![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23941 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men wil aan iedereen op aarde vrij internet geven. De man die erachter zit is George Soros. There is no such thing as a free lunch, en zeker al niet als illuminati player Geoge Soros erachter zit. De mensheid wordt bestraald vanuit de ruimte. Control grid is closing in.
Ze zouden die enrome sommen geld beter gebruiken om iedereen eten te geven. Maar rarara waarom niet? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23942 |
Minister
|
![]() Leuk, en dan WiFi tracking op grote schaal, zogezegd om de klantvriendelijkheid te bevorderen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij stoort dat allemaal niet. Ik heb niets te verbergen, en ik vraag me af wat die vermeende 'illuminati' eraan zouden hebben om 7 miljard mensen te tracken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23944 |
|
![]() Statines... nog zo'n hoax van de medische maffia (die door de illuminati gecontroleerd is) om geld te verdienen en de gezondheid van een deel van de mensheid aan te tasten. They make a buck while making a killing.
http://www.youtube.com/watch?v=TZomZEPBdbM
![]() |
![]() |
#23945 |
|
![]() DAvid Icke te gast op de Alex Jones show, o.a. over zijn nieuwe boek "The perception deception" en het massale wakker worden van de mensheid.
http://www.youtube.com/watch?v=HVLU9cYVSfI http://www.youtube.com/watch?v=iLxxvh2puU0
Laatst gewijzigd door exodus : 13 februari 2014 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23946 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23948 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen is Kosovo 6 jaar onafhankelijk.
Benieuwd of we in de regime-media daar iets van horen of zien... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de relevantie met vermeende nieuwe wereld orde? Maakt de onafhankelijkheid van Kosovo daar deel van uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NIEUWE wereld orde: een NIEUWE onafhankelijke staat in Europa. Ontstaan na een onafhankelijkheidsoorlog... Voor ons schijnt dat onbelangrijk te zijn maar een relatief groot aantal burgers hier wil toch ook Vlaanderen onafhankelijk (zonder oorlog). Ook de Schotten & de Catalanen zijn niet vies v.h. woord "onafhankelijkheid". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23951 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23953 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Das makkelijk, zeggen dat het iemand anders zijn petje te boven gaat he. Nee komaan jong grote muil, leg het maar eens uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iemand uitschelden op internet is gemakkelijk hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23955 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23956 |
|
![]() George Soros (de illuminati frontman die achter veel NWO initiatieven zit, oa het recente plan om vanuit de ruimte het gans aardoppervlak te blasten met WIFI), spreekt over een nieuwe wereld orde:
http://www.youtube.com/watch?v=h9Jp3ljdBRI
![]() |
![]() |
#23957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23958 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vind jij het gezond dat " privacy " simpelweg afgeschaft word ? Ik niet. Laatst gewijzigd door meneer : 19 februari 2014 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf al doe ik niets verkeerd, toch voel ik me ongemakkelijk op veel plaatsen. Ik begin, soms onbewust, die plaatsen te mijden. Ik parkeer bv mijn auto NIET meer op/in bepaalde parkeergarages. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23960 | |
|
![]() Hehe... de Australische eerste minister heeft zich moeten verdedigen dat hij geen reptiel is, via een officieel request. Zelfs als hij echt één zou zijn, zou hij uiteraard ontkennen. Maar zulke berichten, hoe ze ook behandeld worden in de media, helpen het in het publieke bewustzijn te komen.
Nu, even een kanttekening, het zijn geen volbloed reptielen, maar hybriden. Ze zijn dus ook deel menselijk. En niet alle reptielen zijn negatief, er zijn ook gewone positieve aliens onder de bevolking. Sommige mensen komen er nu zelfs voor uit dat ze hybrdiden zijn. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 19 februari 2014 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |