![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zelfstandige worden. Na 10 weken moet je nooit meer werken.
![]() |
![]() |
#2362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2363 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2364 |
Minister
|
![]() Iedereen is vervangbaar. Het is tegenwoordig zo vereenvoudigd dat iedereen het kan. Dit geldt niet voor alles. Maar het is ook te zien in hoe verre de baas investeert om het werk te vereenvoudigen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2365 |
Banneling
|
![]() Help!
mijn draad is overgenomen door rechts ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2366 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zij noemen dat: stimuleren, entoesiasmeren, responsabiliseren. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 mei 2011 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2368 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als ze met dat afkomen weet je ook hoe laat het is, holgebraakte managersnontaal. is het niet enthousiasmeren? ![]()
![]() |
#2369 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik vrees dat uw voorbeeld het schoolvoorbeeld van dommigheid inhoudt. Tevreden zijn met voldoende is een teken van intelligentie, nooit genoeg hebben is een teken van verwendheid.
![]() |
![]() |
#2370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Winst =! toegevoegde waarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2371 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een keer ophouden met waarde in cijfertjes uit te drukken, dat is zo laag bij de grond. ![]()
![]() |
#2372 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
ik heb in één keer twee moeilijkheden opgelost: de ene keer oe de andere keer ou de ene keer h de andere keer geen h de ene keer arm en de andere keer niet arm die derde moeilijkheid oplossen was natuurlijk het moeilijkst Laatst gewijzigd door eno2 : 20 mei 2011 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2373 |
Banneling
|
![]() echt arm zijn is.... al je geld opmaken voor het einde van de maand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tip voor veel armen: sigaretten en sterke drank zijn geen levensnoodzakelijke behoeften. Als je naar Rekening in het Rood kijkt zie je dat het allemaal verstokte rokers zijn, die nu en dan ook nog eens een slok durven drinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2375 |
Banneling
|
![]() echt arm zijn is... al je minder geld opmaken voor het einde van de maand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2376 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En neen dat ben ik niet die zo vlug werkt, dat zijn de machines. U bent er wel als de kippen bij om iemand af te breken he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas, anders was ik ook al miljonair ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2378 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wie heeft de werkende mens zotgeslagen met reclame en verplicht aangezet tot roken? Dat waren dezelfden als zij die bij aanvang van de industriële revolutie de werkende mens betaalden in bonnetjes (ook een systeem waar we terug naar het toegaan zijn); dezelfden die nu grote winsten maken op nicotinepleisters; en ook dezelfden die met de vinger naar de werkende mens wijzen wanneer deze weer eens te goedgelovig is geweest en denkt dat wie betaald voor de arbeid de personen die de arbeid uitvoeren wel eerlijk en correct zullen behandelen. Ja, een echte schande zijn de mensen die vandaag nog steeds rekenen op correct eerlijk gedrag tussen geld en arbeid; mensen die denken in termen van samenwerken, samenbouwen dat zijn nogal idioten é. Je moet enkel en alleen voor uzelf leven en op zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk winst maken (het speelt geen rol dat je dat geld allemaal nooit opkrijgt, laat staan gebruikt, het speelt geen rol dat je armoede creeërt, de menselijke evolutie moet je negeren en je enkel richten naar geldaanbidding), want dat is pas....enzoverder tot alles vastgeroest is.
![]() |
![]() |
#2379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2380 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn... als de maand veel te veel dagen telt...
|
![]() |
![]() |