![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wilders en Al Qaida zijn overigens objectieve bondgenoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *Knip*
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 17 januari 2008 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
|
![]() *Knip*
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 17 januari 2008 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln, opnieuw; geen enkele extreme ideologie heeft ook maar een antwoord waar de mensheid mee vooruit gaat, dus noch extreem rechts of extreem strikte moslims zullen enig heil brengen,ben je daarmee akkoord of ontgaat me nu weer wat zeer belangrijk en essentieel is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
|
![]() Tja, ik had hier een wansmakelijk film gepost van sommige straatboefjes en hiphop-terroristen...
![]() Interesse ? ![]()
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaruit blijkt dat ik iets niet begrijp, ik meen erop te wijzen dat niet slechts extreem rechts een probleem is maar evengoed extreem strikte moslims of extreem links..moet ik uit je woorden afleiden dat je het daarmee eens bent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() Ah, je bent van gedachte veranderd zie ik !
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja? daar waar ik erop wijs dat geen enkele extreme ideologie oplossingen biedt?
Lees eens lezen Lincoln en antwoord eens, denk jij er ook zo over of zijn er uitzonderingen wat strikt gedachtengoed betreft? Hoe kijk jij naar islam, zie je daar ook extreme kanten aan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals gewoonlijk geen antwoord Lincoln en dit bedoel ik nu; eerlijkheid is bij jou blijkbaar een bijzonder rekbaar begrip, je levert commentaar op extreem rechts maar extreem moslim bekritiseer je niet.
Dat is een dubbele houding, laat eens echt weten waar je voor staat Lincoln? |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" "Unus pro omnibus, omnes pro uno"
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Het is echt verbijsterend - en tevens bijzonder lachwekkend - om te zien hoe politiek en moslimorganisaties over elkaar heen buitelen om stelling te nemen tegen een aangekondigde film van een politicus die net iets meer dan 5% van het volk vertegenwoordigt. Daarmee bewijzen al deze partijen het gelijk van Wilders: de islam heeft een status aparte, je kunt er niet op een zelfde manier over discussiëren als welk onderwerp dan ook. Daarmee houdt de islam een hele natie in gijzeling. Dát is veel zorgwekkender dan een in één maand in elkaar geflanste film waarin wat verschrikkelijke koranverzen worden geciteerd.
Ondertussen bevestigen alle tegenreacties de vooroordelen over moslims: ze kunnen niet normaal met kritiek omgaan en gaan de boel terroriseren als de film uitkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo, ik ben het op een aantal punten helemaal niet eens met Wilders, maar er is spraken van verregaande censuur als een film al tot rel leidt, voor ze zelfs nog maar vertoond is.Daar mee bewijst hij inderdaad zijn gelijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo, ik ben het op een aantal punten helemaal niet eens met Wilders, maar er is spraken van verregaande censuur als een film al tot rel leidt, voor ze zelfs nog maar vertoond is.Daar mee bewijst hij inderdaad zijn gelijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de webstek van Wilders staan dagelijks de vragen die die partij stelt in de Nederlandse kamer.
Ik vind het steeds aangename lektuur, soms tot op het absurde af. Deze vond ik toch een stip waard: 1.) Klopt het dat de politie haar aangiftebeleid gaat versoepelen voor iedereen die aangifte wil doen over een door een politicus te maken maar nog niet verschenen film waar nog niemand de inhoud van kent, "ook als er volgens de politie niet evident sprake is van een strafbaar feit maar om de klagers de gelegenheid te bieden stoom af te blazen" (1) ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een volkomen nietszeggend antwoord, bijgevolg van geen en nullerlei waarde.
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Esperanza, Lincoln is een beste jongen maar nogal stereotiep..
Hij zegt iets, kaatst terug zonder bal en geeft nergens duidelijkheid over zijn eigen overtuigingen, nogal macho, sterk superioriteitsgevoel...beetje doorsnee dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 januari 2008 om 14:29. |
||
![]() |
![]() |