Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 2 oktober 2008, 20:06   #221
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Klopt inderdaad! Mijn wantrouwen ligt eerder bij bepaalde gebruikers, die er blijkbaar iets op gevonden hebben om ook de moderators modder in de ogen te gooien voor hun eigen spelletjes.
In je eerste zin onderschrijf je mijn bericht maar in je tweede zin trek je daaruit een onjuiste conclusie.
Ik sta niet achter wat je hier schrijft. Gelieve mijn bericht letterlijk te nemen.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 2 oktober 2008, 20:28   #222
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akira Bekijk bericht
Uw suggestie als zou de moderatie het "vooral leutig gevonden hebben om naar te kijken", is volledig uit de lucht gegrepen. Dit is een politiek discussieforum en het is alles behalve plezierig als het plots een kleutertuin wordt.
Inderdaad. Wat u hier zegt zou bijvoorbeeld suggereren dat de moderatie toekijkt en niet (tijdig) ingrijpt bij incidenten om forumgangers die om één of andere reden niet lekker 'liggen' een lesje te leren. Dat lijkt een beetje op die sheriff uit Arizona, hoe heet hij ook alweer, die een oogje dichtknijpt als iemand een 'onhandelbare jongen' aftuigt. Hij schijnt zelfs op een verdekte manier door middel van terloops geplaatste opmerkingen olie op het vuur te gooien als hij met iemand nog een appeltje te schillen heeft.
Er is volgens mij niemand die het moderatorkorps in het algemeen daarvan zou willen beschuldigen.
Oud 2 oktober 2008, 20:31   #223
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Dat lijkt een beetje op die sheriff uit Arizona, hoe heet hij ook alweer,
Joe Arpaio heet hij, voor de vierde keer herkozen als sheriff.
Oud 3 oktober 2008, 10:13   #224
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Wat u hier zegt zou bijvoorbeeld suggereren dat de moderatie toekijkt en niet (tijdig) ingrijpt bij incidenten om forumgangers die om één of andere reden niet lekker 'liggen' een lesje te leren. Dat lijkt een beetje op die sheriff uit Arizona, hoe heet hij ook alweer, die een oogje dichtknijpt als iemand een 'onhandelbare jongen' aftuigt. Hij schijnt zelfs op een verdekte manier door middel van terloops geplaatste opmerkingen olie op het vuur te gooien als hij met iemand nog een appeltje te schillen heeft.
Er is volgens mij niemand die het moderatorkorps in het algemeen daarvan zou willen beschuldigen.
Wat ik schreef zou dat inderdaad kunnen suggereren, maar het klopt niet. Gelieve ook mijn berichten letterlijk te nemen
Akira is offline  
Oud 3 oktober 2008, 13:39   #225
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Klopt, maar in iedere groep zitten om het zo bot te zeggen 'rotte appels'. Dat kan ook niet anders, mensen hebben nu eenmaal persoonlijk voor- en afkeuren om redenen die ze al dan niet (ten dele) zelf begrijpen.
Ik denk dat mensen met te grote van die voor- of afkeuren tegen mensen die op het forum posten, maar eens moeten nadenken of hun positie in het moderatorteam een goede bijdrage is voor het forum, als je bv er al fier op begint te zijn dat je bepaalde beledigingen hebt geuit naar een forummer, begin ik me toch vragen te stellen. Dat is niet waarvoor je bent 'aangeworven' en op zo'n moment vind ik dat er ook terecht getwijfeld mag worden of je wel op een neutrale en objectieve manier je taak kan uitvoeren. Het getuigt van integriteit om dan een stapje opzij te zetten. Zoiets is ook geen schande, maar het gebeurt overal en bij iedereen wel eens. Een politieman doet ook best geen onderzoek naar zaken waar hij zelf bij betrokken is, een chirurg opereert ook best niet zijn ex waar hij nog allerlei wrange gevoelens tegenover heeft of omgekeerd zijn dochter waarbij hij heel erg emotioneel betrokken is, enzovoort. Maar daar kan je niemand toe dwingen, iedereen moet natuurlijk allereerst kuisen voor zijn eigen deur en/of de hand in eigen boezem steken.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 oktober 2008 om 13:44.
Groentje-18 is offline  
Oud 3 oktober 2008, 22:46   #226
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Slime Bekijk bericht
Ik moet zeggen dat ik vind dat de moderatie het uitstekend doet.
mr slime
Oud 4 oktober 2008, 01:01   #227
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
als je bv er al fier op begint te zijn dat je bepaalde beledigingen hebt geuit naar een forummer
Welke mod heeft dat gezegd?
Wie zijn de mods die volgens jou niet onpartijdig kunnen modereren?
Of durf je geen namen noemen?
Oud 4 oktober 2008, 12:23   #228
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

De bossen worden hier weer bij hectares ineens uitgeroeid...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 4 oktober 2008, 14:21   #229
Groentje-18

Standaard

Ik weet niet welke mods de rapporteringen beoordelen hé. Maar ik weet wel onder welke gewone nicks de mods posten en hoe deze reageren tgo mij hé.
Wie de schoen past, trekke hem aan zoals ik reeds zei.

Een alternatieve oplossing kan misschien zijn dat mensen die het niet zo goed met mekaar vinden en ook mod zijn, vanuit het moderatorteam met aandrang gevraagd worden om niet te reageren op de forummers die hun niet goed liggen. Zo vermijd je dat er enerzijds wordt gejend en een forummer de bomen in wordt gejaagd door een mod, die langs de andere kant snel op het driehoekje klikt en de beoordeling mogelijk zelf even doet ... Een kwestie van fair play hé.
Groentje-18 is offline  
Oud 4 oktober 2008, 15:35   #230
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik weet niet welke mods de rapporteringen beoordelen hé. Maar ik weet wel onder welke gewone nicks de mods posten en hoe deze reageren tgo mij hé.
Wie de schoen past, trekke hem aan zoals ik reeds zei.

Een alternatieve oplossing kan misschien zijn dat mensen die het niet zo goed met mekaar vinden en ook mod zijn, vanuit het moderatorteam met aandrang gevraagd worden om niet te reageren op de forummers die hun niet goed liggen. Zo vermijd je dat er enerzijds wordt gejend en een forummer de bomen in wordt gejaagd door een mod, die langs de andere kant snel op het driehoekje klikt en de beoordeling mogelijk zelf even doet ... Een kwestie van fair play hé.
Datgene wat in je laatste zin staat zou inderdaad compleet oneerlijk zijn. Maar ik vind niet dat mods niet zouden mogen ingrijpen bij posts van forummers die hen niet liggen. Als mod moet je objectief kunnen oordelen. Als je dat niet kunt, dan moet je gewoon geen mod zijn en moeten de admins ingrijpen en die uit zijn mod-functie ontzetten. Zo houdt je mods over die hun taak naar behoren kunnen doen. En dan kunnen die gerust in eender welke post ingrijpen.

Ik heb absoluut niet het gevoel dat het op dit gebied fout loopt bij de mods. Ik weet maar van één actieve mod wie erachter schuilt (naast Maarten Malaise natuurlijk, die is gewoon zichzelf, maar geen mod), en als ik de ingrepen van die mod zie, dan vind ik die niet incorrect. Van de andere mods weet ik niet wie die zijn, dus kan ik niet oordelen. Misschien heb ik het ooit geweten, dan ben ik het vergeten .

Maar in verschillende posts wek je nogal de indruk dat je denkt dat ik hier mod ben (Knuppel heeft dat vroeger ook geopperd), maar dat klopt niet. Ik kan een reden bedenken waarom je dat zou denken, als je daarover wil communiceren, liefst per pm.

Ik hoop dan ook dat je je oordeel over het moderatieteam velt op basis van juiste informatie. Anders ben je gefrustreerd omwille van verkeerde redenen, en is je frustratie misschien gewoon wel onnodig en onterecht.
Oud 4 oktober 2008, 15:40   #231
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Datgene wat in je laatste zin staat zou inderdaad compleet oneerlijk zijn. Maar ik vind niet dat mods niet zouden mogen ingrijpen bij posts van forummers die hen niet liggen. Als mod moet je objectief kunnen oordelen. Als je dat niet kunt, dan moet je gewoon geen mod zijn en moeten de admins ingrijpen en die uit zijn mod-functie ontzetten. Zo houdt je mods over die hun taak naar behoren kunnen doen. En dan kunnen die gerust in eender welke post ingrijpen.

Ik heb absoluut niet het gevoel dat het op dit gebied fout loopt bij de mods. Ik weet maar van één actieve mod wie erachter schuilt (naast Maarten Malaise natuurlijk, die is gewoon zichzelf, maar geen mod), en als ik de ingrepen van die mod zie, dan vind ik die niet incorrect. Van de andere mods weet ik niet wie die zijn, dus kan ik niet oordelen. Misschien heb ik het ooit geweten, dan ben ik het vergeten .
Daar ben ik het mee eens. Dat is net zoals een chirurg of dergelijke gewoon soms een operatie moet weigeren, al ligt dat op een veel preciarder niveau.
Groentje-18 is offline  
Oud 8 oktober 2008, 09:04   #232
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

C2C is geband?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 8 oktober 2008, 09:10   #233
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Was die al eens niet geband geweest?

Penibel...
Oud 8 oktober 2008, 09:10   #234
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
C2C is geband?
blijkbaar, maar vraag me niet waarom
Oud 8 oktober 2008, 09:10   #235
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Was die al eens niet geband geweest?

Penibel...
Inden tijd ja , was iets met het centrum dacht ik ...
manta is offline  
Oud 8 oktober 2008, 10:04   #236
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

De chipiedraad natuurlijk , ze hebben die al weggehaald
moser is offline  
Oud 8 oktober 2008, 16:28   #237
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
De chipiedraad natuurlijk , ze hebben die al weggehaald
Naast C2C is Chipie nu ook banneling. Mensen, waar gaat dat hier naartoe? Is hier echt een triestige boel aan het worden.
longhorn is offline  
Oud 8 oktober 2008, 16:43   #238
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Wat is er dan verkeerd gelopen op die draad?
Oud 8 oktober 2008, 16:46   #239
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Wat is er dan verkeerd gelopen op die draad?
²

Ik ben mij er zot achter aan het zoeken,gelieve een link bij te zetten,thnx
Oud 8 oktober 2008, 17:03   #240
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Naast C2C is Chipie nu ook banneling. Mensen, waar gaat dat hier naartoe? Is hier echt een triestige boel aan het worden.

Wacht wa ...
C2C doet een draad open over Chipie, en ze worden beiden verbannen ???

Ik heb de draad op k&k gezien, en vond het ook niet echt kunnen , maar Chipie heeft in die draad zelf laten blijken dat hij er mee kon lachen ...

Edit: Of is er nog een andere draad ergens opengegaan ???

Laatst gewijzigd door manta : 8 oktober 2008 om 17:03.
manta is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be