![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23821 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() Den overschot van woensdag opgesmikkeld ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23822 |
Banneling
|
![]() Een halve appel, een sneetje bruin brood met magere kaas en tomaat.
+ water |
![]() |
![]() |
![]() |
#23823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23824 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23825 |
Banneling
|
![]() Om 8 uur vanavond een gebraden kip naar binnengewerkt, met salade en een berg frieten met mayonnaise, daarna een pot chocolademousse, en sindsdien al een tiental fleskes Trappist van Westmalle...
En nu begin ik te denken over Cognac, en koffie, want ik moet straks nog weg...Ik heb iets opwekkends nodig...Curieus of koffie straf genoeg gaat zijn... Laatst gewijzigd door griezel : 25 juli 2015 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en zelfs al is het zo, pas maar op want later worden die spieren allemaal vet ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23828 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vandaag heel de dag niks, enkel koffie met melk ... en veel gewandeld op de Meir ........ dan deze avond een salade van maïs, 2 tomaten, een komkommer en 6 gekookte eitjes (enkel het wit) opgesmikkeld met 4 sneetjes brood .... en ik heb helemaal geen honger meer ...... nu weer koffie met melk en ik kan er weer tegenaan tot morgenvroeg ..... XD!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spekblokjes, roerei, rijst, erwtjes en wortelen-gegarandeerd haram
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23831 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier vandaag een halve gebraden kip en appelmoes, en gisteren een broodje van bij de Panos (Chicken barbecue), een zakje Hula hoops (ook barbecue, lol), een suikerwafel en 2 Petit prince Vanille, lol de boog moet niet altijd gespannen staan
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23832 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goeie Westvleteren als slaapmutsje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23833 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23834 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Doe jezelf gewoon plezier. Eet van alles, maar zonder overdrijven. Maar eet niet tussen de maaltijden. En drink water of thee inplaats van Cola en koffie met suiker en melk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23835 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of het zou moeten zijn dat je met een bembem-regime begint : heel de dag junkfood vreten, liggend op een sofa voor de TV. Daar word gelijk wie moddervet van. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23836 |
Banneling
|
![]() Nog een taske thee voor het slapengaan...Met drie vingers whisky in...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuck , betrapt
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() cola drink ik sowieso bijna niet meer .. en als ik het drink -> met mate ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23840 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |