Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?"
Ja, en dat zeg ik als moslim 0 0%
Ja, en dat zeg ik als niet - moslim 11 14,67%
Nee, en dat zeg ik als moslim 2 2,67%
Nee, en dat zeg ik als niet - moslim 62 82,67%
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 november 2016, 16:33   #221
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Kan je Wilders eens letterlijk citeren waar hij zich negatief zou uitlaten over een bevolkingsgroep ?
Dat kan ik niet zo maar en ik ga er niet naar zoeken. In geval van een veroordeling van Wilders conform de beschuldigingen is het juridisch bewezen dat hij zich kwetsend en dus negatief heeft uitgelaten over Marokkanen. Discriminerende, beledigende en haatzaaiende uitspraken noem ik negatief ongeacht de bedoeling van de opmerkingen en de feitelijke juistheid of onjuistheid.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 16:46   #222
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Discriminerende, beledigende en haatzaaiende uitspraken noem ik negatief ongeacht de bedoeling van de opmerkingen en de feitelijke juistheid of onjuistheid.
Kan jij Wilders eens letterlijk citeren in wat jij "discriminerende, beledigende en haatzaaiende uitspraken" noemt ?

Ik zie niet in hoe hoe feitelijke juiste uitspraken discriminerend, beledigend of haatzaaiend kunnen zijn als ze niet bepaalde personen viseren.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 16:51   #223
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Dat kan ik niet zo maar en ik ga er niet naar zoeken. In geval van een veroordeling van Wilders conform de beschuldigingen is het juridisch bewezen dat hij zich kwetsend en dus negatief heeft uitgelaten over Marokkanen. Discriminerende, beledigende en haatzaaiende uitspraken noem ik negatief ongeacht de bedoeling van de opmerkingen en de feitelijke juistheid of onjuistheid.
Je weet niet waar 't over gaat, je weet niet wat gezegd werd, je wil zelfs niet eens de moeite doen om 't op te zoeken, toch wil je er je zegje over doen. 😮

Hopelijk zijn de rechters beter geïnformeerd.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 17:05   #224
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.592
Standaard DENK: er moet racisme politie komen.

Het was onvermijdelijk. Na het afschaffen van de slavernij moesten ook dieren worden bevrijd uit circussen. Dierentuinen, dolfinaria en Orkashows komen ook aan de beurt. Lang volstond het om racisme te bezien als vorm van culturele achterlijkheid of als een mentaal gebrek, xenofobie. Maar nu moet het actief worden bestreden door een speciale politiedienst.
"Er moet een speciale racismepolitie komen, staat in het verkiezingsprogramma van Denk, de politieke partij van de ex-PvdA-Kamerleden Kuzu en Öztürk. Duizend agenten zouden zich bezig moeten gaan houden met discriminatiezaken. Daarvan komen er veel te weinig voor de rechter, vindt Denk.

Mensen die discrimineren moeten verplicht in contact treden met de groep mensen die zij hebben gediscrimineerd. "Een gebrek aan begrip en bekendheid met een ander maakt dat vijandig gedrag eerder plaatsvindt", staat in het programma." NRC
Na Sinterklaas moet ook Jan Pierszoon Coen (1587 - 1629, Gouverneur van de VOC) er aan geloven. Het KNMI voorspelt een beeldenstorm. Lokagenten begeven zich in de openbare ruimte om racistische opmerkingen en gebaren te registreren en daarna toe te slaan. De overtreder kan kiezen tussen langdurige opsluiting of een knuffelcurses met de bedreigde soort.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 17:06   #225
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Kan jij Wilders eens letterlijk citeren in wat jij "discriminerende, beledigende en haatzaaiende uitspraken" noemt ?

Ik zie niet in hoe hoe feitelijke juiste uitspraken discriminerend, beledigend of haatzaaiend kunnen zijn als ze niet bepaalde personen viseren.
Zoals gezegd, jij en ik gaan daar niet over. De rechter bepaalt dat misschien.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 17:08   #226
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je weet niet waar 't over gaat, je weet niet wat gezegd werd, je wil zelfs niet eens de moeite doen om 't op te zoeken, toch wil je er je zegje over doen. 😮

Hopelijk zijn de rechters beter geïnformeerd.
Dat is precies wat hier aan de hand is. Jij en ik gaan daar niet over. Dat was vrieger zo, maar dit zijn andere tijden,
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 17:37   #227
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Het was onvermijdelijk. Na het afschaffen van de slavernij moesten ook dieren worden bevrijd uit circussen. Dierentuinen, dolfinaria en Orkashows komen ook aan de beurt. Lang volstond het om racisme te bezien als vorm van culturele achterlijkheid of als een mentaal gebrek, xenofobie. Maar nu moet het actief worden bestreden door een speciale politiedienst.
"Er moet een speciale racismepolitie komen, staat in het verkiezingsprogramma van Denk, de politieke partij van de ex-PvdA-Kamerleden Kuzu en Öztürk. Duizend agenten zouden zich bezig moeten gaan houden met discriminatiezaken. Daarvan komen er veel te weinig voor de rechter, vindt Denk.

Mensen die discrimineren moeten verplicht in contact treden met de groep mensen die zij hebben gediscrimineerd. "Een gebrek aan begrip en bekendheid met een ander maakt dat vijandig gedrag eerder plaatsvindt", staat in het programma." NRC
Na Sinterklaas moet ook Jan Pierszoon Coen (1587 - 1629, Gouverneur van de VOC) er aan geloven. Het KNMI voorspelt een beeldenstorm. Lokagenten begeven zich in de openbare ruimte om racistische opmerkingen en gebaren te registreren en daarna toe te slaan. De overtreder kan kiezen tussen langdurige opsluiting of een knuffelcurses met de bedreigde soort.
Zo'n racismepolitie hebben wij hier in België al. Vroeger noemde het Centrum voor gelijke kansen en sinds de interfederalisering noemt het Unia. De website is www.Unia.be.

http://unia.be/nl/artikels/zwarte-pi...an-het-centrum
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 01:58   #228
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Dat is precies wat hier aan de hand is. Jij en ik gaan daar niet over. Dat was vrieger zo, maar dit zijn andere tijden,
Ik ga nergens over, maar ik weet tenminste waarvoor hij aangeklaagd is.

Bovendien; de Marokkanen willen centen.

Citaat:
Schadevergoeding voor geleden schade
Sommige klagers zeggen last te hebben van slapeloze nachten, anderen hebben overwogen Nederland te verlaten door Wilders. (DOEN! ) Sluiter heeft het over een ‘voortdurende kwelling’ voor ‘duizenden’ benadeelden: 6.500 mensen deden aangifte, al was een deel daarvan twijfelachtig.

Wie had anders verwacht? Ik niet.

Laatst gewijzigd door SDX : 15 november 2016 om 02:00.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 02:03   #229
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik ga nergens over, maar ik weet tenminste waarvoor hij aangeklaagd is.

Bovendien; de Marokkanen willen centen.




Wie had anders verwacht? Ik niet.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 02:10   #230
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Haha, voorgedrukte aangifteformulieren, velen wisten niet eens wat ondertekend werd, ook die dachten waarschijnlijk dat 't voor ... meer centen was.

Heel politiek correct, links, hersenloos Nederland liep rond met T-shirts; "Ik ben Marokkaan", niet beseffend dat geen enkele Marokkaan, levend, wonend, geboren & getogen in Nederland met 'n Nederlands paspoort, op 't idee kwam om 'n T-shirt aan te trekken met; "Ik ben Nederlander", nee hoor, enkel; "Wij blijven hier" oid.

Te gek voor woorden.

Laatst gewijzigd door SDX : 15 november 2016 om 02:12.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 02:18   #231
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Haha, voorgedrukte aangifteformulieren, velen wisten niet eens wat ondertekend werd, ook die dachten waarschijnlijk dat 't voor ... meer centen was.

Heel politiek correct, links, hersenloos Nederland liep rond met T-shirts; "Ik ben Marokkaan", niet beseffend dat geen enkele Marokkaan, levend, wonend, geboren & getogen in Nederland met 'n Nederlands paspoort, op 't idee kwam om 'n T-shirt aan te trekken met; "Ik ben Nederlander", nee hoor, enkel; "Wij blijven hier" oid.

Te gek voor woorden.
Ze zijn enkel Nederlander om van de sociale zekerheid te profiteren, voor de rest voelen ze zich 100% Marokkaan.

Niet dat dat iets is om zich fier over voelen.

Citaat:
Marokkanen en Antillianen zorgen voor de meeste overlast.

Het SCP noemt het aandeel van Antilliaanse en Marokkaanse jongeren in de criminaliteit 'schrikbarend'. Antillianen zijn het vaakst verdacht, daarna volgen Marokkanen en Surinamers.

Van alle Marokkaanse jongens tussen 12 en 23 jaar is 65 procent wel eens aangehouden. Niet westerse migranten maken zes keer zoveel gebruik van een bijstandsuitkering als Nederlanders.

Laatst gewijzigd door daiwa : 15 november 2016 om 02:22.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 02:29   #232
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ze zijn enkel Nederlander om van de sociale zekerheid te profiteren, voor de rest voelen ze zich 100% Marokkaan.

Niet dat dat iets is om zich fier over voelen.
Jamaar, d�*�*r krijgen ze geen slapeloze nachten van hoor.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 09:29   #233
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ze zijn enkel Nederlander om van de sociale zekerheid te profiteren, voor de rest voelen ze zich 100% Marokkaan.

Niet dat dat iets is om zich fier over voelen.
Allemaal de schuld van die Koningshuizen zoals hier in ons land ook ,die hebben een pact met de Koning van Marokko ieder jaar een vloot van zijn (...... )afzetten op onze stoep wij gaan wel langer werken ... voor die nest te onderhouden. Fuck de Belgische vlag geef mij maar een zwarte vlag.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 09:39   #234
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Haha, voorgedrukte aangifteformulieren, velen wisten niet eens wat ondertekend werd, ook die dachten waarschijnlijk dat 't voor ... meer centen was.

Heel politiek correct, links, hersenloos Nederland liep rond met T-shirts; "Ik ben Marokkaan", niet beseffend dat geen enkele Marokkaan, levend, wonend, geboren & getogen in Nederland met 'n Nederlands paspoort, op 't idee kwam om 'n T-shirt aan te trekken met; "Ik ben Nederlander", nee hoor, enkel; "Wij blijven hier" oid.

Te gek voor woorden.
Dat vat het mooi samen. Ik denk dat politiek correct Nederland nog eerder een T-Shirt gaat aantrekken "ik ben Marokkaan" dan er Nederlanders van Marokkaanse oorsprong een T-Shirt gaan dragen met "Ik ben Nederlander".

Zo valt het ook op dat in de Zwarte Piet betogingen geen negers te bespeuren zijn.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 10:16   #235
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.592
Standaard Ton Zwart: 'het was een grap'.

Ook voor Ton Zwart is het duidelijk dat Wilders' discriminatie op nationaliteit geen racisme is en dat de uitspraak van Wilders bedoeld was als grap.
SCHIPHOL - PVV-leider Geert Wilders heeft volgens getuige-deskundige Tom Zwart door Europese regelgeving geen veroordeling te vrezen voor zijn ’minder-Marokkanen’-uitspraken.

Op de vraag of Wilders moet worden vrijgesproken of worden ontslagen van rechtsvervolging door de Haagse rechtbank, wil Zwart „geen ferme uitspraken doen uit respect voor de rechtbank.” Dat zei Zwart maandagmiddag in het Justitieel Complex Schiphol in Badhoevedorp, waar de politicus wordt vervolgd voor zijn uitspraken in maart 2014.

In een uitgewerkt stappenplan legde hij uit dat volgens de wetsgeschiedenis, eerdere uitspraken en het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens (EVRM) nauwelijks aanknopingspunten bestaan om Wilders te veroordelen. Volgens dat stappenplan moet de rechtbank zich wel buigen over de vraag of de eigenwaarde van Marokkanen is aangetast of dat zij in diskrediet zijn gebracht.

De Utrechtse hoogleraar mensenrechten meent dat de PVV-leider met het benoemen van Marokkanen een nationaliteit heeft bedoeld en geen ’ras’. Om die reden zou Wilders met zijn uitspraken vrijwaring genieten. Artikel 10 van het EVRM biedt volgens Zwart „een vrij ruime mate van bescherming voor de heer Wilders.” Verdragspartner de Verenigde Staten heeft volgens hem nationaliteiten nadrukkelijk als vervolgingsgrond voor discriminatie uitgesloten.

De gewraakte ’minder-Marokkanen’-uitspraken van Wilders op de verkiezingsbijeenkomst in maart 2014 in Den Haag deed Zwart af als een grap. „Het zou mijn lol niet zijn, maar het is niet strafwaardig”, aldus de wetenschapper.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 10:32   #236
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
De gewraakte ’minder-Marokkanen’-uitspraken van Wilders op de verkiezingsbijeenkomst in maart 2014 in Den Haag deed Zwart af als een grap. „Het zou mijn lol niet zijn, maar het is niet strafwaardig”, aldus de wetenschapper.[/indent]
Ik hoop dat Wilders zijn programmapunt niet als grap laat benoemen in de media door "getuige-deskundige" Zwart.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 13:54   #237
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik hoop dat Wilders zijn programmapunt niet als grap laat benoemen in de media door "getuige-deskundige" Zwart.
Wilders heeft het zelf geen grap genoemd blijkbaar, want dan had Ton Zwart dat wel gezegd. Dat kan Wilders ook moeilijk doen, want dat is gezichtsverlies. Het zou laf genoemd kunnen worden. Zwart zegt de video van de speech geheel te hebben bekeken en net als ik hierboven constateerde zegt hij dat er een jolige sfeer hing en dat de speech lollig bedoeld was, als grap. (Het werd beloond met luid gelach). De uitspraak 'dan zullen we daarvoor zorgen' was de clou van de grap. Wilders heeft helemaal geen macht om er voor te zorgen en dit was zelfspot. Wie bezwaar maakt tegen de clou (Rutte en enkele juristen en heeeel veel lieve bange moslimkindjes en hun vaders die 500 euro willen cashen)is een domoor.

clou = Het meest essentiële punt in een tekst waarin de spanning wordt ingelost. De clou is vergelijkbaar met de pointe van een grap. Er kan dan gelachen worden.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 16:43   #238
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Allemaal de schuld van die Koningshuizen zoals hier in ons land ook ,die hebben een pact met de Koning van Marokko ieder jaar een vloot van zijn (...... )afzetten op onze stoep wij gaan wel langer werken ... voor die nest te onderhouden. Fuck de Belgische vlag geef mij maar een zwarte vlag.
Iemand moet toch de rekening betalen.

Ze plunderen niet alleen de sociale zekerheid maar ook de bevolking is niet veilig voor hun roofzucht.

Citaat:
De vertrekpremie voor asielzoekers
uit Marokko en Algerije die vrijwillig
teruggaan,wordt geschrapt.Het is een
van de manieren waarop staatssecretaris
Dijkhoff mensen uit veilige landen wil
ontmoedigen om naar Nederland te komen.

Net als burgemeester Den Oudsten van
Groningen is Dijkhoff het zat dat
asielzoekers uit veilige landen hier
misdaden plegen.De afgelopen tijd is
het aantal gevallen van zakkenrollerij
in Groningen fors toegenomen.Onder de
daders zijn Marokkaanse asielzoekers.


Dijkhoff werkt aan meer maatregelen dan
het stopzetten van de vertrekpremie,die
kan oplopen tot 1950 euro per persoon.


http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=111-1
Ik vraag me trouwens hoe Marokkanen het etiket van asielzoeker krijgen.
Ze moeten daar toch niet vluchten voor oorlog.

En dan zijn de poco's nog kwaad als iemand zegt wat de bevolking wil , minder van dat tuig.

Laatst gewijzigd door daiwa : 15 november 2016 om 16:55.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 16:50   #239
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Dat vat het mooi samen. Ik denk dat politiek correct Nederland nog eerder een T-Shirt gaat aantrekken "ik ben Marokkaan" dan er Nederlanders van Marokkaanse oorsprong een T-Shirt gaan dragen met "Ik ben Nederlander".

Zo valt het ook op dat in de Zwarte Piet betogingen geen negers te bespeuren zijn.
Dat werd dan ook massaal gedaan indertijd.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2016, 17:56   #240
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik vraag me trouwens hoe Marokkanen het etiket van asielzoeker krijgen.
Ze moeten daar toch niet vluchten voor oorlog.

En dan zijn de poco's nog kwaad als iemand zegt wat de bevolking wil , minder van dat tuig.
Deze Marokkanen zijn assielzoekers uit zogenaamde veilige landen. Ze maken geen kans tenzjj ze bijzondere situaties kunnen claimen. De verificatieprocedure kan zes maanden of langer duren, o.a. als ze geen paspoort kunnen of willen tonen. Ze krijgen onderdak, gaan een beetje roven en als ze na een jaar of langer uitgewezen worden krijgen ze 1950 euro mee. Tja, dat is een soort van betaalde vakantie voor de jongens. Dat is lachen.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be