![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#23921 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cineasten waren toen wel (ietske) eerlijker door nadien uit te zoemen en de grote leegte te tonen buiten het groepje sardienen toen. Soit, er blijft duidelijk verschil met uitschot van het frustraat genaamd Putin en zijn supporters hun befaamde lagere levensvorm.
![]() |
![]() |
#23923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23924 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23925 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
shit happens https://www.hln.be/buitenland/huis-v...nten~a220114a/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23926 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Staan supporteren dat duizenden onschuldigen op laffe wijze vermoord word en eigendommen, huizen etc van onschuldigen van de kaart geveegd worden.... Bam Karma ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23927 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij vindt dat Vlad een mentaal hulpvaardig knijpje in zijn billetje kan gebruiken.
Zeg nu nog dat Kim geen gevoelens toont!
![]() |
#23929 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ok dan ![]()
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 12 mei 2022 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23930 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degoutant uitschot is het Russisch normaal anno 2022. En fier dat ze zijn.
![]() |
![]() |
#23931 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De tijd zal het leren, maar die Russen die horen niet in een autonooom landje destructie te doen wat mij betreft. Stel je voor... roepen dat een land eigenlijk niet bestaat en dan maar los, jongens. Het is dat er Navo is, maar anders zou het hij het gaarne doen met heel Europa, daar ben ik nu van overtuigd. Oorlog tegen het Westen.. Verder: de wat minder rijke wereld zal weer eens honger kennen door deze grapjes... Ze zullen Putin nog bedanken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23932 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23933 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 12 mei 2022 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23934 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TREBRON : 12 mei 2022 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23935 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23936 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat land heeft nooit de verlichting en een Westerse beschaving gekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23937 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23938 |
|
![]() Veel parades en weinig vechtkracht.
Rusland leeft nog in de vorige eeuw. citaat de Standaard: Misschien was het Oekraïense propaganda, maar als het verhaal klopt, zegt het alles over het falen van het Russische leger. Oleksii ?*Danilov, de voorzitter van de ?*Oekraïense veiligheidsraad, vertelde onlangs hoe ze een map van 28 pagina’s van het Russische leger in beslag hadden genomen. Daarop was met een rode lijn uitgestippeld hoe de Russische tanks bij het begin van de oorlog moesten ?*oprukken richting Kiev. Wat bleek: de kaart dateerde van 1987 en was totaal achterhaald. De tanks namen een verkeerde afslag, waardoor ze weer in Boetsja kwamen, de stad die symbool werd van de gruwel waartoe de Russische militairen in staat zijn. Na 77 dagen oorlog is de consensus onder westerse analisten dat het Russische leger veel minder sterk en modern is dan iedereen dacht. Ook de strategie waarmee het ten oorlog trok, rammelde langs alle kanten. In plaats van op drie fronten tegelijk aan te vallen – waardoor hun 120 tactische ?*bataljons te weinig beschermd moesten oprukken – hadden de Russen zich beter geconcentreerd op één aanvalslinie. Het idee dat je een land groter dan Frankrijk zou kunnen overrompelen met 100.000 weinig gemotiveerde soldaten, bleek een totaal verkeerde inschatting. Poetin kondigde met de regelmaat van de klok nieuwe hypersonische wapens aan. Alleen kunnen de militairen daar niet goed mee werken Hebben de generaals hun president verkeerd ingelicht over de weerbaarheid van de Oekraïeners? Waarschijnlijk. Heeft Poetin zijn ?*generaals verkeerd of te laat ingelicht over de omvang van de operatie? Misschien. ‘Hadden ze de precieze omvang geweten, dan waren ze waarschijnlijk in een heel andere structuur ten oorlog getrokken, niet met tactische bataljons, maar met echte legerdivisies’, schreef Gustav Gressel, auteur van het boek Russia’s quiet military revolution. Hebben ze in Moskou allemaal de kracht van het eigen leger overschat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23939 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23940 |
Europees Commissaris
|
![]() In de tussentijd worden Zweden en Finland 100 procent zeker NAVO-lid. Fuck Poetin, zijn fascistische en imperialistische politiek en zijn aanhang die uit psychiatrische patiënten bestaat!
|
![]() |
![]() |