![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet NVA doen bij splitsing van het Kartel ? | |||
Samengaan met Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
17 | 19,10% |
Samengaan voor een echt Vlaams kartel met Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
32 | 35,96% |
Als onafhankelijke partij opkomen |
![]() ![]() ![]() |
38 | 42,70% |
Samengaan met nog een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,25% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#222 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Opgelet: attitudewijziging, politieke volwassenvorming , en meer algemeen 'heropvoeding' tellen niet mee.
![]() |
#223 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#224 |
Europees Commissaris
|
![]() Als dat aan mij gericht is wordt het toch echt Calimero-gedrag hoor.
|
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Reden? Geen. Allé, dan zijn we uitgepraat zeker? |
|
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus DIT zou volgens jou groei naar politieke volwassenheid moeten stimuleren? Citaat:
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tekst van Filip van Laenen zal alleszins niet veel helpen bij het stimuleren van de groei naar politieke volwassenheid, vrees ik. En misschien moet u toch maar eens proberen ook uw lachspieren wat meer te laten werken? Lachen maakt gezond, en ik zie toch liever gezonde mensen in de wereld dan gallijders, hoor. Vriendelijke groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de linkervleugel van n-va dient over te stappen naar de v-sb.
|
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je niet ongerust over mijn lachspieren. Die werken irl uitstekend. Als mijn gal gestimuleerd wordt dan is dat uitsluitend aan de politiek te danken. Op dat vlak voel jij blijkbaar geen reden tot klagen. Intussen hoeven we zelfs geen dag meer te wachten om te weten of VerhofstadtIII bestaat om de 2/3de meerderheid op de been te brengen die nodig was voor een staatshervorming. Milquet heeft alvast onmiddellijk laten verstaan dat 'politieke volwassenheid' een uitdrukking is die niet in haar woordenboek staat. 'Vlaamse euro's' kent ze wel. En zij is niet de enige Franstalige die met hetzelfde probleem kampt.
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blij te weten dat het met je gezondheid dan toch nog meevalt. 1) Er zijn meer dan genoeg redenen tot ergernis, maar het boek 'Prediker' en het hele Nieuwe Evangelie in het achterhoofd houdende probeer ik inderdaad zo weinig mogelijk te klagen, omdat dat uiteindelijk toch niks uithaalt. Ik verkies mijn beperkte tijd, energie en verstand maximaal te benutten voor dingen die ik wèl zèlf in handen heb. 2) Hoe dan wel? Verwijs je hierbij naar het 'NON'-verhaal? Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze dat letterlijk zo zou hebben geformuleerd, alhoewel je met politiekers van haar slag natuurlijk nooit weet, vriendelijke groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me duidelijk te zijn wat Milquet bedoelde met deze woorden in De Standaard van 21 december l.l.:
Citaat:
![]() |
#232 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hm, dan gaat de kassa voor de v-sb zeker beginnen rinkelen
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samen komen die straks niet eens meer aan de tenen van het VB, als het al zo zou zijn dat het NVA het kartel zou opblazen. Dit zal alleen gebeuren als hun streefdoel haaks zou staan op dat van CD&V. Aangezien ze deze huidige knoeiregering steunen ziet het er eerder naar uit dat ze het CD&V genegen blijven en zou dit er op kunnen wijzen dat we met zijn allen mooi door het kartel bij de neus zijn genomen. Waar zitten anders die grote vissen in die pan? Ge kunt natuurlijk ook een heel klein pannetje nemen waarin een sprotje ook een grote vis lijkt te zijn. Het zal eerder dat zijn wat je mag verwachten.
Laatst gewijzigd door Garry : 7 januari 2008 om 19:28. |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat er met Pasen geen nieuwe regering komt en het CD&V blijft verder mee onder Verhofstadt voort regeren en het NVA onderneemt niets, waar moet het NVA dan naar toe? Wat mij betreft, mee ergens in een vuilbak voor besmet afval. |
|
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met woorden als "stel" en als "als" kan je Rome in een flesje steken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() Laten we hopen van niet, want dan is er zelfs op middellange termijn totaal geen hoop meer voor Vlaanderen. Als vredelievende Christene mens vrees ik de dag dat de politiek miserie van de Vlamingen zal omslaan in geweld. Misschien is dit (helaas) wel de enige oplossing ?
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 10 januari 2008 om 18:32. |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=99971 LOL!
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom? Omdat N-Va opkomt voor de Vlaamse zaak? Effe serieus blijven hé.