Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2008, 17:33   #221
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrij Vlaanderen Bekijk bericht
Je ziet ook de laatste jaren veel meer homo's op straat! Kijk maar eens goed rond bij schoolgaande jeugd (18-19-20 jarigen) vroeger altijd stoer en mannelijk..maar nu gedraagt een percentage van ongeveer 10% zich wel heel erg vrouwelijk; strakke kledij,heuptasje/handtasje,haartooi zoals een vrouw,
verwijfde stemmetjes...

Onlangs zat er zo iemand achter me in de bus: verwijfd tot en met en toch amper 17 jaar, en maar verwijfde woordjes roepen zeeeg, zeeggg alleee ...
Ik werd er groen van!

Ben je homo? Your Problem! Maar laat je verwijfheid thuis! Het enigste wat homo's kunnen is inderdaad provoceren...dat moesten ze eens proberen in Iran
En dan? Je moet er toch niet mee trouwen, of wél?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 18:08   #222
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Je vindt dat ik dom ben?
Dat heb ik niet gezegd.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 19:04   #223
Ovidius
Parlementslid

Ovidius's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Het woordje 'homofiel' komt denigrerend over, alsof het een ziekte is.
Ik zie het probleem niet hoor, ik weet bv dat het geen ziekte is en ik zal mijn kinderen dat ook zo aanleren bovendien weiger ik bepaalde vooroordelen te bevestigen door woordjes te gaan vermijden.
Citaat:
Je zegt ook niet heterofiel
U blijkbaar niet neen, ik doe dat wel, spijtig voor hen die daar problemen mee hebben.

Bent U ook zo iemand die geen neger meer durft zeggen tegen een zwarte of zo, of 'witte' zwarte pieten wil op 6 december? Ik krijg de kriebels van jullie politiek correcten.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 19:12   #224
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
Ik krijg de kriebels van jullie politiek correcten.
Idem dito
Bijgevoegde afbeelding(e)

cookie@vws is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 19:13   #225
Ovidius
Parlementslid

Ovidius's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
...
En ik haat de goddelozen zo.
Ik zou deze onthouden voor als je bij je Heer wordt geroepen, hij gaat er zeker vragen over stellen voor je binnen mag.

Laatst gewijzigd door Ovidius : 10 januari 2008 om 19:17.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 19:19   #226
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrij Vlaanderen Bekijk bericht
Je ziet ook de laatste jaren veel meer homo's op straat! Kijk maar eens goed rond bij schoolgaande jeugd (18-19-20 jarigen) vroeger altijd stoer en mannelijk..maar nu gedraagt een percentage van ongeveer 10% zich wel heel erg vrouwelijk; strakke kledij,heuptasje/handtasje,haartooi zoals een vrouw,
verwijfde stemmetjes...
Dát is wel heel lang geleden. Hoe oud bent u eigenlijk, als ik vragen mag?

Vindt u het geen goede zaak dat homo's zich zo hebben ge-emancipeerd dat ze zich kunnen uiten zonder bang te zijn? Althans, niet bang hóren te zijn?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 19:35   #227
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik stel voor dat alleen mensen met een IQ van hoger dan 120 in deze draad mogen posten.
aub

http://forum.politics.be/showthread....56#post1697456
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 19:36   #228
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Dát is wel heel lang geleden. Hoe oud bent u eigenlijk, als ik vragen mag?

Vindt u het geen goede zaak dat homo's zich zo hebben ge-emancipeerd dat ze zich kunnen uiten zonder bang te zijn? Althans, niet bang hóren te zijn?
neen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 19:46   #229
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Gelovigen mogen zich van hun geloof toch niet anderen hun geloof opdringen, noch mogen zij oordelen?

Met andere woorden: Waarom zijn gelovigen altijd zo verdomd hypocriet?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 19:54   #230
Kop/af
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Dat heb ik niet gezegd.
maar wel gedacht
Kop/af is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 19:56   #231
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelovigen mogen zich van hun geloof toch niet anderen hun geloof opdringen, noch mogen zij oordelen?

Met andere woorden: Waarom zijn gelovigen altijd zo verdomd hypocriet?
Mogen ? Gelovigen zijn onberekenbaar. Aan wat ze 'vinden dat' kan je toch geen touw vastknopen. Wie geïndoctrineerd is door religieuze leiders kan je moeilijk als hypocriet bestempelen, ze weten van niet meer. Wat menselijke waarden betreft is er tussen gelovigen en ongelovigen geen verschil. Enkel als het op pure op religieus gebaseerde ethische kwesties gaat.
Ik laat gelovigen die met hun hoofd boven de wolken leven gerust. Maar dat ze mij dan aub gerustlaten als ik na drie trappisten begin te spotten met de paterkes.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 20:30   #232
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er staat wel bij dat men er van uit gaat dat je die test voor de eerste keer doet hé.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 22:36   #233
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neen.
Oh.

Ik begrijp niet goed wat je tegen homo's hebt. Ik kan me ook niet voorstellen dat je wilt dat alle homo's ineens hetero worden.

Heb je weleens berekend wat het betekent voor je eigen kansen bij vrouwen als er ineens 10 tot 20% viriele mannen op de markt bijkomen, goed-verzorgd, redelijk gefortuneerd, goed kunnend meepraten over emoties, zelfstrijkend...die wél meewillen naar musicals?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2008, 22:40   #234
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Oh.

Ik begrijp niet goed wat je tegen homo's hebt. Ik kan me ook niet voorstellen dat je wilt dat alle homo's ineens hetero worden.

Heb je weleens berekend wat het betekent voor je eigen kansen bij vrouwen als er ineens 10 tot 20% viriele mannen op de markt bijkomen, goed-verzorgd, redelijk gefortuneerd, goed kunnend meepraten over emoties, zelfstrijkend...die wél meewillen naar musicals?
Oud 10 januari 2008, 23:30   #235
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
Eerlijk Groentje-18, dit is de meest waardevolle opmerking volgens mij in heel deze draad, bedankt daarvoor.
Dank je.
Oud 11 januari 2008, 08:47   #236
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Ik beschouw mezelf niet als een uitzondering. Dat bewijzen de cijfers van Kinsey. Verder zou ik me nooit op een hoogte in een maatschappij willen plaatsen omdat ik me met deze maatschappij niet vereenzelvig. Om het in uw richting om te draaien. Neem nu de RKK. Die is stilletjesaan in onze maatschappij aan het uitdoven. Maar dat wil bvb. niet zeggen dat alle priesters het gewaad over de heg gooien. Zo zie ik het net hetzelfde binnen de homogemeenschap. Het is niet omdat 'enkelen' zich willen manifesteren als extravert nichterig, dat de rest moet gaan meelopen.
U bent wel een uitzondering, daar man als vrouw door hun natuurlijke gegevenheid er voor elkaar zijn. De natuur heeft ervoor gezorgd dat door de eenheid tussen man en vrouw er een nageslacht kan groeien. Slechts tussen man en vrouw is er een normale band mogelijk. Alle andere combinatie zijn dus verminkingen van die natuur, net zoals er ook, jammer genoeg, gehandicapten zijn die naar geest of lichaam verminkt zijn.

Met al dan niet "extravert nichterig" heeft dat alles niets van doen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2008, 10:13   #237
watersport
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U bent wel een uitzondering, daar man als vrouw door hun natuurlijke gegevenheid er voor elkaar zijn. De natuur heeft ervoor gezorgd dat door de eenheid tussen man en vrouw er een nageslacht kan groeien. Slechts tussen man en vrouw is er een normale band mogelijk. Alle andere combinatie zijn dus verminkingen van die natuur, net zoals er ook, jammer genoeg, gehandicapten zijn die naar geest of lichaam verminkt zijn.

Ik kan mij daar grotendeels in vinden. Enkel het woordje "verminking" zou ik vervangen door "afwijking", omdat verminking een beschadiging inhoudt van wat ooit ongeschonden was: en dat is niet altijd het geval: veel gehandicapten hebben een aangeboren afwijking. Veel homo's beweren ook "altijd zo geweest te zijn."
De vergelijking met geestelijke gehandicapten is overigens interessant: zoals men een baby niet zou laten adopteren door een koppel dat geestelijk gehandicapt is, zo ben ik ook tegen adoptie door homo's, net omdat ze een afwijking hebben in hun manier van leven: een kind heeft recht op een mama en een papa.
Ik hoop daarmee de homo's niet op hun paard te zetten, want ik ben tegen discriminatie van gelijk welke groep. Maar hier primeert het belang van het kind.
watersport is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2008, 14:48   #238
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:

Dus pleit u hier voor de afschaffing van het celibaat?
Oud 11 januari 2008, 14:50   #239
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De potjes met dekseltjestheorie is reeds achterhaald. Homoseksualiteit heeft een biologisch verklaarbare inslag en heeft geen externe oorzaak.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2008, 14:54   #240
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door watersport Bekijk bericht
Ik kan mij daar grotendeels in vinden. Enkel het woordje "verminking" zou ik vervangen door "afwijking", omdat verminking een beschadiging inhoudt van wat ooit ongeschonden was: en dat is niet altijd het geval: veel gehandicapten hebben een aangeboren afwijking. Veel homo's beweren ook "altijd zo geweest te zijn."
De vergelijking met geestelijke gehandicapten is overigens interessant: zoals men een baby niet zou laten adopteren door een koppel dat geestelijk gehandicapt is, zo ben ik ook tegen adoptie door homo's, net omdat ze een afwijking hebben in hun manier van leven: een kind heeft recht op een mama en een papa.
Ik hoop daarmee de homo's niet op hun paard te zetten, want ik ben tegen discriminatie van gelijk welke groep. Maar hier primeert het belang van het kind.
Mijn kinderen hebben een mama en een papa btw Veel kinderen van gescheiden ouders krijgen er een mama of een papa bij. Die hebben er dus meerdere. Zie niet het verschil of papa er nu nog een papa bijneemt, mama een papa, papa een mama of mama een mama...
Ondertussen heeft niemand mijn stelling hier betreffende het erfrecht van mijn partner ondermijnt, dus denk ik dat daar verder ook geen bezwaren tegen zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be