Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 oktober 2010, 06:58   #221
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Niemand moet zich bij een regel, reglement, verbodsbepaling neerleggen.
iedereen is vrij om die aan te vechten en te trachten ze te wijzigen of terug af te schaffen.
Ja ja, maar dan wel op de juist manier. Tot zolang moet iedereen zich aan de wet houden.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 07:50   #222
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Volgens sunnyboy is de hidjaab een symbool van ongewenst religieuse opdringerigheid. Het keppetje/kruisje ook?

Kei leuk om te lezen dat moslima's vrijwillig hun hidjaab dragen. Daar heb ik lang op moeten wachten.

Verder, zijn moslims opdringerig en dol. Genoeg tijd aan jullie verloren, ik ga een frisse neus halen buiten. Prettige avond allebei.
Noch het keppeltje of het kruisje geeft aanleiding tot haat en wangedrag tov ongelovigen. Uw teergeliefde en bijzonder hatelijke en wreedzame islam geeft het recht aan moslimdudes om allen die het apartheidsymbool niet dragen te molestreren.

Moslimas dragen met plezier het apartheidssymbool. Zo voelen ze zich verheven boven de ongelovigen. Moslimas kicken erop. Goed dat je het toegeeft. Pech voor de linkse dwaallichten die dachten dat moslimas gedwongen werden om iets bedekkends te dragen. Mispoes !

Ik begrijp dat jij daar niet mee inzit. Het zijn maar ongelovigen. Uw mierzoet maskertje is weer verdwenen. Ge hebt gelijk om snel te gaan lopen. Het werd weer eens te heet onder je islamvoetjes. dada honeypop

Laatst gewijzigd door grimbergen : 25 oktober 2010 om 07:52.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 07:54   #223
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
100 jaar geleden waren er ook rechtse pipo's zoals jij die dit verkondigden ...

Uw droombeschaving zal er niet meer komen ..http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=147
Gast toch. Totale leugens wat jij me probeert aan te brengen. Lachwekkend en bewijst je onmacht.

Ik heb bewezen dat moslimas met plezier en trots zich bedekken. Zodat de ongelovigen kunnen gemolestreerd worden.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 07:56   #224
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
2
Extreem links steunt het dragen van het apartheidssymbool. Het symbool dat aantoond dat de ongelovige vrouwen mogen gediscrimineert worden. Schitterend , dat ze het toegeven.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 08:02   #225
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Of ge nu voor of tegen bent. Dat is niet relevant. Wat telt is dat een individu zelf bepaalt of ze een hoofddoek draagt of niet.
De maatschappij moet toezien dat niemand mag gediscrimineerd worden omwille van een apartheidssymbool. De hoofddoek is het symbool dat ongelovigen discrimineert. De maatschappij moet dit symbool verwijderen. Of anders het discriminerend gedrag van de moslimdudes strafbaar maken.
De belgische nationaliteit afnemen en terug sturen naar land van herkomst. Hun vrouw en kinderen met hun hoofddoeken zijn vrij om te blijven of om hen te volgen. Minderjarigen die deze discriminerende feiten plegen moeten het land uitgezet worden. Ze kunnen dan naar de familie gaan. Het staat de rest van het gezin vrij om hen te volgen. Ik steek mijn hand ervoor in het vuur. Ineens zullen vele moslimgezinnen toch een beetje aan opvoeding doen.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 11:18   #226
bruggeman
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: BRUSSEL
Berichten: 1.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Volgens sunnyboy is de hidjaab een symbool van ongewenst religieuse opdringerigheid. Het keppetje/kruisje ook?

Kei leuk om te lezen dat moslima's vrijwillig hun hidjaab dragen. Daar heb ik lang op moeten wachten.

Verder, zijn moslims opdringerig en dol. Genoeg tijd aan jullie verloren, ik ga een frisse neus halen buiten. Prettige avond allebei.
Wegens een vrij strikte traditionele opvoeding, gedraag ik mij van nature uit hoffelijk met mijn medemensen en in het bijzonder met dames. Ik ondervind zelfs nauwelijks een onderscheid te maken tussen deze laatste (dames) en 'Moslima's'
Het voorgaande gold tot ik tot de bevinding ben gekomen dat het overwegend de overheersende 'hidjaad' en allerlei religieus getinte bijbehoren dragende vrouwen zijn, die het vertikken voor westers één stap opzij te willen zetten.

Nu oefen ik intensief om erin te slagen hetzelfde te kunnen. Dit geeft dan vaak aanleiding tot spectaculaire botsingen gevolgd door een reeks luidruchtige Arabische uitspraken (verschoningen neem ik aan!?)

Ik betwijfel het echter wel dat jullie (Moslima's) nog lang een 'frisse neus' zullen kunnen opsteken, zolang jullie niets zullen doen aan jullie hatelijke opstelling en autoritair pretentieus gedrag.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 11:36   #227
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
zolang jullie niets zullen doen aan jullie hatelijke opstelling en autoritair pretentieus gedrag.
Hatelijke opstelling en autoritair pretentieus gedrag is eerder iets voor mensen zoals grimbergen.
Ik lees zijn posts nog zelden gezien ze van zo'n laag allooi zijn dat het eigenlijk tijdverspilling is ze te lezen.

Verschillende godsdiensten hebben inderdaad verschillende culturen en gedragingen. Dikwijls ontstaan de botsingen door een gebrek aan begrijpen van elkaars culturen.

Dat is inderdaad iets waar kan aan gewerkt worden.
Ik heb in ieder geval al veel geleerd van de moslims op dit forum (dank daarvoor).
Mijn verontschuldigingen aan hen voor sommigen van mijn platvloerse landgenoten.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 11:38   #228
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ja ja, maar dan wel op de juist manier. Tot zolang moet iedereen zich aan de wet houden.

Paulus.
Zo is dat, ook voor allahfielen.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 12:58   #229
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Zijn Marokkanen dan racistische seriemoordenaars?
Abdelkader Belliraj, de Marokkanse Belg, heeft een zestal racistische moorden bekend. Dat lijkt mij wel te beantwoorden aan de definitie van Marokaanse racistische seriemoordenaars. Geluukig is hij snel 'gerepatrieerd' vooraleer de waarheid aan het licht kon komen, en werd hij gedwongen dit soort bekentenissen in te trekken. Maar dat belet niet dat hij in eerste instantie bekend heeft dat hij in serie gemoord heeft, een jood, een homo etc... Wie bekent nu zes moorden en bekent dan plots uit een ander land dat het een vergissing was?
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 12:58   #230
bruggeman
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: BRUSSEL
Berichten: 1.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Hatelijke opstelling en autoritair pretentieus gedrag is eerder iets voor mensen zoals grimbergen.
Ik lees zijn posts nog zelden gezien ze van zo'n laag allooi zijn dat het eigenlijk tijdverspilling is ze te lezen.

Verschillende godsdiensten hebben inderdaad verschillende culturen en gedragingen. Dikwijls ontstaan de botsingen door een gebrek aan begrijpen van elkaars culturen.

Dat is inderdaad iets waar kan aan gewerkt worden.
Ik heb in ieder geval al veel geleerd van de moslims op dit forum (dank daarvoor).
Mijn verontschuldigingen aan hen voor sommigen van mijn platvloerse landgenoten.
Mensen zoals 'Grimbergen' ikzelf en vele anderen hebben helaas niet op dit Forum gewacht om de werkelijke mentaliteit, drijfveer en doelstelling van de 'Moslims' te acheterhalen. Slechts weinigen zijn er zonder belangrijke kleerscheuren van af gekomen. Velen hebben er veel van hun middelen moeten voor inleveren en sommigen zelfs zien er klinisch dagdagelijks vanaf. - Zonder dat de ons opgelegde 'Multicul' gemeenschap er zich over buigt en/of bekommerd.

Dit laatste beoogd deze 'Autochtonen' die in Metrostations en op straat door 'Allah' Allochtonen jongeren met ijzeren staven, baseballsticks kreupel werden geslagen.

De straten onrein spugen, uit haat: in de rug of provocerend in het aangezicht. Vandalen streken allerlei, scheldpartijen en winkeldiefstal meer dan genoeg om de situatie in de bomvolle gevangenissen te kunnen verantwoorden.

Als U meent dat er kan aan gewerkt worden, waar wacht je dan op? Mss. ook schrik om 't s'avonds buiten te komen?

Laatst gewijzigd door bruggeman : 25 oktober 2010 om 13:02.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 13:20   #231
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Wegens een vrij strikte traditionele opvoeding, gedraag ik mij van nature uit hoffelijk met mijn medemensen en in het bijzonder met dames. Ik ondervind zelfs nauwelijks een onderscheid te maken tussen deze laatste (dames) en 'Moslima's'
Het voorgaande gold tot ik tot de bevinding ben gekomen dat het overwegend de overheersende 'hidjaad' en allerlei religieus getinte bijbehoren dragende vrouwen zijn, die het vertikken voor westers één stap opzij te willen zetten.

Nu oefen ik intensief om erin te slagen hetzelfde te kunnen. Dit geeft dan vaak aanleiding tot spectaculaire botsingen gevolgd door een reeks luidruchtige Arabische uitspraken (verschoningen neem ik aan!?)

Ik betwijfel het echter wel dat jullie (Moslima's) nog lang een 'frisse neus' zullen kunnen opsteken, zolang jullie niets zullen doen aan jullie hatelijke opstelling en autoritair pretentieus gedrag.
Zulk halal vleesbergen tegen aanlopen dat dat komt hard aan hé
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 13:27   #232
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Mensen zoals 'Grimbergen' ikzelf en vele anderen hebben helaas niet op dit Forum gewacht om de werkelijke mentaliteit, drijfveer en doelstelling van de 'Moslims' te acheterhalen. Slechts weinigen zijn er zonder belangrijke kleerscheuren van af gekomen. Velen hebben er veel van hun middelen moeten voor inleveren en sommigen zelfs zien er klinisch dagdagelijks vanaf. - Zonder dat de ons opgelegde 'Multicul' gemeenschap er zich over buigt en/of bekommerd.

Dit laatste beoogd deze 'Autochtonen' die in Metrostations en op straat door 'Allah' Allochtonen jongeren met ijzeren staven, baseballsticks kreupel werden geslagen.

De straten onrein spugen, uit haat: in de rug of provocerend in het aangezicht. Vandalen streken allerlei, scheldpartijen en winkeldiefstal meer dan genoeg om de situatie in de bomvolle gevangenissen te kunnen verantwoorden.

Als U meent dat er kan aan gewerkt worden, waar wacht je dan op? Mss. ook schrik om 't s'avonds buiten te komen?
Linkse dwaallichten weten maar al te goed dat de multi kul een ramp is. Hun haat tegenover mensen die hun bevindingen mededelen is dan ook oneindig diep. Ze weten maar al te goed dat we gelijk hebben. Dus beginnen ze maar te schelden als klein mannen.

De joden moesten in de oorlog een apartheidssymbool dragen. Dat symbool riep haat op. Iedereen is het erover eens dat zoiets niet kan.

De moslimas dragen een aparheidssymbool dat flink wat haat en discriminerend gedrag oproept bij de mannelijke moslims. Met als verschil dat diegene die dat apartheidssymbool niet dragen de slachtoffers zijn.
Dat moet dan volgens alle linkse dwaallichten dan wel kunnen.

De moslimas lachen in hun vuistje. De ongelovige vrouwen worden gediscrimineerd en gemolestreerd. Net zoals hun valse profeet het hen heeft opgedragen. Dit alles anno 21ste eeuw in Belgie.

Zou je toch denken dat de linkse dwaallichten op hun achterste benen staan bij zoveel haat vanuit 1 godsdienst? Welneen ze schelden liever op de mensen die het probleem aan kaarten.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 25 oktober 2010 om 13:31.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 13:30   #233
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Abdelkader Belliraj, de Marokkanse Belg, heeft een zestal racistische moorden bekend. Dat lijkt mij wel te beantwoorden aan de definitie van Marokaanse racistische seriemoordenaars. Geluukig is hij snel 'gerepatrieerd' vooraleer de waarheid aan het licht kon komen, en werd hij gedwongen dit soort bekentenissen in te trekken. Maar dat belet niet dat hij in eerste instantie bekend heeft dat hij in serie gemoord heeft, een jood, een homo etc... Wie bekent nu zes moorden en bekent dan plots uit een ander land dat het een vergissing was?
Ja doofpotje !
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 14:47   #234
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Mensen zoals 'Grimbergen' ikzelf en vele anderen hebben helaas niet op dit Forum gewacht om de werkelijke mentaliteit, drijfveer en doelstelling van de 'Moslims' te acheterhalen. Slechts weinigen zijn er zonder belangrijke kleerscheuren van af gekomen. Velen hebben er veel van hun middelen moeten voor inleveren en sommigen zelfs zien er klinisch dagdagelijks vanaf. - Zonder dat de ons opgelegde 'Multicul' gemeenschap er zich over buigt en/of bekommerd.

Dit laatste beoogd deze 'Autochtonen' die in Metrostations en op straat door 'Allah' Allochtonen jongeren met ijzeren staven, baseballsticks kreupel werden geslagen.

De straten onrein spugen, uit haat: in de rug of provocerend in het aangezicht. Vandalen streken allerlei, scheldpartijen en winkeldiefstal meer dan genoeg om de situatie in de bomvolle gevangenissen te kunnen verantwoorden.

Als U meent dat er kan aan gewerkt worden, waar wacht je dan op? Mss. ook schrik om 't s'avonds buiten te komen?
compleet mee eens
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 15:53   #235
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Een voorbeeldje van de cultuurracistische lange tenen van uw talibanminded verrijkersvriendjes.
Dat is echt schandalig!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 16:18   #236
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Extreem links steunt het dragen van het apartheidssymbool. Het symbool dat aantoond dat de ongelovige vrouwen mogen gediscrimineert worden. Schitterend , dat ze het toegeven.

Extreem linksen steunen mensen die onderdrukt worden door maatschapelijke modellen die de onderdrukking ondersteunen ... mensen verbieden hun geloof te uiten is ook een onderdrukking maar dat is voor u weer een stap te ver ....





U gaat voort op cultuurverschillen en rechts nationalisme, ik ga voort op verdraagzaamheid en menselijkheid.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 16:20   #237
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Inderdaad, een bijzonder interessant artikel. Enkele zaken vind ik de moeite om hier even te herhalen :

• Nahed Selim (Nederland) schrijft regelmatig columns voor NRC Handelsblad en zet zich af tegen het dragen van hoofddoekjes.

• Shirin Ebadi (1947) ontving in 2003 de Nobelprijs voor de Vrede vanwege haar strijd voor de rechten van vrouwen en kinderen in Iran. Ze was de eerste moslima aan wie de prijs werd toegekend. Ebadi was tot de islamitische revolutie in 1979 rechter, maar werd door de ayatollah's uit haar functie gezet omdat vrouwen voor dergelijke verantwoordelijke functies te emotioneel zouden zijn. Ze was als advocate de onofficiële woordvoerder voor de vrouwen die in 1997 een sleutelrol speelden bij de verkiezing van Mohammad Khatami tot president.

• Asra Nomani (VS) bouwt voort op het werk van Amina Wadud en leidt een beweging die zich inzet voor een gelijkwaardige plaats voor vrouwen in de moskee.

• Shamima Shaikh (Zuid-Afrika) was een anti-apartheidsactiviste en stelde de achtergestelde positie van vrouwen in diverse moskeeën aan de kaak.

Als ik dit lees, stel ik vast dat er moslim-vrouwen zijn die zich durven verzetten tegen de ongelijkwaardige behandeling van vrouwen. Er zijn dus moslims en moslima's die beseffen dat één en ander dringend moet veranderen, ik hoop dat ze resultaten mogen halen.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 16:40   #238
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Steek het maar op de sossen jongsken. Ge zou beter met uw vingerke richting de idiote racisten wijzen. De echte daders!
Bedoel je dat zonder die "racisten" iedereen ongestoord en in nog grotere getale het land zou mogen binnenstormen???
Al eens aan gedacht dat ze dan gewoon elkaar zullen beginnen uitmoorden om de laatste woningen, de laatste ocmw-centen enz???
Van "werken" zal er geen sprake zijn, ze zullen zichzelf niet aan het werk zetten toch? Vandaag winkeltje open, morgen winkeltje geplunderd...
Of dacht je van niet?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 16:46   #239
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
2
En gelijk heb je.
Maar "ze"vertikken het om dat te aanvaarden als de enige waarheid.
De multicul is een mislukking. Niets meer aan toe te voegen, laat staan nog verder te laten groeien. We weten waar je uiteindelijk geraakt met een serieus kankergezwel...

Laatst gewijzigd door andev : 25 oktober 2010 om 16:47.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 16:51   #240
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik dacht dat het ging over "Europa in oorlog met de allochtonen,"

Het VB heeft steeds zijn best gedaan om haat te zaaien en racisme te prediken.
Het is daar goed in geslaagd; en werd daar ook voor veroordeeld.
Het VB moest niet eens de moeite doen om te zeggen wat iedereen zag. Uitgenomen de kliek autochtonen en allochtonen die beter werden van de situatie.
En die "veroordeling" van het VB... van nul en generlei waarde.
Wanneer een politiek gestuurde rechtbank beweert dat 1+1= 3, dan blijft het nog altijd 2 hoor! Dat soort rechtbanken gaan nogal wat werk hebben in al die landen die nu durven beweren dat de multicul een mislukking is!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be