![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#23801 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet gaan lopen, he. Ik ga even een vraag zoeken.
|
|
|
|
|
#23802 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ? |
|
|
|
|
#23803 |
|
Europees Commissaris
|
Begin maar al met een tip
|
|
|
|
|
#23804 |
|
Minister
|
Janine Bisschops (toen ze nog jong was)
|
|
|
|
|
#23805 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
tip1 : zanger van een groep
|
|
|
|
|
#23806 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
#23807 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
tip 2 : de muziek en teksten waren erg neerslachtig
|
|
|
|
|
#23808 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
tip 3 : de zanger was wel ERG consequent in dat neerslachtig zijn.
|
|
|
|
|
#23809 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
#23810 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
ian curtis van joy division
|
|
|
|
|
#23811 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#23812 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#23813 |
|
|
Dave Grohl is ontzettend boos op George Bush. waarom?
|
|
|
|
|
#23814 |
|
Europees Commissaris
|
World Entertainment News Network is reporting that former NIRVANA drummer and current FOO FIGHTERS frontman Dave Grohl is furious after learning President George W. Bush used the FOO FIGHTERS track "Times Like These" at a campaign rally.
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size] [size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
|
|
|
|
|
#23815 | |
|
|
puntje voor nou nou!
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#23816 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Welk "hippie-icoon van de lage landen" (volgens de 09) gaat een flik neerzetten in het zesde seizoen van - hoe raadt u het - flikken?
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size] [size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
|
|
|
|
|
|
#23817 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Boudewijn de Groot
|
|
|
|
|
#23818 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#23819 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe heet het zwaard van Aragorn in het meesterwerk 'Lord of the Rings' ? Aan welke in het boek beroemde voorvader van Aragorn hoorde het toe en in welke veldslag (geen naam... leg gewoon uit) werd het gebruikt door die voorvader ?
Dus : 1. naam zwaard 2. naam voorvader 3. waar werd het gebruikt door (2) |
|
|
|
|
#23820 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zal morgen waarschijnlijk niet voor de middag uit mijn nest zijn, dus als je zeer zeker bent van je antwoorden dan kan je een nieuwe vraag stellen. Stuur me een PM met de link naar je antwoord en dan kan ik achteraf bij een fout antwoord nog steeds de hele forumquiz sinds nu ongeldig verklaren
Nota : voor degenen die ontstemd zijn door mijn luilekkerleven : neemt zelf eens congé he... vanaf maandag moet ik terug aan de slag |
|
|