![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reptielen zoals een krokodil worden oud. Koudbloedig, trage ademhalingen. Hehe.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23962 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet om de persoon voor wie je het doet. Het gaat erom dat je het doet. Het kan ook een charlatan zijn. Het gaat om de daad, niet het woord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23963 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je filosoof ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol neen, ik heb nog nooit een oorspronkelijke gedachte gehad, vermoed ik, maar was iets aan het lezen over zelfverwijzende zinnen en probeerde er ook eentje te verzinnen wat me niet lukte. Bovenstaande leek er een beetje op en was het enige dat bij me opkwam.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23966 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23967 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23969 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is iemand die van een haas gedekt is (Nederlands).
In het Vlaams is die van een haas gepoept. Wat minder proper (netjes) klinkt. https://www.ensie.nl/betekenis/van-e...s-gepoept-zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#23970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23971 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maffeuuuuh
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23972 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu, 2 weken later ongeveer voel ik me nog altijd moe en zwak pfff. Voor een griep is het schijnt nog te vroeg maar wat ik had was echt geen verkoudheid. Ik heb me nog nooit ZO ziek gevoeld als 2-3 weken geleden. Ps: ik heb na de eerste symptomen een coronatest laten doen. Uitslag= negatief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verkoudheidsseizoen is terug op gang. Ik las zojuist dit: VRT NWS: Verkoudheid of covid 19 Hier is het met beiden snotteren. Echte verkoudheden. Albertine heeft daarjuist een zelftest gedaan. Negatief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23974 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens hem is een zelftest niet altijd accuraat, omdat de meeste mensen het "wattenstaafje" niet ver genoeg in hun neus inbrengen. Wat ik begrijp trouwens! Ik zou het zelf ook niet (denk ik) ver genoeg durven inbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er geen grondige reden is om een coronatest te ondergaan dan zou ik het nooit doen. Wat bereik je uiteindelijk als het resultaat positief is. Misschien is het beter dat je het niet eens weet. Ik weet wat griep is, en ik weet wat je moet doen: in je bed kruipen en uitzweten. Het spijtige is dat iedere anomalie wordt gelinkt aan corona. Een hoestje of regelmatige niesbui volstaat. Ik zal er geen tekeningkske van maken. Wantrouwen. Hoe dan ook. Het is goed dat je fijn en gezond, en met de nodige humor en enthousiasme terug op het forum bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23978 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen is het vrijdag.
Slapwel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23979 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen zelfverwijzende mensen
![]()
![]() |
#23980 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zelfverwijzende zinnen bestaan, bestaan zelfverwijzende mensen mogelijk ook
![]()