![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij snapt niet dat hij aan het lachen is om jullie imbeciele beweringen? Man, man. Dat je zelfs dat niet ziet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23962 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Trouwens, @exodus, waar zijn de mensen die beweren dat ze hybride reptielen zijn? Dat moet boeiend volk zijn. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 19 februari 2014 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23963 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik weet dat deze reptielen bestaan. Zij zitten veelal op posities van macht. Het zijn hybriden. Net zoals mensen die op macht en perversiteiten belust zijn heb je ook die hybriden. En ze zijn dikwijls van koninklijke bloede vanwege hun afkomst.
![]() |
![]() |
![]() |
#23964 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=UZPy_hN8_sU&t=15m58s Van sommigen anderen zeggen ze het ook. Deze beelden niet gemanipuleerd, maar sceptici schrijven het toe aan het spel van het licht in de ogen. ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 19 februari 2014 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23965 |
Banneling
|
![]() Kan het niet met opzet gedaan zijn exodus?
Ik bedoel, de massa beetje jennen en bang maken. Toch moeilijk aan te nemen dat ze avatars van reptielen zijn he? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23966 |
Banneling
|
![]() Kan het niet met opzet gedaan zijn exodus?
Ik bedoel, de massa beetje jennen en bang maken. Toch moeilijk aan te nemen dat ze avatars van reptielen zijn he? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23967 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Prins Charles is geboren uit een ei en de Queen Mum ving vliegen met haar tong die ze daarna in een karaf gin marineerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23968 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23970 |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=ct0StLPZI7Q
Wie kan da debunken? Ik vind het vooral freaky wat fluoride kan doen. Onze pijnappelklier wordt inactief gemaakt, tssss. Re-activate it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23971 |
Banneling
|
![]() Ik heb het schijt aan figuren die de NWO willen koppelen aan reptillans en ufo's/ aliens.
Ik heb een sterk vermoeden dat figuren als Exodus het Paard van Troje spelen. Ze hebben doelbewust de bedoeling om van binnenuit het debat rond de NWO belachelijk te maken, terwijl het bittere ernst is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23972 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hey exodus, ik heb er nog ene:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23974 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik praatte vroeger ook niet of toch veel minder over reptielen ivm de NWO voor dezelfde reden als jij hierboven aangeeft. Maar door de jaren heen ben ik beginnen inzien dat ook het extra-dimensionele concept aan de NWO zeer belangrijk is. Als je je enkel beperkt tot de fysische kant van de zaak, ga je niet diep genoeg. Alhoewel er natuurlijk ook moet gesproken worden over die materielere zaken zoals banking scams en samenzweringen etc... Ik denk dat de beste oplossing nog atlijd is: "the full monty", de volledige naakte waarheid. Dat creeërt dan wel het feit dat het voor sommigen zodanig out-there is dat ze direct een knee jerk reactie zullen hebben, maar fuck it, dat is mijn probleem niet. Als men trouwens oprecht geïnteresseerd is zal men het kind niet direct met het badwater weggooien. Diegene die hier afgeven op de reptielen, hebben al een knee jerk als je zegt dat Bush of Obama bedriegers zijn. Dus zo'n groot "probleem" is het niet. De realiteit zit fundamenteler anders in elkaar dan dat we denken, en als we dit niet aan de kaak stellen komen we er nooit, dan blijven we hangen op een bepaald niveau van de realiteit. De kern van de samenzwering die ook de NWO omhelst is spiritueel: de mens vast houden door ons een valse perceptie van de realiteit en onszelf op te spelden. Reptielen en aliens bestaan ja, de realiteit is gewoonweg veel groter dan dat wij wijsgemaakt zijn.
Laatst gewijzigd door exodus : 19 februari 2014 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23975 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, serieus man, heb je echt niks duidelijker? Een foto waar ze ineens schubben krijgen, een staart uit zijn broek schiet, iets van die soort? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23976 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=1m71m-LBqFQ
![]() |
![]() |
![]() |
#23977 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Serieus, man, jij hebt dringend professionele hulp nodig... Die makers van dat filmpje zitten zich nu waarschijnlijk een kriek te lachen met alle reacties daarop. Vooral deze is hilarisch: Citaat:
Laatst gewijzigd door Yog Sothoth : 19 februari 2014 om 18:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23978 |
Banneling
|
![]() En trouwens, sinds wanneer hebben reptielen tentakels?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23979 |
Banneling
|
![]() Wie gaat ontkennen dat dit reptielen zijn?
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 19 februari 2014 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23980 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |