![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2361 |
Banneling
|
![]() voel jij je altijd zo snel aangevallen ?
Wat vind je van vragen als voorgaande waar je intrinsiek 'gepakt' wordt ? Let jij er actief op of je open of gesloten vragen stelt ? En last but not least : Trinny of Suzanna ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2362 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Citaat:
Als iemand van mij wil geloven dat ik me "snel aangevallen voel" (wellicht onderverstaan zonder reden), dan moet ie dat maar geloven. Ik kan meer dan genoeg smerige aanvallen citeren (vandaag trouwens weer eentje gelezen) waar ik niet eens op reageer. Als ik dan na twintig keer eens wel reageer, verschijnen sommigen ineens met verwijten over "lange tenen" ed. Het zegt meer over hun hypocrisie en vooroordelen dan over mij. Hun probleem derhalve, niet het mijne. Citaat:
Susannah.
![]() |
![]() |
#2363 | |
Banneling
|
![]() ik had het vooral over de manier van vraagstelling eigenlijk
andere voorbeelden : ben jij niet beschaamd dat... Hoe durf jij ... Denk jij nou echt dat .. als iemand zo tegen je bezig is, sla je dan met je sacoche ? En vind je dat nu zelf ook geen overdreven reactie ? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2364 |
Europees Commissaris
|
![]() Op wie zou je stemmen mocht je in Nederland wonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar als iemand zo tegen mij begint en het is helemaal onterecht, zal ik wel proberen op "gepaste" toon te antwoorden, hoor. Goed ben ik daar echter niet in. ![]() Bah, sommigen verdienen het wellicht wel, maar het is zelden in mijn eigen belang anderen met sacochen beginnen slaan. Dan maar de wijze spelen en met woorden reageren. Ik heb niets tegen Trinny, al is "arme" niet meteen het eerste bijvoeglijk naamwoord dat bij mij opkomt als ik aan haar denk.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 maart 2010 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel weet ik niet over de Nederlandse gemeentelijke politiek.
Omdat ik deze thread uiteraard zo professioneel mogelijk benader heb ik even de stemwijzer die Den Duisteren Duikboot hier postte eens gedaan voor Den Haag. Voor nogal wat vragen heb ik 'geen van beide' moeten antwoorden omdat de materie me onbekend was. Hoe dan ook, dit was mijn uitslag: Wellicht zou ik VVD of D66 hebben gestemd.
![]() |
#2367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb je veel sacochen?
heb je een Delvaux-sacoche?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2368 |
Banneling
|
![]() en, lig je nog op schema voor 26 maart ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanzelfsprekend vind ik dat ik er net voldoende heb.
De lasteraars die beweren dat ik er veel heb vergissen zich. Ja.
![]() |
#2370 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() behoort je man tot die lasteraars?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vooral voor de onzalige 16 maart dat ik op schema moet zitten.
Voorlopig lijkt alles ok, maar uit ervaring weet ik dat ik pas zeker zal zijn op 26 maart, als ik weer thuis ben.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 maart 2010 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. Hij weet beter dan wie ook dat ik mij in alles tot het absoluut strikt noodzakelijke weet te beperken. Ook wat sacochen betreft.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 maart 2010 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *kuch*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 maart 2010 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2377 |
Banneling
|
![]() Praktische beslommeringen en kinderen enzo even beschouwingen gelaten, in welk nationaal park zou jij dan wel eens een weekje of zes willen doorbrengen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2379 |
Banneling
|
![]() Wat trekt je eigenlijk aan in de FééFééDééj ?
als jij een ollanderke was zou jij, wetenschapster zijnde, er dan problemen mee hebben dat de VVD de partij is van een hoop klimaatskeptici van bedenkelijk allooi genre Rörsch, Böttcher, Labohm & tutti quanti ? Moet Vlaanderen de zakenlunchcultuur verlaten en externe klanten ook karnemelk voorschotelen ? Welke kleur moet een auto hebben ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2380 |
Banneling
|
![]() 1) flirt jij wel eens bewust met andere mannen om te testen hoe de reactie van je echtgenoot daarop is ?
2) Open directory wat denk je als je naamgeving van die foto's leest ? Laatst gewijzigd door Jedd : 5 maart 2010 om 00:21. |
![]() |
![]() |