![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hellhammer - Triumph Of Death
![]() Liedje van Jinjer blijf ik ook wel leuk vinden. JINJER - Pisces (Live Session) Evanescence - My Immortal Gallhammer - World To Be Ashes En om het op een 'beleefde' manier af te maken: Darkened Nocturn Slaughtercult - Omnis Immundus+Primordial Leuk pakje dat Onielar draagt ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 november 2020 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23922 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe een lied van "einsturzende neubauten" van 12 jaar geleden toch weer enigszins actueel kan zijn....
https://www.youtube.com/watch?v=hd-6WweqD0Y |
![]() |
![]() |
![]() |
#23923 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23924 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#23926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prachtige plaat. De vinyl LP heb ik nog. ![]() "I'll wait" heeft een leuk drumwerk. Laatst gewijzigd door Rudy : 11 november 2020 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brian Culbertson-Lights off: https://www.youtube.com/watch?v=8-0JdbTerps
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23929 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Urban Dance Squad
Nog steeds de grootste energiebom die ooit op een podium stond
![]() |
#23930 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() coronaconcert: Tuba Skinny Webcast from 7/25/20 https://youtu.be/xpPDK7P4XIY
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Urban Dance Squad": < Mental Floss for the Globe >, en een nummer op de compilatie < Skank You Too > die ik hier liggen heb.
Meer ken ik daar niet van, maar voor mij is dat al goed genoeg. Straks misschien nog eens opzetten; misschien, want er ligt nog véél méér te wachten op (her-)beluistering, zoals de twee CD's van "Tuba Skinny" die hier ook ergens rondslingeren. Met 'véél méér' bedoel ik écht wel VEEL MEER, maar voor een melomaniak kan het blijkbaar nooit genoeg zijn ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23932 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 november 2020 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiny Tus , my right one beeeeeps
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23934 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jimmy Page & Robert Plant - Kashmir [HD] with Egyptian Orchestra
https://www.youtube.com/watch?v=bzEYNsFC2gE ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten Suns-Other side of the universe: https://www.youtube.com/watch?v=C4edL9nqca4
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23936 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kate Bush
Jig of Life 1 van de 7 nummers op de B-kant van haar LP "Hounds of Love" 7 nummers over een vrouw wiens schip is vergaan na een storm en die verdrinkt. Eén van de beste albums ooit gemaakt.
![]() |
#23938 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een Georgisch meidentrio zingt in ‘t Nederlands.
Niet alles is verstaanbaar, maar wel mooie stemmen en ’t zicht maakt veel goed: Trio Mandili - 't Smidje (Belgian-Georgian folk) https://www.youtube.com/watch?v=cIL5IDvlLdw
![]() |
#23939 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mark Hollis solo. De klank van gevoel
![]() |
#23940 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=0VqVXc8PNr4
![]() |