![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de hele thread niet gelezen, maar, beste Dronkoers, je moet je over de openingszin niet al teveel zorgen maken.
Zo'n vier en een half jaar geleden sprak iemand mij aan met de volgende supercreatieve oneliner: "Ah, jij bent Firestone zeker." En hij is nog altijd niet van me af!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 januari 2008 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn al sleutelhangerkes van nen halve meter, eh...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach, gewoon het eerste wat in u opkomt denk ik ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben altijd nuchter in de wagen en kom nooit geen controles tegen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb al 3 (drie!) keer "safe" geblazen (wel met de nodige zweetdruppels ![]() ![]() Dus ik wil ze al nie meer ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merci, maar ik vang er niks mee aan
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 7 januari 2008 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En bij mijn vroegere Rover 620 sdi deluxe zat die zonneband in het glas verwerkt. Dat glas verkleurde naar boven toe. Was best zalig en relax voor de ogen. Heb 'm weg gedaan toen ik een firmawagen kon krijgen, maar qua stijl heb ik het nooit zover meer gebracht. ![]() Zoiets maar dan in het zwart en sportievere velgen. Bangelijk bakske was dat. Ook de enige wagen die ik ooit had die ongeveer een kleine 4,7 meter lang was en ik kan al niet goed parkeren ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 januari 2008 om 23:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En jah, met uw parkeertalent zo'n slee onder uw gat... ![]() Maar waren die vroegere Rovers wel te betrouwen?
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 7 januari 2008 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die slee was wel zalig toen ik nog dagelijks 100 km reed en meeste daarvan snelweg om vanuit Vlaams-Brabant naar Antwerpen te gaan naar het werk. Parkeren was ietsje minder met die limo-achtige bak (en zeker in Antwerpen Zuid). Maar daar had ik ook mijn truukjes voor. Er was op Amerikalei een parkeerplaats voor taxis tussen de bomen die daar toen nog stonden en reed die op en dan achteruit tot ik in de modder stond... geen agent heeft me ooit een bekeuring gegeven. Die Rover 620 Sdi was uit het tijdperk dat Honda de eigenaar was, dus het was een heel luxueuze en stijlvol -op zijn Brits - uitgewerkte versie van de Honda Accord. Technisch zat dat dus wel lekker. Onderhoud was wel wat duur, maar wat verwacht je van een auto die nieuw over het miljoen belgische frankskes had gekost? Voor die tijd (2000) had die een revolutionaire motor met 105 pk aan boord en intercoolers e.d. Het ding trok verdomd snel op als je weet wat die kar woog. Ik had hem gelukkig tweedehands gekocht bij de VTB-VAB. Verzekering viel tegen. Ik wou omnium omdat ik mijn vorige wagen in de prak had gereden maar KBC wou hem enkel verzekeren tegen de nieuwprijs. ![]() ![]() Leuke voorvallen... Iedereen die mijn Rover zag dacht dat het een dikke BMW was ![]() ![]() Best grappig want die mannen verplaatsten hun vrachtwagens ook en hielden andere auto's zelfs tegen zodat ik eruit kon. Als prestige dat kan bewerkstelligen dan ben ik graag "diene mens met zijnen BMW" die eigenlijk veel meer smaak heeft en met een Rover rijd ![]() End of message. Jazeker gaat slapen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 januari 2008 om 23:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij is het niet gezond zulke lange teksten te posten voor het slapengaan ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 januari 2008 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de liefde tussen een man en zijn auto. bestaat er iets mooiers? Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 januari 2008 om 06:34. |
|
![]() |
![]() |