Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 maart 2011, 14:37   #221
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
tut tut tut Johan, Adrian kijkt neer op historisch empirische ervaringen.
Omdat hij zelf slechts boekenervaring heeft. Ik zie die jongen al bij een ouderling zitten wat arrogantie af te stralen, want leren kan ie blijkbaar niets van mensen met levenservaring. Beledigen des te beter. Zijn omhooggevallenheid verhindert hem te leren. Daarbij nodigt hij de hele tijd uit de discussie persoonlijk te maken. Een uitnodiging waar ik op in gegaan ben uiteindelijk.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 14:39   #222
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Omdat hij zelf slechts boekenervaring heeft. Ik zie die jongen al bij een ouderling zitten wat arrogantie af te stralen, want leren kan ie blijkbaar niets van mensen met levenservaring. Beledigen des te beter. Zijn omhooggevallenheid verhindert hem te leren. Daarbij nodigt hij de hele tijd uit de discussie persoonlijk te maken. Een uitnodiging waar ik op in gegaan ben uiteindelijk.
Adrian is ondertussen alle samenhang kwijt, een mooi wordingsproces dat alleen hij nog niet begrepen heeft, hoe zou dat ook kunnen ?
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 14:43   #223
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nunt Bekijk bericht
Vreemd dat je over iets overkijkt maar toch nog kan zeggen dat de bronnen niet goed genoeg zijn. Ook vreemd dat iemand die wiki in twijfel trekt, wel vertrouwen geeft in youtube filmpjes als bron. Je weet toch dat via youtube filmpjes is aangetoond dat: evolutie niet bestaat, de maanlanding nooit gebeurd is, 9/11 nooit gebeurd is...
Stropop! Bravo! Ik heb helemaal niets over de maanlanding of niet gebeuren van 9-11 verteld. Die youtube filmpkes hoger zijn over officiele verslagen van de Senate Committee op C-span (het officiele politics TV kanaal), hoe oud zijt gij??

Jij bent zelfs nog straffer dan Adrian op dit vlak:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Disinformatie spuwen, dat is ook wat jij goed doet: een klein niets toedoend mogelijke inconsistentie opsporen en uitvergroten om de discussie af te leiden van pijnlijke evidenties.


En als je dan toch zo graag wil zeuren over de FED die niet prive is (dus publiek), is er volgens u dan niets verkeerd met het gebrek aan audit????. Het gebrek aan transparantie????


http://www.youtube.com/watch?v=P7mH2euK_d4



Interessante commentaar onder het beeldverslag
Citaat:
Senator Bob Corker is against honest accounting standards for the Federal Reserve. U.S. Senate Banking Committee hearing with Federal Reserve Chairman Ben Bernanke. Senator Bob Corker (R-TN). Recorded 6/22/2009.

The Federal Reserve is throwing away your money without telling you where its going!

HR 1207 and S 604 would cause an audit of the Fed. Bob Corker is one of the most vocal opponents of this legislation in the US Senate.

Bob Corker doesn't want you to know where your money is going and opposes Federal Reserve transparency.

In fact, he brags on his website how much clout he's built up with bankers in a short period of time.

"AMERICAN BANKER: SENATE BANKING'S BOB CORKER QUICK TO EARN POSITION OF CLOUT"
August 20, 2009

http://corker.senate.gov/public/index...

Corker's largest contributors: UBS, Regions, Merrill Lynch, First Tennessee, Jones Management Services, Sun Bank, Citigroup, AIG... get the picture?
Dat is die ''onafhankelijkheid'', op papier ja, de realiteit natuurlijk helemaal anders.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 14:50   #224
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Omdat hij zelf slechts boekenervaring heeft. Ik zie die jongen al bij een ouderling zitten wat arrogantie af te stralen, want leren kan ie blijkbaar niets van mensen met levenservaring. Beledigen des te beter. Zijn omhooggevallenheid verhindert hem te leren. Daarbij nodigt hij de hele tijd uit de discussie persoonlijk te maken. Een uitnodiging waar ik op in gegaan ben uiteindelijk.
Yup, die boekenervaring. Maar ook die arrogantie. Ik heb dat intussen ook gezien dat hij het bij jou persoonlijk wou maken, dat hij zei dat je kwam schelden, maar ik zag nergens een scheldpartij van jou staan??!! Dus ook daar toont hij zijn ware gelaat.

Spijtig, dat intelligente mensen (hij geeft toch die indruk), met hun talenten zo onnozel omspringen en alles om zeep helpen met hun arrogantie...
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 14:52   #225
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Adrian is ondertussen alle samenhang kwijt, een mooi wordingsproces dat alleen hij nog niet begrepen heeft, hoe zou dat ook kunnen ?
Pas op. Koppig zijn is op zich niet slecht. Het een vorm van levenslust laten we zeggen. Ik hoop alleen maar dat hij eerlijk is tegen zich zelf (en daar twijfel ik aan gezien zijn ontwijken van punten die zijn theorie kunnen doen wankelen). Jong zijn en denken 'het' al te weten verhindert leren en is een teken van intellectuele zwakheid en persoonlijke onzekerheid. Adriaan durft niet te twijfelen.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 maart 2011 om 14:54.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 14:56   #226
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Yup, die boekenervaring. Maar ook die arrogantie. Ik heb dat intussen ook gezien dat hij het bij jou persoonlijk wou maken, dat hij zei dat je kwam schelden, maar ik zag nergens een scheldpartij van jou staan??!!
Projectie zonder twijfel.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 14:58   #227
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Pas op. Koppig zijn is op zich niet slecht. Het een vorm van levenslust laten we zeggen. Ik hoop alleen maar dat hij eerlijk is tegen zich zelf (en daar twijfel ik aan gezien zijn ontwijken van punten die zijn theorie kunnen doen wankelen). Jong zijn en denken 'het' al te weten verhindert leren en is een teken van intellectuele zwakheid en persoonlijke onzekerheid. Adriaan durft niet te twijfelen.
Zit iets in, probleem is dat hij nu mensen tegenkomt die hij zelf niet eens begrijpt. Maakt hem overduidelijk een beetje lastig waardoor hij zeer vreemde neigingen laat zien, hebben hem dat al meermaals toegelicht hoe dat werkt maar dan staat wonderwel die koppigheid zelf in de weg. Adrian is een mooi adept hiervan, leuk om bezig te zien, zo jong nog.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:00   #228
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Nee Adriaan jij snapt het niet. Het gaat niet om het ontnemen van 'opties' maar om het creëren van een situatie waarin er meer opties zijn voor iemand die zijn kinderen wil naar school sturen dan het verkopen van zijn nier.

De voorwaarden waaronder 'uw' systeem wél zou kunnen werken zou je beter eens bestuderen, in plaats van de op niets gebaseerde (en zeker niet de geschiedenis van de mensheid) presumpties dat door het afbouwen van de bescherming die de kwetsbaren genieten (al is het nog zo beperkt) je een rechtvaardigere wereld kan bekomen, in álle omstandigheden.

Megalomaan is uw theorie.
...waarmee je dus aantoont at je het niet begrijpt en, belangrijker, dat je niet wilt leren. Pot/ketel.

Maar zit maar rustig in je eigen gelijk. Want ja; jij hebt 'ervaring'.

'k zal een tipje van je sluier oplichten: "Het gaat niet om het ontnemen van 'opties' maar om het creëren van een situatie waarin er meer opties zijn voor iemand die zijn kinderen wil naar school sturen dan het verkopen van zijn nier."

Daar ga ik zelfs mee akkoord. Wat dus aantoont dat jij het niet begrijpt. Want jij doet alsof ik daar niet mee akkoord zou moeten gaan.

Lol @ 'afbouwen van bescherming van de kwetsbaren'. Ja, want de welvaartstaat 'beschermt de kwetsbaren'. Geloof ander fabeltjes.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:01   #229
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
En als je dan toch zo graag wil zeuren over de FED die niet prive is (dus publiek), is er volgens u dan niets verkeerd met het gebrek aan audit????. Het gebrek aan transparantie????
Waarmee jij ook aantoont dat je de positie die je aanvalt niet begrijpt: natuurlijk is er een probleem met het gebrek aan transparantie.

Maar belangrijker dan het gebrek aan transparantie, is het feit dat er zoiets als de Fed bestaat. Dat is slecht. Er behoort geen centrale bank te zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:01   #230
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

En we zijn weer vertrokken!

Niemand begrijpt het! Alleen Adrian and the fucking Austrians!!!!
.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:01   #231
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Spijtig, dat intelligente mensen (hij geeft toch die indruk), met hun talenten zo onnozel omspringen en alles om zeep helpen met hun arrogantie...
Ja. Wat ik vooral mis echter is empathie.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:02   #232
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Yup, die boekenervaring. Maar ook die arrogantie. Ik heb dat intussen ook gezien dat hij het bij jou persoonlijk wou maken, dat hij zei dat je kwam schelden, maar ik zag nergens een scheldpartij van jou staan??!! Dus ook daar toont hij zijn ware gelaat.

Spijtig, dat intelligente mensen (hij geeft toch die indruk), met hun talenten zo onnozel omspringen en alles om zeep helpen met hun arrogantie...
Ja, want een online forum; daar is waar je je talenten moet etaleren tegenover idioten die daar evenzeer zitten om hun wereldbeeld aan anderen op te dringen - en niet zozeer om te leren.

Ja, ge hebt gelijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:03   #233
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Pas op. Koppig zijn is op zich niet slecht. Het een vorm van levenslust laten we zeggen. Ik hoop alleen maar dat hij eerlijk is tegen zich zelf (en daar twijfel ik aan gezien zijn ontwijken van punten die zijn theorie kunnen doen wankelen). Jong zijn en denken 'het' al te weten verhindert leren en is een teken van intellectuele zwakheid en persoonlijke onzekerheid. Adriaan durft niet te twijfelen.
Gij hebt geen idee waar gij het over hebt.

't is niet omdat uw flutkritieken enige vorm van relevantie hebben - omdat ze simpelweg niet bekritiseren waar ik voor sta (begrijp je dat? Begrijp je waarom ik je een idioot noem?) - dat ik daarom niet twijfel.

De zoveelste gebrekkige redenering van jouw kant.

Merk ook op dat ik heb geantwoord op jouw 'analyse van de punten die zijn theorie zouden kunnen doen wankelen'. En dan echt met een inhoudelijke reply en al. Dat je d�*ar niets op had te zeggen, dat verbaast mij eigenlijk weinig. Want ja; daar had je effectief iets inhoudelijk moeten zeggen, in plaats van een copy/paste van Chomsky.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 1 maart 2011 om 15:08.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:04   #234
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

On reflection, denk ik dat Adrian gewoon de advocatuur moet ingaan...


Ik meen dat.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:04   #235
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Omdat hij zelf slechts boekenervaring heeft. Ik zie die jongen al bij een ouderling zitten wat arrogantie af te stralen, want leren kan ie blijkbaar niets van mensen met levenservaring. Beledigen des te beter. Zijn omhooggevallenheid verhindert hem te leren. Daarbij nodigt hij de hele tijd uit de discussie persoonlijk te maken. Een uitnodiging waar ik op in gegaan ben uiteindelijk.
Op het niveau waar het over het gaat, kan je inderdaad van levenservaring neit leren. Dat klopt.

En dat begrijp je (blijkbaar) niet. Dat is jammer. Jammer voor jou dan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:04   #236
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Gij hebt geen idee waar gij het over hebt.

't is niet omdat uw flutkritieken enige vorm van relevantie hebben - omdat ze simpelweg niet bekritiseren waar ik voor sta (begrijp je dat? Begrijp je waarom ik je een idioot noem?) - dat ik daarom niet twijfel.

De zoveelste gebrekkige redenering van jouw kant.
Je sparteling is pijnlijk om zien, je zal erdoor moeten man !!!!
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:05   #237
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ja. Wat ik vooral mis echter is empathie.
Dat ook ja.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:05   #238
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
En we zijn weer vertrokken!

Niemand begrijpt het! Alleen Adrian and the fucking Austrians!!!!
.
Maar ik bewijs u dat ge het niet begrijpt. Wat kan ik nog meer doen dan dat?

Gij doet alsof Nunt en ik de Fed verdedigen. Hoe ver kan je naast de waarheid zitten? Gij doet alsof rente slecht is. Hoe ver kan je naast de waarheid zitten?

Johan doet alsof ik het niet erg vind dat er mensen in de wereld in een situatie zitten dat ze hun nier moeten verkopen. Hoe ver kan je naast de waarheid zitten?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:05   #239
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
On reflection, denk ik dat Adrian gewoon de advocatuur moet ingaan...


Ik meen dat.
Op een ethische manier Bin Laden verdedigen, lijkt zeker iets voor hem, mee eens.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 15:05   #240
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
On reflection, denk ik dat Adrian gewoon de advocatuur moet ingaan...


Ik meen dat.
En dat is dan weer bespottelijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be