![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23781 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23782 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is wel iets mis met halalgedoe, offerfeest enz Of is dat het achterlijk middeleeuws model waar jij fier op bent? En ze doen dat maar hoor, dat is hun recht maar in hun eigen gebieden! Maar neen, ze moeten dat opdringen aan de rest van de wereld! Buitenhouden die gasten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23785 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u mijn afkeer voor de richtlijnen van een moordende , discriminerende , pedofiele , slavenhoudende , verkrachtende , invaderende ideologie gezeur noemt . Dan bent u al meer moslim dan dat u dat zelf beseft . Onderwerp je eigen maar , dat is de opzet van de islam , sorry dat ik niet mee speel . Ik ben slimmer dan dat . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn meer muzels dan homo's, dus het is gewoon de keuze voor de grotere hoop kiesvee.
![]() |
#23787 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23788 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze houden hun offerfeest hier in uw gebied en gij kunt daar geen reet aan doen. Net zoals je hen geen halalgedoe kunt verbieden. Mekkeren dat is het enige wat u nog rest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23789 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Belgistan zijn een hele hoop muzels fundamenteler dan de meerderheid Emiraties in hun eigen Islamitisch land. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#23790 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of moet ik me gewoon bekeren tot die prachtige hoogstaande cultuur ? Volg je profeet en zoek een 6-jarige , die kan je nog wat wijsmaken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23791 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23792 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We mogen maw aannemen dat jij er niets zinnigs tegen in te brengen had omdat het zonlicht nu eenmaal niet te ontkennen valt.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23793 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bent U zo diep gezakt dat zelfs het peil van een lege varkensmestopslag boven U uit komt?
![]() |
#23795 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan mag je nog zoveel mekkeren als je wilt, veel zoden aan de dijk zal het niet brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23796 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23797 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En het offerfeest, men heeft een uitzondering moeten maken om de huidige slachtwetgeving om de muzels hun sadisme te laten botvieren. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#23798 |
Minister-President
|
![]() Uw eigen shit op een ander aan het reflecteren?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#23799 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat je eet en waarom je feest interesseert me niet , daar zie ik geen probleem . Vrouwen discrimineren is strafbaar , dus niet legaal . Homo's discrimineren is strafbaar , dus niet legaal . Oproepen tot discriminatie van andersgelovigen is strafbaar . Oeps , blijkbaar zitten er een paar strafbare feiten in dat geloof . Ik stel voor om het te verbieden . De Chinezen tonen de juiste weg , wie volgt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23800 |
Minister-President
|
![]() Nog meer nutteloos gezwets.
Weerleg dan tegen mij eens wat vlaams realist zei; ik drink niet. PS voor vlaams realist: ik beschouw jou niet als dronkelap maar vermits dpg jouw vermeende drankgebruik als reden gebruikt om niet te moeten antwoorden, pak ik het zo aan
![]() |
![]() |