![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan zelf met hem mailen als je meer wil weten over zijn standpunten inverband met UFO's en Einstein zijn theoriën [email protected] En een aap algebra leren is blijkbaar mogelijk, vind het niet direct terug, maar ze bij een anderzoek evengoed als de 1ste jaars studenten van de onderzoekende unif. En onderzoek moet idd met open geest gebeuren, maar wel realistisch blijven. Wormgaten bestaan niet en andere dimenties hun bestaan is zeer twijfelachtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En waarom geloof ik niet in het bestaan ervan, wel omdat vele fysici, waaronder Stephen Hawking het bevestigen dan ze niet mogelijk zijn vanwege de vele fysica wetten die ze zouden moeten schenden. En het is al bewezen dat die wetten ook buiten onze dampkring blijven gelden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Ge hebt UFO's en je hebt buitenaards leven.
In Ufo's zoals de believers voorstellen geloof ik niet wegens onrealistisch. In buitenaards leven geloof ik wel aangezien het universum oneindig groot is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een mens nu Hawkings heet of niet, doet er niet toe. Een Hawkings kan niet eens uitleggen hoe een PC precies werkt, laat dus staan dat hij dingen weet die de mensheid nog niet heeft uitgevonden of ontdekt. Jij zegt dat bewezen is dat die wetten ook buiten onze dampkring blijven gelden...mmm...zwarte gaten vallen hier toch niet onder...dus die theorie kan je ook al mooi opbergen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik ook zei tegen jantje dat hij kan zeggen dat hij het niet gelooft, maar effe komen verkondigen dat het niet kan slaat gewoonweg nergens op en vind ik lachwekkend.
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() Zwarte gaten bestaan.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() ah zo, jij zegt dat ze bestaan, vervolgens laat je me een paar foto's zien zonder uitleg van een fenomeen waar zelfs licht niet uit kan ontsnappen (duid ze mij eens aan op de foto
![]() edit: ik sluit niet uit dat ze bestaan he, begrijp mij niet verkeerd, maar zeker zijn we nooit. Laatst gewijzigd door KrisKras : 24 januari 2008 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
om je even een tegenlichtje te geven: The Madness of Black Holes Laatst gewijzigd door KrisKras : 24 januari 2008 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals je weet is er geen directe visuele confirmatie mogelijk maar je kan hun bestaan wel degelijk afleiden uit de beweging van sterren of dubbelsterren in hun buurt + door metingen van röntgentelescopen. By the way : Het bestaan van neutronensterren werd in 1934 gepostuleerd en pas in 1967 door observaties aangetoond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heb je het artikel in de link die ik gepost heb niet gelezen anders moest je deze vraag niet stellen. Nog ff ter verduidelijking, ik zeg dus niet dat ze niet bestaan he, maar ik zeg ook niet dat ze bestaan. Het is allemaal nog steeds puur hypothese. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De kosmische massa is echter begrensd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In plasma cosmologie zijn zwarte gaten bijvoorbeeld helemaal niet nodig om het model te laten werken. Nu, ik weet al hoe jij hier tegenover staat, maar dat is mijn zorg niet. Ik zie ook graag eens een andere frisse invalshoek. Ze geven zelf toe dat zwarte gaten hun eigen wetten tarten, tja, waar wringt het schoentje dan, snap je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien stelt men zwarte gaten vast via de radiatie die ze uitstralen. |
||
![]() |