![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is er elke dag "een dag van ...", en volgens mij zijn er best heel wat thema's die wat aandacht mogen verdienen. Maar om een werelddag te maken van iets wat doodnormaal is en dagelijkse kost, daar heb ik toch mijn bedenkingen bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had er ook nooit van gehoord. Hoe langer de wereld draait, hoe zotter hij wordt!
![]() |
#23603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarjuist tijdens het winkelen (te voet) zag ik twee politiewagens, en iets verder een "zwaantje" (motoragent) naast zijn motor staan.
Ik kon het niet laten en ben naar die motoragent gestapt met de vraag of er iets gaande was. Antwoord: Moest er iets gaande zijn dan zou ik je het niet vertellen, maar om je gerust te stellen "er is niets gaande". Wat zijn dat nu voor antwoorden zeg. Laatst gewijzigd door Rudy : 8 juli 2021 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Uhh? Heeft betreffende motoragent wel zijn lager onderwijs afgerond? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier voor mijn huis stond een groepje jongeren, zo tussen de 13-15 jaar. Buurtjongeren dus die ik wel kende. Voor zover ik ze kende wel brave en lieve jongens trouwens. Plots stopte er een politie-combi. Eén van de agenten stapte uit en vroeg aan het groepje jongens: "Hey jongens, kennen jullie deze jongeman"? Hij liet een foto zien. Eén van de jongens antwoordde: Ja hoor, dat is "de ruige". -Agent: Wat is de echte naam van de ruige? -Jongen: Dat weet ik niet. -Agent: Weet je waar de "ruige" woont? -Jongen: ja hoor, die woont tussen 2 gemeenten. -Agent: Welke twee gemeenten? -Jongen: Tussen gemeente x en gemeente y. -Agent: Ok; ik zal het noteren. Die flik heeft dat echt opgeschreven, dat "de ruige" tussen die 2 gemeenten woonde ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23608 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/results?search_query=kuskesdans ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja, dat was zalig! Dan kwam zo ne mooie jongeman mij uitkiezen en dan knielde hij in't midden van de cirkel en dan mocht ik op zijn been zitten en dan........................de kus he!
Daarna mocht ik ne mooie jongeman uitkiezen. ![]() ![]() ![]() Waar is den tijd...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Para bailar la bamba
Para bailar la bamba se necesita una poca de gracia Una poca de gracia pa' mi pa' ti y arriba y arriba Ah y arriba y arriba por ti seré, por ti seré, por ti seré Yo no soy marinero Yo no soy marinero, soy capitán, Soy capitán, soy capitán Bamba bamba Para bailar la bamba Para bailar la bamba se necesita una poca de gracia Una poca de gracia pa' mi pa' ti ah y arriba y arriba Para bailar la… |
![]() |
![]() |
![]() |
#23615 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
haar lippen proefden heel zout ![]()
![]() |
![]() |
#23616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23617 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als ze bolognaise chips had gegeten was ik met haar getrouwd
![]()
![]() |
#23618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23619 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |