![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23641 |
Minister
|
![]() yeah, Dylan, die fucking zaag, ... he knew it ... !
Bob Dylan, Hurricane https://www.youtube.com/watch?v=bpZvg_FjL3Q racism, racism, ... still the same, ... talking back in 1967, when they framed Rubin, a black boxer, ... it all started at Patty's bar ... at 6:00 min ... And to the black folks he was just a crazy nigger No one doubted that he pulled the trigger And though they could not produce the gun The D.A. said he was the one ... who did the deed And the all-white jury agreed Laatst gewijzigd door piazzolla : 7 juni 2020 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bob Dylan - Ballad of a Thin Man live 2011 Bob Dylan&Baez of silence Bob Dylan + Paul Simon The Sound of Silence The best version Great harmonica
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juni 2020 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23643 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tijd voor een beetje blues: https://youtu.be/1tOclIjPRIo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JOSE FELICIANO ~ Guantanamera
Was het Pete Seeger niet die daar eerst met afkwam? José feliciano Sunny Jose Feliciano - The Thrill is Gone ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2020 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hup met de beentjes: https://www.youtube.com/watch?v=znT4K3yowGY
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heb het wel kunnen bekijken want ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juni 2020 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Observatie van de nuttelozen van de nacht. (met Engelse subs als men geen ABN verstaat.
![]()
![]() |
#23650 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23652 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#23654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#23655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#23656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zat ik daar wat te rommelen tussen CD/DVD/Vinyl/opgeslagen muziek en ik botste op volgende:
Gino Vanelli Géén idee van of de man nog zingt laat staan nog leeft???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23657 |
Minister
|
![]() aah stevie ... hjeel bertn king ...
Stevie Ray Vaughan - Ain't Gone 'N' Give Up On Love https://www.youtube.com/watch?v=820u5aQ-HRg |
![]() |
![]() |
![]() |
#23658 |
Minister
|
![]() bertn himself me zin flying v..., wuaah
Albert King - Blues Power https://www.youtube.com/watch?v=SyVhBfIFbiQ Laatst gewijzigd door piazzolla : 20 juni 2020 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23659 | |
Minister
|
![]() Citaat:
hopelijks is het inzicht ondertussen gekomen, uwer zijde of zijner zijde ... dat iemand u de les zal spellen, jeah , ... ze zullen wel van iets verder moeten komen heb ik begrepen ... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 20 juni 2020 om 02:51. |
|
![]() |
![]() |