Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juni 2005, 10:53   #221
stephen-
Gouverneur
 
stephen-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2004
Locatie: Leuven
Berichten: 1.078
Stuur een bericht via MSN naar stephen-
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Volgens uw redenatie zou geenenkele koppel kinderen mogen opvoeden, de kans dat ze ongelukkig zijn is statistisch gezien veel te groot.
Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg enkel maar dat je er zo geen site moet gaan bijhalen om te bewijzen dat iedereen gelukkig is in een holebigezin.
En daarbij, ik heb het over ongelukkige kinderen omwille van homoseksuele ouders, dus niet over een ongelukkig kind omwille van een andere reden.
stephen- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 10:55   #222
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woffer
Het is idd zo dat sommige hetero's slechte ouders zijn. Maar voor adoptie zijn nu eenmaal strenge voorwaarden vereist. Deze kinderen zitten al in een ongelooflijk moeilijke situatie, nl dat ze geadopteerd zijn. Daarom is het noodzakelijk deze kinderen in een zo stabiel mogelijk milieu groot te brengen. En dan mogen er studies zijn die aantonen dat dit geen effect heeft op de opvoeding, deze studies zijn altijd gebaseerd op statistiek, dus op percentages. En dus zijn er wel degelijk kinderen die er wel onder lijden.
Kinderen hebben inderdaad baat bij een stabiele omgeving. De seksualiteit van de ouders speelt daarbij geen rol. Wel de hechtheid van de band die ze met elkaar hebben, de tijd en het geld dat ze bereid zijn te investeren in de opvoeding, de huisvesting, etc.

Statistieken geven niet alleen gemiddeldes aan, maar ook de spreiding van gegevens (simpel gezegd: de mate waarin positieve en negatieve aspecten uit elkaar liggen, dus waarin er meer extremen voorkomen). Blijkt dat die spreiding geen significante verschillen vertoont met die van heterokoppels.

Citaat:
Dit is idd zo. Maar men moet beseffen dat adoptie-kinderen sowieso al een mogelijk traumatische ervaring meemaken, nl de adoptie. Men moet dus elk element dat een negatieve invloed kan hebben op het kind uitsluiten. Vandaar dat niet alle hetero's mogen adopteren d'ailleurs. Alleenstaande ouders ook niet bijv, alhoewel er allenstaande ouders zijn die er perfect in slagen hun kinderen zonder enig probleem op te voeden...
Hier vooronderstel je dat homo-adoptieouders per definitie een negatieve factor zijn. Dat is in onderzoek ontkracht. Uiteraard zijn er andere, échte negatieve factoren die beter vermeden worden, maar dan wel voor zowel homo- als heterokoppels.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 10:57   #223
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephen-
Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg enkel maar dat je er zo geen site moet gaan bijhalen om te bewijzen dat iedereen gelukkig is in een holebigezin.
En daarbij, ik heb het over ongelukkige kinderen omwille van homoseksuele ouders, dus niet over een ongelukkig kind omwille van een andere reden.
Nogmaals: homofobie is niets iets waarmee je geboren wordt, het is iets dat je aangeleerd wordt.
__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 10:57   #224
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woffer
Idd, bij adoptie wordt elke gezinssituatie die afwijkt van de normale uitgesloten, net om eventuele negatieve invloeden te vermijden. En een homo-koppel vormt geen normale gezinssituatie en dat zal het ook nooit worden.
Normaal en abnormaal zijn begrippen die niet voor eeuwig vastliggen. Ze zijn cultureel bepaald, en culturen evolueren nu eenmaal.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 10:58   #225
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephen-
Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg enkel maar dat je er zo geen site moet gaan bijhalen om te bewijzen dat iedereen gelukkig is in een holebigezin.
En daarbij, ik heb het over ongelukkige kinderen omwille van homoseksuele ouders, dus niet over een ongelukkig kind omwille van een andere reden.
Pffffff... men kan hier net zo goed tegen een boom gaan aanlullen, even zinvol.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:01   #226
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Pffffff... men kan hier net zo goed tegen een boom gaan aanlullen, even zinvol.
[homofoob-modus]jij gaat nog verder dan bestialiteiten. zie je wel, vuile pervs zijn jullie!
[homofoob-modus]
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:03   #227
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
[homofoob-modus]jij gaat nog verder dan bestialiteiten. zie je wel, vuile pervs zijn jullie!
[homofoob-modus]
LOL!
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:04   #228
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephen-
En daarbij, ik heb het over ongelukkige kinderen omwille van homoseksuele ouders, dus niet over een ongelukkig kind omwille van een andere reden.
Stephen,

Ik kan mij voorstellen dat sommige kinderen het niet gemakkelijk hebben met homoseksuele ouders. Waarom? Omdat een gedeelte van de maatschappij negatief staat t.o.v. homoseksualiteit. Zo'n kind voelt dat. Als je dus wil dat kinderen zich goed voelen bij homoseksuele ouders, is de beste manier om daarvoor te zorgen de negatieve houding van de maatschappij t.o.v. holebi's om te buigen in aanvaarding en respect. Ik zou zeggen: begin bij uzelf, in het belang van deze kinderen.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:06   #229
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ow ja, dat was ik vergeten. een kind dat geen mama en papa heeft om mee op te groeien is verloren, daar kan niks van komen. indien de ouders scheiden moeten we de kinderen bij de ouders wegnemen en ze bij een adoptiegezin zetten met mama en papa, zodat ze niet ontsporen. hetzelfde als 1 van de ouders sterft natuurlijk! want een kind moet 2 ouders van een verschillend geslacht hebben!
Zou jij zover gaan een kind bij gescheiden ouders weg te rukken?
Welnu...ook daar ben ik tegen.
Om even uw voorbeeld te volgen:
Ik vind het trouwens een enorm lovenswaardige poging van het gerecht om gescheiden ouders te verplichten maatregelen te nemen waar alle andere belangen voor deze van het kind moeten wijken (voorlopig óók de sexuele voorkeur van deze of gene ouder).

Dat de initiatiefnemers van deze beproefde wetten nu op hun beurt met de mond vol tanden staan nu blijkt dat de rechten van het kind volledig ondergeschikt blijken te zijn aan de kinderwens van minoritaire lobygroepen zal toch nog anderen dan ikzelf wel even tot nadenken stemmen hoop ik.


Nu even terug naar uw posting: Ik ben blij te mogen vaststellen dat jij (terecht volgens mij) en met jou de ganse holebiposters hier aanwezig (behalve Raf die op mijn negeerlijst staat) de situatie van een kind geadopteerd door homo's blijven vergelijken met de situatie van een éénoudergezin, gescheiden ouders enz.

Dit is nu exact mijn punt: Ik ben er samen met jou ook over akkoord dat deze situaties niet ideaal zijn voor een kind.
Ik ben trouwens een fervent voorvechter van een wetmatigheid waar dergelijke kinderen van rechtswege zouden moeten worden gesteund, geholpen, gemotiveerd enz.

Maar jullie daarentegen?
Jullie gaan er prat op er te heben voor gezorgd dat dergelijke situaties nu niet alleen veel couranter zullen voorkomen maar ook nog eens als norm moeten worden aanzien.

En nogmaals: geen enkele wet zal mij kunnen tegenhouden op te blijven komen voor de rechten van de kinderen van om het even welk volk.
Ik denk trouwens dat ik gerust kan zijn, ook zonder poll/peiling dat ik daarin zeker niet alleen sta.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:07   #230
woffer
Lokaal Raadslid
 
woffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2005
Berichten: 338
Standaard

Citaat:
Normaal en abnormaal zijn begrippen die niet voor eeuwig vastliggen. Ze zijn cultureel bepaald, en culturen evolueren nu eenmaal.
Normaal = wat het overgrote deel van de bevolking is (ik ken de juiste percentages niet). En dit zal doorheen de evolutie niet veranderen, en indien dat toch gebeurt zal onze soort met uitsterven zijn bedreigd....
woffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:12   #231
james
Provinciaal Gedeputeerde
 
james's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2004
Berichten: 832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woffer
Idd, bij adoptie wordt elke gezinssituatie die afwijkt van de normale uitgesloten, net om eventuele negatieve invloeden te vermijden. En een homo-koppel vormt geen normale gezinssituatie en dat zal het ook nooit worden.
daar slaat u de bal mis, bij een adoptie procedure wordt elke situatie uitgesloten die een negatieve invloed zou kunnen hebben op de gezondheid en opvoeding van het kind. het gaat immers om het kind remember??
het is aangetoond dat de eventuele holebi relatie van de ouders géén negatieve invloed heeft en dus een perfecte mogelijkheid is voor adoptie
__________________
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:12   #232
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woffer
Normaal = wat het overgrote deel van de bevolking is (ik ken de juiste percentages niet). En dit zal doorheen de evolutie niet veranderen, en indien dat toch gebeurt zal onze soort met uitsterven zijn bedreigd....
Nee, 'normaal' slaat op wat de meerderheid van de bevolking als de 'norm' beschouwt, het na streven ideaal. En normen veranderen wel degelijk, zoniet zaten wij hier niet beschaafd te kletsen. Dan sloegen we elkaar gewoon de hersens in.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:12   #233
woffer
Lokaal Raadslid
 
woffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2005
Berichten: 338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Ik kan mij voorstellen dat sommige kinderen het niet gemakkelijk hebben met homoseksuele ouders. Waarom? Omdat een gedeelte van de maatschappij negatief staat t.o.v. homoseksualiteit. Zo'n kind voelt dat. Als je dus wil dat kinderen zich goed voelen bij homoseksuele ouders, is de beste manier om daarvoor te zorgen de negatieve houding van de maatschappij t.o.v. holebi's om te buigen in aanvaarding en respect. Ik zou zeggen: begin bij uzelf, in het belang van deze kinderen.
De nagel op de kop gewoon ! Daarom juist: geen adoptie voor homo-koppels totdat deze mentaliteit veranderd is. En daar ligt het probleem net denk ik, deze mentaliteitsverandering is niet zo makkelijk door te voeren....
woffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:15   #234
woffer
Lokaal Raadslid
 
woffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2005
Berichten: 338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Nee, 'normaal' slaat op wat de meerderheid van de bevolking als de 'norm' beschouwt, het na streven ideaal. En normen veranderen wel degelijk, zoniet zaten wij hier niet beschaafd te kletsen. Dan sloegen we elkaar gewoon de hersens in.
Klopt, mijn verwoording was een beetje verkeerd. Ik wilde gewoon uitleggen dat het niet zo makkelijk is die norm te verleggen, omdat homoseksualiteit altijd in de minderheid zal blijven...
woffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:15   #235
james
Provinciaal Gedeputeerde
 
james's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2004
Berichten: 832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Zou jij zover gaan een kind bij gescheiden ouders weg te rukken?
Welnu...ook daar ben ik tegen.
Om even uw voorbeeld te volgen:
Ik vind het trouwens een enorm lovenswaardige poging van het gerecht om gescheiden ouders te verplichten maatregelen te nemen waar alle andere belangen voor deze van het kind moeten wijken (voorlopig óók de sexuele voorkeur van deze of gene ouder).

Dat de initiatiefnemers van deze beproefde wetten nu op hun beurt met de mond vol tanden staan nu blijkt dat de rechten van het kind volledig ondergeschikt blijken te zijn aan de kinderwens van minoritaire lobygroepen zal toch nog anderen dan ikzelf wel even tot nadenken stemmen hoop ik.


Nu even terug naar uw posting: Ik ben blij te mogen vaststellen dat jij (terecht volgens mij) en met jou de ganse holebiposters hier aanwezig (behalve Raf die op mijn negeerlijst staat) de situatie van een kind geadopteerd door homo's blijven vergelijken met de situatie van een éénoudergezin, gescheiden ouders enz.

Dit is nu exact mijn punt: Ik ben er samen met jou ook over akkoord dat deze situaties niet ideaal zijn voor een kind.
Ik ben trouwens een fervent voorvechter van een wetmatigheid waar dergelijke kinderen van rechtswege zouden moeten worden gesteund, geholpen, gemotiveerd enz.

Maar jullie daarentegen?
Jullie gaan er prat op er te heben voor gezorgd dat dergelijke situaties nu niet alleen veel couranter zullen voorkomen maar ook nog eens als norm moeten worden aanzien.

En nogmaals: geen enkele wet zal mij kunnen tegenhouden op te blijven komen voor de rechten van de kinderen van om het even welk volk.
Ik denk trouwens dat ik gerust kan zijn, ook zonder poll/peiling dat ik daarin zeker niet alleen sta.
ik vergelijk homo adoptie helemaal niet met eenoudergezinnen of gescheiden ouders. ik vergelijk adoptie door holebikoppels met adoptie door hetero koppels en stel vast dat het wetenschappelijk aangetoond is dat beide evenwaardig zijn.

en nogmaals: geen enkele wet zal mij kunnen tegenhouden voor de kinderen van om het even welk volk: nl het recht op een volwaardige opvoeding door liefhebbende ouder(s)
__________________
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:15   #236
stephen-
Gouverneur
 
stephen-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2004
Locatie: Leuven
Berichten: 1.078
Stuur een bericht via MSN naar stephen-
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Stephen,

Ik kan mij voorstellen dat sommige kinderen het niet gemakkelijk hebben met homoseksuele ouders. Waarom? Omdat een gedeelte van de maatschappij negatief staat t.o.v. homoseksualiteit. Zo'n kind voelt dat. Als je dus wil dat kinderen zich goed voelen bij homoseksuele ouders, is de beste manier om daarvoor te zorgen de negatieve houding van de maatschappij t.o.v. holebi's om te buigen in aanvaarding en respect. Ik zou zeggen: begin bij uzelf, in het belang van deze kinderen.
Zouden we dan niet beter nog een beetje wachten tot de maatschappij klaar is om homo-adoptie toe te laten? (mijzelf buiten beschouwing gelaten) Als je het nu reeds gaat toelaten ga je nog veel probelemen hebben. Je kan wel zeggen, jamaar, daarom net nu al homo-adoptie, dan zal de maatschappij wel bijdraaien. Maar is dat niet een beetje oneerlijk tegenover het kind? Het wordt als het ware gebruikt om homofobie tegen te gaan... en het kind draagt de gevolgen. Er moeten andere manier gezocht worden om homoseksualtiteit meer aanvaardbaar te maken bij veel mensen.
stephen- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:16   #237
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Zou jij zover gaan een kind bij gescheiden ouders weg te rukken?
ok, je hebt duidelijk mijn vorige post ni begrepen.
Citaat:
Welnu...ook daar ben ik tegen.
Om even uw voorbeeld te volgen:
Ik vind het trouwens een enorm lovenswaardige poging van het gerecht om gescheiden ouders te verplichten maatregelen te nemen waar alle andere belangen voor deze van het kind moeten wijken (voorlopig óók de sexuele voorkeur van deze of gene ouder).

Dat de initiatiefnemers van deze beproefde wetten nu op hun beurt met de mond vol tanden staan nu blijkt dat de rechten van het kind volledig ondergeschikt blijken te zijn aan de kinderwens van minoritaire lobygroepen zal toch nog anderen dan ikzelf wel even tot nadenken stemmen hoop ik.
de rechten van het kind worden helemaal niet geschonden en ik zie dan ook niet hoe ze ondergeschikt zouden zij.

Citaat:
Nu even terug naar uw posting: Ik ben blij te mogen vaststellen dat jij (terecht volgens mij) en met jou de ganse holebiposters hier aanwezig (behalve Raf die op mijn negeerlijst staat) de situatie van een kind geadopteerd door homo's blijven vergelijken met de situatie van een éénoudergezin, gescheiden ouders enz.

Dit is nu exact mijn punt: Ik ben er samen met jou ook over akkoord dat deze situaties niet ideaal zijn voor een kind.
Ik ben trouwens een fervent voorvechter van een wetmatigheid waar dergelijke kinderen van rechtswege zouden moeten worden gesteund, geholpen, gemotiveerd enz.
wil je mij eens geen mening opdringen aub? ik ben opgegroeid met een allenstaande moeder. ik betreur dit absoluut niet. de ideale situatie is 1 waarbij een kind een goede opvoeding en vooral veel liefde krijgt. hoe dat gezin is samengesteld maakt niet uit. jammer genoeg raken sommigen niet van een opgedrongen ideaalbeeld af, en vinden ze het vooral ook nodig dit op te dringen aan anderen.
Citaat:
Maar jullie daarentegen?
Jullie gaan er prat op er te heben voor gezorgd dat dergelijke situaties nu niet alleen veel couranter zullen voorkomen maar ook nog eens als norm moeten worden aanzien.

En nogmaals: geen enkele wet zal mij kunnen tegenhouden op te blijven komen voor de rechten van de kinderen van om het even welk volk.
Ik denk trouwens dat ik gerust kan zijn, ook zonder poll/peiling dat ik daarin zeker niet alleen sta.
en omdat je niet alleen staat ben jij juist?
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:18   #238
woffer
Lokaal Raadslid
 
woffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2005
Berichten: 338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephen-
Zouden we dan niet beter nog een beetje wachten tot de maatschappij klaar is om homo-adoptie toe te laten? (mijzelf buiten beschouwing gelaten) Als je het nu reeds gaat toelaten ga je nog veel probelemen hebben. Je kan wel zeggen, jamaar, daarom net nu al homo-adoptie, dan zal de maatschappij wel bijdraaien. Maar is dat niet een beetje oneerlijk tegenover het kind? Het wordt als het ware gebruikt om homofobie tegen te gaan... en het kind draagt de gevolgen. Er moeten andere manier gezocht worden om homoseksualtiteit meer aanvaardbaar te maken bij veel mensen.
Volledig akkoord. Deze kinderen mogen toch niet zomaar 'opgeofferd' worden ?!? Het doel heiligt toch niet de middelen, ofwel soms ?
woffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:23   #239
james
Provinciaal Gedeputeerde
 
james's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2004
Berichten: 832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woffer
Volledig akkoord. Deze kinderen mogen toch niet zomaar 'opgeofferd' worden ?!? Het doel heiligt toch niet de middelen, ofwel soms ?
adoptie is altijd een risico voor het kind. daarom moet net de beste keuze voor het kind gemaakt worden. dus als je een kind een betere opvoeding kan garanderen bij een homokoppel, waarom zou je dat dan niet doen?
__________________
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 11:26   #240
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
België zal het eerste land zijn dat voor een totale gelijkberechtiging van homo's en hetero's zorgt en kan aldus tot voorbeeld strekken voor de rest van de wereld!
Ik dacht dat er al 6-7 plekken waren waar homo-adoptie bestond? Duitsland, Zweden, Nederland, en een paar staten in de VS. Althans Guy Swennen (SPA) zei gisteren toch zoiets in "De Wandelgangen" (radio 1)...
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be