![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() verantwoord omspringen met je voortplantingsgedrag wordt in dit land gestraft
eigenlijk is het als vrouw heel makkelijk - het enige dat je moet doen om een eigen huis te hebben is jezelf laten bezwangeren dan krijg je een lening van het vlaams woningfonds - zonder kinderen krijg je deze nog altijd niet ik ken genoeg vrouwen die nooit uit de armoede zullen geraken omdat ze geen kinderen hebben en dus geen eigendom kunnen verwerven via het vlaams woningfonds tijd dat er iets gedaan wordt aan deze discriminatie van wie er niet op los jongt gelijk een konijn kinderen op de wereld zetten is op een overbevolkte planeet namelijk nog meer overlast veroorzaken en zou zeker niet aangemoedigd moeten worden laat staan dat men kinderlozen ( die dus het goede vb geven ) zou blijven benadelen iemand zonder kinderen is evenveel als iemand met
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2008 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
|
![]() een goed idee zou zijn dat wie geen overlast veroorzaakt daarvoor zou worden beloont ipv gestraft
men zou bvb iedereen een basisinkomen kunnen geven van 800 euro voor zichzelf en nog eens twee keer 200 euro daarbij als kindervergoeding wie dan afziet van het produceren van baarmoederbroedsels zou die kindervergoeding dan voor zichzelf kunnen houden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2008 om 07:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of dat je uit de armoede geraakt door een eigendom te kopen, vergeet dat dus snel. De enige manier om uit de armoede te geraken is werken en je verstand gebruiken en niet eisen dat andere het je op een gouden schoteltje komen aanbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met eerlijkheid heeft dat niets te maken; wel met platvloers egoïsme. "Ik wil geen gedoe met pubers later", "ik wil geen geschrei midden in de nacht", "ik zie het niet zitten voortdurend pampers te verversen", "ik wil liever naar de Caraïben dan geld te besteden aan kinderen", "ik vind kinderen etters", enz. Allemaal heel platvoerse, materialistische redeneringen die slechts illustreren in welke mate sommige mensen het slachtoffer zijn geworden van levensmoeheid en lafheid tegenover het leven. Engagement voor de toekomst zien ze blijkbaar niet zitten, want ja, kinderen zijn en blijven onze toekomst. Een maatschappij die geen duidelijke kinderwens meer toont, bezwaart haar toekomst en in een bepaalde mate ondertekent zelfs haar doodvonnis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel Jan, je hebt gelijk. Het is veel beter kinderen op de wereld te zetten en ze daarna te verwaarlozen uit onbekwaamheid en die onbekwaamheid toe te geven voor men aan kinderen begint. Ik vind het dus platvloers dan men mensen beoordeeld en veroordeeld op het feit of ze kinderen hebben of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
|
![]() bij huren ben je al je geld kwijt elke maand
betaal je af aan een gewone bank ben je de interest kwijt maar je behoudt toch nog een gedeelte van je geld betaal je af aan het vlaams woningfonds dan ben je nog minder kwijt en hoe meer kinderen je hebt hoe minder interest je nog eens betaald ik ben niet tegen het vlaams woningfonds - integendeel - ze mogen kinderlozen echter niet benadelen en mensen met kinderen niet bevoordelen want iedereen is volgens de wet gelijk
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() ik zie trouwens heel veel mensen die een kinderwens hebben vanuit een emotioneel tekort
eigenlijk weten ze dat wel van zichzelf ergens wel en dan voelen ze zich de rest van hun leven schuldig omdat ze die kinderen op de wereld hebben gezet terwijl ze daar totaal niet aan toe waren de kinderen merken dit (meestal onbewust ) en gaan dit op de duur gebruiken om emotioneel te chanteren zo krijg je ouders die niks gezag hebben over hun kinderen dat is dus omdat ze kinderen wensten omdat ze zichzelf onvolledig voelden en dus vanuit een tekort en je zou enkel kinderen op de wereld moeten zetten ( als het dan echt moet ) vanuit (emotionele ) overvloed kinderen moet je op de wereld zetten voor de kinderen en niet voor jezelf - als je het enkel doet omdat jij een kinderwens hebt dan ben je een dikke egoist
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2008 om 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2008 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() en de sociale huisvestingsmaatschappij discrimineert ook mensen zonder kinderen wegens veel te weinig woningen voor alleenstaanden en ook wegens dat autochtonen nu eenmaal ( gelukkig ) de gewoonte hebben minder kinderen te krijgen dan allochtonen en dus minder snel in aanmerking komen voor een sociale woning - onrechtstreeks discrimineert de sociale huisvestingsmaatschappij zodoende ook autochtonen - dit door zich teveel te richten op grote gezinnen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2008 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
|
![]() kinderen op de wereld zetten zou bovendien op geen enkele manier tot extra rechten mogen leiden - enkel tot extra plichten - er is niks verdienste aan kinderen verwekken of baren - dat kan iedereen - wat niet iedereen kan is ze grootbrengen met een gevoel van eigenwaarde waarmee ze de wereld aankunnen - daar is wel verdienste aan
als god één fout heeft gemaakt in zijn schepping dan is het wel dat hij elke eerste de beste idioot in staat heeft gesteld om zomaar andere idioten op de wereld te zetten ergens is het te gek dat je voor een auto een rijbewijs moet hebben maar dat je er langs de andere kant zomaar op los mag jongen ik ben geen voorstander van beperking van het recht op voortplanting vanuit de overheid omdat deze nooit zal kunnen inschatten wie er wel verantwoordelijkheid zal nemen en wie niet maar ik vind het onvoorstelbaar met welke lichtzinnigheid er vaak kinderen verwekt worden (bvb om een huwelijk te redden ofzo ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2008 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() en dan nog eens iets - er zijn wezen ook he - wereldwijd heel veel - laten we eerst de kinderen die er al zijn grootbrengen en alles geven wat ze nodig hebben - voor we er nieuwe bijmaken
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kijk, in een andere draad, zijn er mensen die mij veroordelen omdat ik mijn kids van jongsafaan leer dat ze zelf het heft in handen moeten nemen als ze ergens willen geraken en dat ze er zelf voor moeten werken als ze iets willen bereiken. En ja, men kan tegenslagen hebben in het leven en steeds opnieuw moeten beginnen. Maar het is met vallen en opstaan dat men leert lopen en wie niet bekwaam is om te lopen, hoort idd ook geen kinderen op de wereld te zetten, want die kinderen zullen toch ook nooit leren lopen, want hun ouders kunnen het hen niet leren. En ik heb geen zin meer om het nog aan de kinderen van andere te moeten aanleren om te wandelen, laat staan om die te leren lopen. Citaat:
Laat ons zeggen dat ik als ouder van 4 kids, deze wezen enkel nog zie als de toekomstige parasieten van de maatschappij. De wezen met ouders die konden lopen in de maatschappij, wel daar word voor gezorgd, want hun ouders hebben dat voorzien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er komt een dag dat jij terugkijkt op je leven, en dan mag je Bill Gates heten, of Beckham, Madonna of André Leysen ... wat je ook bereikt hebt ... het is niks, nul als je t niet kan doorgeven, het betekend niets ... alles wat je bereikt hebt is compleet eindig . en alles wat waarde heeft ... zijn diegenen (kinderen, kleinkinderen) waarvoor je kon zorgen, waarvoor je er nog steeds bent als ze je nodig hebben ... |
|
![]() |
![]() |