zulke teksten zijn uiteraard ook een overtreding van het forumreglement.
Als het kwaakt zoals een gans,
kwekt zoals een eend en rondloopt zoals een NMBS-kieken
moet het een Brusselse boertige Rus zijn?

Zoiets?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 13:22   #23576
Yolanda
Schepen
 
Geregistreerd: 15 september 2021
Berichten: 447
Standaard

Tommetje loopt er zo geïrriteerd bij precies.

Loopt de vredesmissie niet volledig naar wens misschien ?

En die algemene mobilisatie waarbij 1 op de 4 Russen naar het front zou gestuurd worden, daar gaat ook volk komen naar kijken
Yolanda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 13:31   #23577
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yolanda Bekijk bericht
Tommetje loopt er zo geïrriteerd bij precies.

Loopt de vredesmissie niet volledig naar wens misschien ?

En die algemene mobilisatie waarbij 1 op de 4 Russen naar het front zou gestuurd worden, daar gaat ook volk komen naar kijken

Volgens sommigen zou die op 9 mei afgekondigd worden.
Donbas is grotendeels in handen van DNR en LNR, binnen enkele weken waarschijnlijk volledig. Grote delen van Zuid-Oekraine met name Donbas en het Zuidelijk gedeelte van Zaparazhe hebben de hryvna verruild voor de roebel. Ook het Russische schoolcurriculum werd ingevoerd.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 13:35   #23578
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Volgens sommigen zou die op 9 mei afgekondigd worden.
Donbas is grotendeels in handen van DNR en LNR, binnen enkele weken waarschijnlijk volledig. Grote delen van Zuid-Oekraine met name Donbas en het Zuidelijk gedeelte van Zaparazhe hebben de hryvna verruild voor de roebel. Ook het Russische schoolcurriculum werd ingevoerd.
Dan gaat het tempo toch serieus de hoogte in moeten gaan.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 13:37   #23579
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Volgens sommigen zou die op 9 mei afgekondigd worden.
Donbas is grotendeels in handen van DNR en LNR, binnen enkele weken waarschijnlijk volledig. Grote delen van Zuid-Oekraine met name Donbas en het Zuidelijk gedeelte van Zaparazhe hebben de hryvna verruild voor de roebel. Ook het Russische schoolcurriculum werd ingevoerd.
Voor een merendeel Russen is het toelatingsexamen voor lagere levensvormen nodig uiteraard?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 13:37   #23580
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Volgens sommigen zou die op 9 mei afgekondigd worden.
Donbas is grotendeels in handen van DNR en LNR, binnen enkele weken waarschijnlijk volledig. Grote delen van Zuid-Oekraine met name Donbas en het Zuidelijk gedeelte van Zaparazhe hebben de hryvna verruild voor de roebel. Ook het Russische schoolcurriculum werd ingevoerd.
Belachelijke hypocriet.

Klagen over een culturele genocide op de Russische bevolking in Oekraïne, maar blij zijn dat delen van Oekraïne volledig van Oekraïense invloed worden ontdaan.

Nu nog volop bevolkingen deporteren en het is helemaal feest, nietwaar? Lang leve het fascisme! Lang leve genocide! Dood aan alle niet-Russen!

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 2 mei 2022 om 13:38.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be