Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 november 2011, 15:03   #221
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Onnozel schepsel, mijn moeder is dood.

Mijn zoon ook, voor 't geval je over 'kinderen slaan' zou beginnen alboreto!


Is 't zó moeilijk voor je, ben je voor of tegen registratie op afkomst, religie mag er ook bij, zelfs die andere dings die jij en je kompanen opvoeren, zelfs d�*t!

Ik ben gerust in die uitslag, jij ook?
Ik ben niet Alboreto, voor het geval ge mijn nick niet goed kunt lezen. Dat we het eens zijn, wil niet zeggen dat we eenzelfde persoon zijn.

Wij zeggen toch al heel de tijd dat wij voor het registreren van zoveel mogelijk factoren zijn, afkomst, religie, opleiding, sociale achtergrond, kansen op de arbeidsmarkt,.... Moet ik het voor u eens spellen misschien?
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:04   #222
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Jij hebt toch op deze post

geantwoord met


Je erkent hier toch dat jouw standpunt "ik ben voorstander van het registreren van de hier onderlijnde factoren." is!

Ten andere, die onderlijnde factoren zijn factoren die jij zelf aanhaalde die je wil onderzoeken.
Je kan die factoren niet onderzoeken als je ze niet registreert.
Speciaal voor dummies.
Er is een hemelsbreed verschil tussen eerst registreren van origine bij daders om vervolgens te bepalen wat bij welke groepen nader onderzocht dient te worden en de bewust gemanipuleerde uitspraken van Sjok waarbij gesteld wordt dat dit gelijk is aan het opnemen van factoren die helemaal niet relevant zijn om te bepalen wie wat doet..
Sjok heeft dit ook best begrepen, haar houding is dan ook niet bedoeld om ergens aan bij te dragen, wel om de discussie te verzieken.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:04   #223
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
SDX laat je niet opjagen, er wordt hier door steeds dezelfde forummers bewust getreiterd, vroeg of laat zal de moderatie daar dan toch eens op moeten reageren, dus maak je niet druk...
Maar Alice, dan kunt ge uw gal niet meer kwijt op dit forum. Dat zou toch wel spijtig zijn, niet? Wij proberen heel de tijd inhoudelijk te reageren en uw stropoppen te corrigeren. Dat heeft met treiteren niets van doen.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:05   #224
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Speciaal voor dummies.
Er is een hemelsbreed verschil tussen eerst registreren van origine bij daders om vervolgens te bepalen wat bij welke groepen nader onderzocht dient te worden en de bewust gemanipuleerde uitspraken van Sjok waarbij gesteld wordt dat dit gelijk is aan het opnemen van factoren die helemaal niet relevant zijn om te bepalen wie wat doet..
Sjok heeft dit ook best begrepen, haar houding is dan ook niet bedoeld om ergens aan bij te dragen, wel om de discussie te verzieken.
Nogmaals:

Citaat:
Gij hebt dus op voorhand bepaald dat een groep gelijkstaat aan origine. Dat is dus niet echt wetenschappelijk. Iemand kan best bij veel verschillende groepen horen, sommige van de groepen zullen hun weerslag hebben op de kans dat ze criminele feiten zullen plegen. Dat is dus niet enkel origine.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:08   #225
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Maar Alice, dan kunt ge uw gal niet meer kwijt op dit forum. Dat zou toch wel spijtig zijn, niet? Wij proberen heel de tijd inhoudelijk te reageren en uw stropoppen te corrigeren. Dat heeft met treiteren niets van doen.
Ook voor andere dummies, er is een hemelsbreed verschil tussen een onderbouwde redenering zoals ik verschillende keren gaf en het geneuzel van u die helaas geen enkel argument wist te geven als weerwoord.
Maar doe gewoon verder, amusant bent u zeker.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:09   #226
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dus je bent akkoord ? Men mag ook kijken naar de nefaste invloed die 'religie' heeft op het 'moeilijke' gedrag van nieuwkomers ?
Hoeveel keer moet ik nog schrijven dat ik akkoord ga met het registeren van "alle" parameters om een wetenschappelijk onderzoek uit te voeren, om te zoeken naar correlaties en oorzakelijke verbanden, zodat er een criminaliteitsbeleid kan gevoerd worden.

Of religie een nefaste invloed heeft zal dan wel blijken.
Citaat:
Cgkr zal daar niet blij mee zijn. Evenmin die gasten van antifaa of het gazetje 'de morgen'.
1 Moet dat enige argumentatie voorstellen?
2 Hun mening zou ik graag lezen in hun woorden. Heb je toevallig bron met link?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:10   #227
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ook voor andere dummies, er is een hemelsbreed verschil tussen een onderbouwde redenering zoals ik verschillende keren gaf en het geneuzel van u die helaas geen enkel argument wist te geven als weerwoord.
Maar doe gewoon verder, amusant bent u zeker.

Citaat:
Gij hebt dus op voorhand bepaald dat een groep gelijkstaat aan origine. Dat is dus niet echt wetenschappelijk. Iemand kan best bij veel verschillende groepen horen, sommige van de groepen zullen hun weerslag hebben op de kans dat ze criminele feiten zullen plegen. Dat is dus niet enkel origine.
Moet ik het verder uitleggen. In de wetenschap gaat men niet uit van de conclusie, om er dan het onderzoek aan te verbinden. Integendeel, men doet onderzoek om tot een conclusie te komen. Als gij dat wilt omdraaien, komt ge gegarandeerd in de problemen. Andere kwaadwillige mensen kunnen u op die manier net zo gemakkelijk in het verdomhoekje drummen.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:11   #228
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Nogmaals:
Ik heb niets bepaald, maar een aantal indicatoren( jongencriminaliteit , bevolking binnen gevangenissen, cijfers over illegalen en buitenlanders zoals de media weergaf) doen vermoeden dat registratie aangewezen is om na te gaan wie op basis van origine oververtegenwoordigt is in wat.
Dit weerleggen is een fulltime bezigheid voor enkele forummers die niet verder komen dan verward gewauwel, met infantiel taalgebruik en het ontbreken van enig steekhoudend argument.
Maar amusant is het wel!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:13   #229
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
SDX laat je niet opjagen, er wordt hier door steeds dezelfde forummers bewust getreiterd, vroeg of laat zal de moderatie daar dan toch eens op moeten reageren, dus maak je niet druk...
Steeds dezelfde(n) ja, de verbannen dubbelnikker(s) die alweer elfendertig nieuwe accounts aangemaakt hebben, 't discours blijft hetzelfde.

Ik ben helemáál gerust in de uitslag van die registratie op herkomst, religie er bij en zelfs �*l de rest.

Ik weet dat er geen enkele �*ndere groep immigranten/allochtonen, zoals daar waren; Italianen, Spanjaarden, Portugezen, Polen, Grieken, etc etc. van de 1ste lichting gastarbeiders & hun nakomelingen (die nakomelingen worden overigens niet eens meer 'allochtonen' genoemd en zo zien ze zichzelf ook niet), nóóit zoveel problemen veroorzaakt hebben - op 'n enkeling na - en waarvoor nóóit zoveel faciliteiten als inburgeringscursussen, taalcursussen, buurtvaders, buurtwerkers, positieve discriminatie et al in 't leven werd geroepen, en tòch konden zij 't, zelfs Chinezen staan niet bekend om hun onwil om te integreren, aan te passen, taal te leren, en n�*et crimineel gaan uithangen. D�*e mensen kwamen hier nu ook niet bepaald aan in grote weelde en werden ook niet bepaald in de watten gelegd!

Laat die registratie dus maar komen! Snel zelfs!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:14   #230
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Moet ik het verder uitleggen. In de wetenschap gaat men niet uit van de conclusie, om er dan het onderzoek aan te verbinden. Integendeel, men doet onderzoek om tot een conclusie te komen. Als gij dat wilt omdraaien, komt ge gegarandeerd in de problemen. Andere kwaadwillige mensen kunnen u op die manier net zo gemakkelijk in het verdomhoekje drummen.
Dat is een domme opmerking.
Want op basis van indicatoren kun je een hypothese ontwikkelen die je vervolgens door middel van bijvoorbeeld registratie onderzoekt.
Dat is niet gelijk aan een conclusie, zelfs een kleuter kent dat verschil.
Of kwade wil aan de basis van uw denken zou liggen is in uw geval een uitspraak voor eigen rekening.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:15   #231
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Hoeveel keer moet ik nog schrijven dat ik akkoord ga met het registeren van "alle" parameters om een wetenschappelijk onderzoek uit te voeren, om te zoeken naar correlaties en oorzakelijke verbanden, zodat er een criminaliteitsbeleid kan gevoerd worden.
Eindelijk zou ik zeggen.

Citaat:
Of religie een nefaste invloed heeft zal dan wel blijken.
Voor al diegenen die het na al die jaren nog steeds niet weten inderdaad.

Citaat:
1 Moet dat enige argumentatie voorstellen?
2 Hun mening zou ik graag lezen in hun woorden. Heb je toevallig bron met link?
Alsof je na al die tientallen jaren nefast gevoerde beleid nog steeds hun meinig niet kent. 'Islamofobie' dient bestreden te worden.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:15   #232
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Steeds dezelfde(n) ja, de verbannen dubbelnikker(s) die alweer elfendertig nieuwe accounts aangemaakt hebben, 't discours blijft hetzelfde.

Ik ben helemáál gerust in de uitslag van die registratie op herkomst, religie er bij en zelfs �*l de rest.

Ik weet dat er geen enkele �*ndere groep immigranten/allochtonen, zoals daar waren; Italianen, Spanjaarden, Portugezen, Polen, Grieken, etc etc. van de 1ste lichting gastarbeiders & hun nakomelingen (die nakomelingen worden overigens niet eens meer 'allochtonen' genoemd en zo zien ze zichzelf ook niet), nóóit zoveel problemen veroorzaakt hebben - op 'n enkeling na - en waarvoor nóóit zoveel faciliteiten als inburgeringscursussen, taalcursussen, buurtvaders, buurtwerkers, positieve discriminatie et al in 't leven werd geroepen, en tòch konden zij 't, zelfs Chinezen staan niet bekend om hun onwil om te integreren, aan te passen, taal te leren, en n�*et crimineel gaan uithangen. D�*e mensen kwamen hier nu ook niet bepaald aan in grote weelde en werden ook niet bepaald in de watten gelegd!

Laat die registratie dus maar komen! Snel zelfs!
Voila se meiske, blij dat ge u herpakt!
Hopelijk lukt het vandaag nog wat uw geliefde doden te herdenken!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:16   #233
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Ik ben niet Alboreto, voor het geval ge mijn nick niet goed kunt lezen. Dat we het eens zijn, wil niet zeggen dat we eenzelfde persoon zijn.

Wij zeggen toch al heel de tijd dat wij voor het registreren van zoveel mogelijk factoren zijn, afkomst, religie, opleiding, sociale achtergrond, kansen op de arbeidsmarkt,.... Moet ik het voor u eens spellen misschien?
Moet ik voor U eens uitspellen HOE al die �*ndere groepen immigranten/gastarbeiders 't klaargespeeld hebben indertijd en tòch naadloos aangepast zijn, meedraaien en NIET en masse de criminele toer zijn opgegaan?

Laat maar komen, die registratie! Ik ben er helemaal gerust in, jij ook?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:17   #234
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Voila se meiske, blij dat ge u herpakt!
Hopelijk lukt het vandaag nog wat uw geliefde doden te herdenken!
Doe ik elke dag Alice, elke dag branden er kaarsjes voor hen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:19   #235
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Laat maar komen, die registratie! Ik ben er helemaal gerust in, jij ook?
Als deze onbevooroordeeld en zo breed mogelijk wordt aangepakt met als doel het bestrijden van criminaliteit, heb ik er geen probleem mee. Als ge zou kunnen (en willen) lezen had ge dat al doorgehad. Ik heb daar geen schrik voor, waarom zou ik?
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:19   #236
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Doe ik elke dag Alice, elke dag branden er kaarsjes voor hen.
Dat is mooi, mensen leven zolang iemand aan hen denkt!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:20   #237
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is een domme opmerking.
Want op basis van indicatoren kun je een hypothese ontwikkelen die je vervolgens door middel van bijvoorbeeld registratie onderzoekt.
Dat is niet gelijk aan een conclusie, zelfs een kleuter kent dat verschil.
Of kwade wil aan de basis van uw denken zou liggen is in uw geval een uitspraak voor eigen rekening.
Er staat geen komma tussen "andere" en "kwaadwillige" een kleine nuance waar ge over gelezen hebt, vrees ik.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:21   #238
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Steeds dezelfde(n) ja, de verbannen dubbelnikker(s) die alweer elfendertig nieuwe accounts aangemaakt hebben, 't discours blijft hetzelfde.
Verbannen dubbelnickers? Over wie hebt ge het nu weer?
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:21   #239
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Als deze onbevooroordeeld en zo breed mogelijk wordt aangepakt met als doel het bestrijden van criminaliteit, heb ik er geen probleem mee. Als ge zou kunnen (en willen) lezen had ge dat al doorgehad. Ik heb daar geen schrik voor, waarom zou ik?
En wat is er "bevooroordeeld" aan het reeds gekende feiten op een rijtje zetten? Waarom zou dit niet " breed genoeg " zijn?
Niets!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:21   #240
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is mooi, mensen leven zolang iemand aan hen denkt!
Dat is waar,
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be