![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten krijgtr Djimi | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 46,15% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt omdat ik daar zelf nog niet eens aan gedacht had. Het is jouw hardnekkig aandringen dat mij dwong tot dat idee. Wij zijn dus eigenlijk co-auteurs van het bèste verkeersveiligheidsbeleid sinds jaren. ![]() ![]() De groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof in mezelf. Alleszins. Dat is een minimum.
Ik geloof in (de meeste van) mijn medemensen, in wat wij weten en wat wij kunnen (maar vaak niet durven/willen/...). Ik geloof in de kracht van de menselijke geest. Ik geloof in de toekomst. Ik geloof in alles wat goed en schoon en waar is. Ik geloof ook in 'iets hogers', maar plak daar liever geen naam meer op.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag Duupje,
dat is eigenlijk een moeilijke. Ik denk dat ik vooral niet graag aan fysieke kwellingen zou worden onderworpen, maar of dat ook 'angst' is, weet ik eigenlijk niet. Echt fundamentele angst voel ik niet meer. Ik ben niet bang te sterven, maar wil uiteraard niet dat dat onnodig traag en pijnlijk gebeurt. Wat me 'bang' maakt, is de mogelijkheid dat ik een oud hulpeloos manneke zou worden, dat niet meer voor zichzelf kan zorgen. Ik zie daar echt tegen op, maar het is natuurlijk nog niet voor morgen (allé, dat hoop ik toch, ![]() Ik zou het vreselijk vinden iemand ten laste te zijn. Maar is dat 'angst' ? Laten we het op dat eerste houden : angst om aan langdurige pijn te worden blootgesteld, zonder dat ik kan ingrijpen. Vriendelijke groeten, djimi
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Tafeltje dek je", "Ezeltje strek je" & "Knuppel uit de zak" : en dan neem ik ontslag en trek de wereld rond, ![]() om voor de rest van mijn leven 'wilde weldoener' te spelen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand voor je zorgt, hoe moeilijk het ook kan zijn, is dat nog altijd omdat die persoon voor je wil zorgen. Vaklui kiezen voor zo'n job en weten op voorhand wat dat inhoudt, familie en vrienden doen dat uit liefde. Wees er dankbaar voor, ipv het te zien als tot-last-zijn. Bezie het zo, je zal gelukkiger worden dan en het makkelijker kunnen aanvaarden (als het ooit nodig is, wat ik je uiteraard niet toewens).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je?
Hier in Brussel voel ik me alleszins niet erg bedreigd. Ik loop wel niet met m'n ogen in m'n zakken, maar angst jagen ze mij toch nog niet aan, hoor. Als ik ooit toch in een aanslag omkom, tja, dan is dat natuurlijke dikke pech. Ik wil natuurlijk geen familie/vrienden/leerlingen/... in zo'n aanslag verliezen. Ik heb wèl problemen met die 'methode', ja. Grote problemen !! Ik spuw op dat soort volk, en ik heb er al over nagedacht me als vrijwilliger bij een 'terreurbestrijdingsdienst' te gaan aanbieden (al was het maar voor stom administratief of 'huishoudelijk' werk). Maar een mens kan ècht niet alles doen in z'n leven, en ook mijn dagen duren niet langer dan 24 uur, helaas.
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld, hé.
Ik vind vooral dat ze een goede avatar gekozen heeft. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit. Daarvoor ben ik te onhandig, en te arrogant ![]() Maar ik wel dat nu wel beginnen leren. Dat zou wel eens héél interessant kunnen worden ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is jouw beste, en je slechtste eigenschap ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik je vraag, jezelf te omschrijven in één woord. Welk woord is dat dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk lied is jou op het lijf geschreven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wat ik nu weet, en word dus heel eenzaam (zoek mij maar eens een speelkameraadje dat ik met al mijn kennis zal kunnen uitstaan en dat omgekeerd mij met al mijn kennis niet zal schuwen als de pest) en ongelukkig en pleeg ongetwijfeld op heel jonge leeftijd zelfmoord, of ik begin echt helemaal opnieuw, dus ook zonder de kennis die ik nu bezit, en dan bega ik net dezelfde 'heldendaden' (= stommiteiten). Neen, er is geen ontsnappen aan mijn leven, maar dat is maar goed ook. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag met iemand zijn/haar leven ruilen. Zou je het doen ? Ja, met wie en waarom ? Nee, waarom niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Knuffelen doe ik alleszins graag !!! ![]() 2) a) ik zoek een team competente, creatieve, intelligente, eerlijke, evenwichtige, genereuze, betrouwbare, .... medewerkers die een soort 'regering' moeten vormen en een 'grondwet' uitwerken b) ik voer het BROV op wereldvlak in (één kieskring, toch alleszins bij het eerste (over die 'grondwet'), en wellicht ook nog het tweede referendum ![]() c) ik neem ontslag om te ontsnappen aan dat soort taak, want ik wil mijn leven absoluut niet 'paranoïde' eindigen !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Ik zou gr�*�*g muzikaal aangelegd zijn, maar tot nu toe spéél ik eerder dan dat ik ook echt muziek maak. Ik maak vooral veel lawaai, vrees ik. Ik moet nog héél véél leren, maar dat is natuurlijk een prachtremedie tegen verveling. ![]() 2) Ikzelf vind alleszins van wel, maar blijkbaar is (nog) niet iedereen het daar mee eens ![]() ![]() ![]() Wat ik heel graag doe is met mijn stem andere geluidsbronnen imiteren (basgitaar bijvoorbeeld, of ritmebox, of een koffiezetapparaat, of een ezeltje, ... ). En ik fluit ook graag, heel luid, en de meest onnozele riedeltjes eerst. Tot grote ergernis van de volwassenen, en tot vermaak van de kinderen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook ringtones en luide GSM-gesprekken kunnen mij uit mijn humeur brengen, vooral als ik de taal waarin wordt geconverseerd zelf ook begrijp. Ik probeer dan altijd de antwoorden aan de andere kant te reconstrueren. Dat is een 'zenuwtic' waartegen ik me echt moet verzetten. En vaak mislukt dat verzet. Ik word daar doodmoe van. Waar ik me ook aan erger is van die auto's die je al van kilometers ver voelt aankomen, in het begin is dat een vage doffe sensatie ergens ter hoogte van je darmen, en geleidelijk aan wordt dat een dreun waaraan je onmogelijk nog kunt ontsnappen, zelfs niet als je je in het WC of de badkamer verstopt. Ik woon vlak bij een vrij druk kruispunt, en al die lage frequenties (ook van afremmende, wachtende of optrekkende vrachtwagens en moto's) maken mij vaak horendol, tot tranen toe. Maar nu heb ik een gitaarversterker gekocht, mèt hoofdtelefoonaansluiting, dus ik zal wellicht wat minder last hebben van 'storingen'. Dat hoop ik tenminste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn huidige job (en die doe ik ondertussen al bijna vijf jaar) nog maar twee keer :
één keer een dik half uur (op de eindejaarsdeliberatiebesprekingen, tot grote ergernis van mijn collega's ![]() en één keer twee minuutjes (voor een les, en dat was 's morgens, en m'n leerlingen vonden het �*bsolùùt ècht waar we zweren 't u meneer tot�*�*l geen probleem, ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 6 januari 2008 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt, eigenlijk. Eerder een gewone freak
![]() Dat ik ondanks alles toch nog vrij gezond ben heeft eerder te maken met het feit dat ik nogal wat 'ongezonde' dingen gewoon niet graag eet/drink, omdat ik geen auto heb veel wandel of loop, en omdat ik slapen en lachen wel leuk vind ook op dat vlak niks te kort kom. En sinds gisternacht 02 u 00 heb ik niet meer gerookt, ik heb geen tabak of sigaretten meer in huis, en ik denk wel dat het me gaat lukken met het nicotinegebruik helemaal te kappen !!!
![]() |
![]() |