Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen?
Meer 23 21,10%
Minder 86 78,90%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2014, 12:15   #2341
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Welke inteelt?

Ik stel droog vast dat alle Belgische nationale voetbalselecties wemelen van de mocroos. Als je 1 groep daar relatief weinig ziet zijn het autochtone Vlamen.

Inteelt of playstation?
Spijtig dat het in de universiteiten niet wemelt van de "mocroos".
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2014, 12:19   #2342
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Of aan een man als deze, wiens IQ beslist hoger ligt dan 40:

“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 20 juni 2014, 12:34   #2343
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ja het probleem ontkennen, door een paar uitzonderingen te posten is de oplossing natuurlijk.
Vertel anders eens, hoeveel moslims zitten er tussen de lange lijst Nobelprijs-winnaars ??? (geneeskunde, fysica........)
Als ze willen zouden ze kunnen...
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2014, 13:29   #2344
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij weet ook evengoed als ik, dat inteelt zelden "geniekes" voortbrengt.
En zelfs indien dat vandaag zou stoppen, zal het nog enkele generaties duren eer de geleden schade van die vorige generaties verdwenen zal zijn
Trap jij daar in als zij zegt dat dat in dalende lijn is ? Ik zie in het geheel niet in wat daar een oorzaak zou van kunnen zijn. Feit is nochtans dat genetische ziekten enorm aan het stijgen zijn. Het overgrote gedeelte van patienten in ziekenhuizen zijn moslims. En dat komt wel door inteelt. Het grappige is dat wij wel betalen voor hun genetische aandoeningen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2014, 13:34   #2345
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Spijtig dat het in de universiteiten niet wemelt van de "mocroos".
Waarom spijtig ? Wil jij ze nog op onze kosten wat meer brain-IQ bijbrengen opdat ze de kneepjes van het vak, om ons stilletjes meer en meer te domineren, beter kennen.
Oud 20 juni 2014, 13:38   #2346
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dat zag je wel aan Marouane Fellaini
Gij staat er met uw vingerkes ook maar debiele bewegingkjes te maken. Maar dat heet natuurlijk cool zeker ?
Oud 20 juni 2014, 13:43   #2347
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat zei Christus?
In de huidige context zou men hem als racist bestempelen. Want, ontken het of niet hij trok de Joden enorm voor.

Maar ik ben daarom verheugd als men mij racist noemt. Want ze weten dan meteen dat het menens is bij mij.
Oud 20 juni 2014, 13:52   #2348
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Waarom spijtig ? Wil jij ze nog op onze kosten wat meer brain-IQ bijbrengen opdat ze de kneepjes van het vak, om ons stilletjes meer en meer te domineren, beter kennen.
Momenteel misbruiken ze kennis maar mss met deftige scholing en dit generatie na generatie kunnen ze hun vreselijke jelaba en aanverwanten over de haag smijten.
Oud 20 juni 2014, 13:56   #2349
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de huidige context zou men hem als racist bestempelen. Want, ontken het of niet hij trok de Joden enorm voor.

Maar ik ben daarom verheugd als men mij racist noemt. Want ze weten dan meteen dat het menens is bij mij.
christus was zelf een jood

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 20 juni 2014 om 14:16.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2014, 13:57   #2350
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Trap jij daar in als zij zegt dat dat in dalende lijn is ? Ik zie in het geheel niet in wat daar een oorzaak zou van kunnen zijn. Feit is nochtans dat genetische ziekten enorm aan het stijgen zijn. Het overgrote gedeelte van patienten in ziekenhuizen zijn moslims. En dat komt wel door inteelt. Het grappige is dat wij wel betalen voor hun genetische aandoeningen.
ik heb haar dan ook om een bron gevraagd (maar spijtig genoeg niet gekregen)

Citaat:
Oud 20 juni 2014, 14:58   #2351
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Momenteel misbruiken ze kennis maar mss met deftige scholing en dit generatie na generatie kunnen ze hun vreselijke jelaba en aanverwanten over de haag smijten.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze gaan trachten om te domineren en elkaar zoveel mogelijk mogelijk bevechten om een andere verschillende interpretatie van de islam. Ik schat dat er pas na zo'n 500 jaar verandering zal komen. Dat vraagt enorm veel tijd.
Oud 20 juni 2014, 15:02   #2352
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Bedenk altijd goed in je relatie met moslims dat liegen tegenover een niet-moslim altijd toegelaten is voor hen. Het is volgens mij voor hen een 2e natuur. Vergelijk het in min of meerdere mate met het liegen van een advokaat. Dat is hen zelfs wettelijk toegelaten dacht ik.
Oud 20 juni 2014, 15:31   #2353
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedenk altijd goed in je relatie met moslims dat liegen tegenover een niet-moslim altijd toegelaten is voor hen. Het is volgens mij voor hen een 2e natuur. Vergelijk het in min of meerdere mate met het liegen van een advokaat. Dat is hen zelfs wettelijk toegelaten dacht ik.
Zit je nu nog stééds te insinueren dat ik een moslim ben? Verachtelijk gewoon!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2014, 15:37   #2354
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ho ho, geduld hé! Ik krijg nu pas weer dit topic onder ogen. Ik had daar onlangs een artikel over gelezen in een wetenschappelijk tijdschrift ivm preconceptuele testen, maar kan me met de beste wil van de wereld niet meer herinneren welk. Als ik de zoektermen ingeef, kom ik telkens eerst op Nederlandse sites uit, en ik heb eerlijk gezegd weinig zin om hier een half uur of meer aan te gaan spenderen enkel om jou tevreden te stellen.
Maar goed, eentje uit Nederland dan maar; we mogen, denk ik, aannemen dat de situatie in België grotendeels vergelijkbaar is?

"Uit het onderzoek onder Turkse en Marokkaanse Nederlanders blijkt dat dat vooral onder de eerste generatie huwelijken tussen neef en nicht een welbekend en gewaardeerd huwelijkspatroon is. Onder de tweede generatie zien wij een verschuiving. Moeders zien een duidelijke verandering in de partnerkeuze van hun kinderen. Zij vertelden dat hun kinderen bovendien negatief reageerden op het trouwen binnen de familie. Ook onder jonge vrouwen zelf hoorden we dit terug. Een deel van de tweede generatie lijkt daarmee de de dominante Nederlandse visie op neef-nicht huwelijken als een taboe over te nemen."
"Uit onderzoek van 2008 naar partnerkeuze bleek al dat veel jongeren van Turkse en Marokkaanse afkomst een partner uit het land van herkomst van hun ouders zagen als ‘van een andere cultuur’ en de voorkeur gaven aan een partner uit Nederland. De onlangs verschenen cijfers van het SCP wijzen daar ook op. Er is sprake van een halvering van het aantal ‘importhuwelijken’ vanuit Marokko en Turkije de afgelopen tien jaar."
http://standplaatswereld.nl/2012/12/...ht-huwelijken/
Oud 20 juni 2014, 15:40   #2355
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben je je daar nog altijd aan 't over op te winden ? Verander gewoon je foto :
http://forum.politics.be/attachment....1&d=1403275188
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 20 juni 2014 om 15:41.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2014, 15:43   #2356
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tja misschien neem je je dhimmie rol iets te fanatiek waar dat men dit begint te denken
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2014, 15:43   #2357
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ho ho, geduld hé! Ik krijg nu pas weer dit topic onder ogen. Ik had daar onlangs een artikel over gelezen in een wetenschappelijk tijdschrift ivm preconceptuele testen, maar kan me met de beste wil van de wereld niet meer herinneren welk. Als ik de zoektermen ingeef, kom ik telkens eerst op Nederlandse sites uit, en ik heb eerlijk gezegd weinig zin om hier een half uur of meer aan te gaan spenderen enkel om jou tevreden te stellen.
Maar goed, eentje uit Nederland dan maar; we mogen, denk ik, aannemen dat de situatie in België grotendeels vergelijkbaar is?

"Uit het onderzoek onder Turkse en Marokkaanse Nederlanders blijkt dat dat vooral onder de eerste generatie huwelijken tussen neef en nicht een welbekend en gewaardeerd huwelijkspatroon is. Onder de tweede generatie zien wij een verschuiving. Moeders zien een duidelijke verandering in de partnerkeuze van hun kinderen. Zij vertelden dat hun kinderen bovendien negatief reageerden op het trouwen binnen de familie. Ook onder jonge vrouwen zelf hoorden we dit terug. Een deel van de tweede generatie lijkt daarmee de de dominante Nederlandse visie op neef-nicht huwelijken als een taboe over te nemen."
"Uit onderzoek van 2008 naar partnerkeuze bleek al dat veel jongeren van Turkse en Marokkaanse afkomst een partner uit het land van herkomst van hun ouders zagen als ‘van een andere cultuur’ en de voorkeur gaven aan een partner uit Nederland. De onlangs verschenen cijfers van het SCP wijzen daar ook op. Er is sprake van een halvering van het aantal ‘importhuwelijken’ vanuit Marokko en Turkije de afgelopen tien jaar."
http://standplaatswereld.nl/2012/12/...ht-huwelijken/
Gesteld dat die bron correct en geloofwaardig zou zijn, dan is de helft nog altijd een aanzienlijk aantal. Het zal vele generaties duren eer de schade vd inteelt in de vorige generaties, zal weggewerkt zijn.

Citaat:
Oud 20 juni 2014, 15:43   #2358
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Ben je je daar nog altijd aan 't over op te winden ? Verander gewoon je foto :
http://forum.politics.be/attachment....1&d=1403275188
't Is toch godgeklaagd zeker, dat sommigen van ZO slechte wil zijn dat ze hun leugens en insinuaties BLIJVEN volhouden!
Temeer daar ik niets van religies moet hebben!

Maar die foto is wél een geweldig idee! Misschien moest ik het maar doen!
Oud 20 juni 2014, 15:47   #2359
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Gesteld dat die bron correct en geloofwaardig zou zijn, dan is de helft nog altijd een aanzienlijk aantal. Het zal vele generaties duren eer de schade vd inteelt in de vorige generaties, zal weggewerkt zijn.
Niet de helft van het totaal aantal huwelijken. Het aantal "importhuwelijken" is gehalveerd.
En voor wie wél nog met familieleden trouwt, is er dus die preconceptuele diagnostiek, net om aangeboren afwijkingen omwille van inteelt vroeg te kunnen opsporen. Het was nu net in dit verband dat ik dat artikel gelezen had waarin stond dat het "inteeltprobleem" afneemt doordat het aantal huwelijken binnen de familie afneemt.
Oud 20 juni 2014, 15:49   #2360
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet de helft van het totaal aantal huwelijken. Het aantal "importhuwelijken" is gehalveerd.
En voor wie wél nog met familieleden trouwt, is er dus die preconceptuele diagnostiek, net om aangeboren afwijkingen omwille van inteelt vroeg te kunnen opsporen. Het was nu net in dit verband dat ik dat artikel gelezen had waarin stond dat het "inteeltprobleem" afneemt doordat het aantal huwelijken binnen de familie afneemt.
na vijftig jaar migratie, mag het stilaan wel, eh.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be