![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 maart 2008 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Minister
|
![]() Onzin. Ik heb niet, zoals u omgekeerd wel deed, namens "ons" de Nederlanders welkom geheten. Ik heb gezegd dat ik en vele Vlamingen vinden dat de Nederlanders welkom zijn en dat u daarom niet namens "ons" kan spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu zal ik effe even pathetisch zijn als u: ik ontzeg u het recht om in naam van alle Vlamingen te spreken. Laatst gewijzigd door system : 8 maart 2008 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is nog erger. Het kan me geen zier schelen of system, of de meerderheid der Vlamingen, me al dan niet welkom heet. Ik vind iets en ik heb een openbaar forum gevonden waarop ik dat kan melden. En zolang als de moderatie van dat forum vindt dat ik welkom ben blijf ik dat doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 maart 2008 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() Dat zou kunnen natuurlijk. Hij papegaait vaak bepaalde ideeën na. Maar terug naar de essentie. Groot-Nederland bestaat vooralsnog alleen in de hoofden van sommigen. Enkelen dwepen hier al mee sinds WO I. Heel vele Vlamingen echter moeten daar nog steeds niets van weten. Dus die enkelingen moeten het 'ons' niet monopoliseren. Het is vooropig 'hun' en niet 'ons'. En zo zal het nog een tijdje blijven.
Laatst gewijzigd door system : 9 maart 2008 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
Minister
|
![]() Dat hebt u niet te bepalen.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |||
Banneling
|
![]() [quote=Rob Roy;3293093]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 maart 2008 om 10:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
|
![]() Citaat:
De Franstaligen behoorden dan ook nooit tot een plattelands- en kustgebied zoals in Nederland en Vlaanderen. Ik heb nooit beweerd dat België een Waalse monocultuur was, eerder een non-cultuur. Het enige wat wel kan erkend worden is de Frans-Europese mentaliteit en verbondenheid in de praktijk. Dat alleen al is een streep door de Belgisch-culturele rekening. Als België een Frankrijk "B" moet zijn, zal België nooit meer slagen. 6 miljoen Nederlandstaligen staan nu eenmaal in de weg. Citaat:
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik wél kwalijk vind is dat u uw gelijk probeert te halen door mij te koppelen aan ideologiën waarmee ik geen enkele affiniteit heb. Of de basisidee van een confederatie probeert te koppelen aan "Dietsland'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen, iedereen of zeer velen zijn tegen de immigratie en voorstander van uitwijzing van illegalen, behalve dan als het de uitwijzing betreft van een vriendje of vriendinnetje dat bij de eigen kinderen op school zit. Dan organiseren de ouders en scholen betogingen of manifestaties om de uitwijzing per se tegen te houden. Laatst gewijzigd door system : 9 maart 2008 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is omdat alles in België zo slecht geregeld is (het zuiden van het land is in de handen van de maffia en de Vlamingen zijn een minderheid in eigen land) kunnen we wel degelijk zeggen hoe het ''zou moeten zijn'', want zelf hebben jullie politici geen ruggengraat. Zo... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 maart 2008 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() Ja en dat zeggen ze dus vaak. En misschien wel terecht. Maar... iedereen is wel tegen de immigratie. Het is wel het een of het andere.
Laatst gewijzigd door system : 9 maart 2008 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Minister
|
![]() Om van de Brusselse annexatie-eisen af te raken, het gezeur in de Rand te stoppen, het francofone racisme vaarwel te zeggen, de eeuwige federale bloccages op te heffen en de 12-miljarden-transfers voor eigen welvaart te kunnen gebruiken, lijkt een paar minuten treinvertraging een koopje.
|
![]() |
![]() |