Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2008, 21:57   #221
corse
Banneling

Standaard

Poetin:

Waarom sturen de VS oorlogsschepen ipv handelsschepen voor humanitaire hulp?

Domme vraag!
De VS is een volk zonder bagage, zonder ziel, zonder cultuur en normen, zonder waarden en respect, het zijn en blijven cowboys, de vinger aan de trekker en de vuist gebald, bekrompen en achterdochtig.

De Amerikaanse droom, je moet “wel slapen” om het te geloven.

( USA= United States of Aggression)

God bless our world from crazy America!
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 21:59   #222
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
Antoon,

Doe die lelijke foto weg, ik kan ze niet meer zien.
*knip*

Je vraagt hierom hé? Vergeet niet dat IK in democratie en vrije meningsuiting geloof.

Citaat:

Neem (the ticket for America) en betaal mee de schulden aan ons af!
De schulden aan jou? Jij bent de Amerikanen wat schuldig, namelijk het feit dat je hier vrij en vrank je mening kan vertolken. Hoezeer die bij jou soms ook ... hoe zou ik beleefd schrijven ... "interessant" lijkt.

Citaat:

De Amerikaanse droom, je moet “wel slapen” om het te geloven.
Je moet niet naar een tijdelijke crisistijd kijken. Die komen en gaan. Je moet naar de geschiedenis van de laatste 200 jaar zien. En weet je wat? The American Dream is ongeëvenaard.

Citaat:

( USA= United States of Aggression)

God bless our world from crazy America!

Jij gaat liever voor Noord-Korea, of misschien Iran. Maar ik niet. En de overgrote meerderheid van de bevolking in de Westerse Vrije Democratieën ook niet. Geloof me vrij.

Citaat:
Antoontje ik zet u graag op uw paardje, ik zie u graag!
Fair enough. Maar dat lukt niet altijd, hé?

En hou dat gescheld aub achterwege.

*knip*

Laatst gewijzigd door Akira : 16 september 2008 om 11:57.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 22:03   #223
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Poetin:

Waarom sturen de VS oorlogsschepen ipv handelsschepen voor humanitaire hulp?
1) Hulp en heropbouw komt wel degelijk van Amerika, ten bedrage van 1 miljard dollar!

2) Poetin moet zwijgen, of moet Amerika haar voorbeeld in Tsjetsjenië volgen misschien? Daar is de bevolking massaal uitgemoord en staat geen gebouw meer recht.

3) Als Amerika de oorlogsschepen stuurt, dan is daar maar één reden voor: de Europeanen zijn te laf en te zwak om ook maar iets te doen.

Even de foto van de dream-ticket eraf. Om Corse te tonen dat ik niet haatdragend ben.
Oud 15 september 2008, 22:22   #224
corse
Banneling

Standaard

Antoon,

Als Amerika de oorlogsschepen stuurt, dan is daar maar één reden voor:
De Europeanen zijn te laf en te zwak om ook maar iets te doen.

Niet vergeten met onze centen sturen ze oorlogsschepen, zoals we nu zien, de VS is al 10 jaar failliet, heb ik zojuist op CNN gezien.

Oorlogske spelen met onze centen en de wapenhandelaars rijk maken.
Het zijn de handelaars in oorlog en de dealers in de dood.
Dealer in de dood: wapenhandelaar de rijkste man ter wereld: http://www.deepjournal.com/p/7/a/nl/327.html

Als Amerika de oorlogsschepen stuurt, dan is daar maar één reden voor: de Europeanen zijn te laf en te zwak om ook maar iets te doen.

En om wat te doen???

Volgens het blok zouden de Russen ook:
Vlaanderen, Baskenland, Ierland, de Bretoenen enz moeten bevrijden.
Oud 15 september 2008, 22:27   #225
corse
Banneling

Standaard

Antoontje,

Ge wou van mij een persoonlijke uitleg en die krijg je.
Ik wil absoluut uw bewustzijn verbeteren.
Dat is toch positief, niet?
Oud 15 september 2008, 22:28   #226
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Antoon,

Als Amerika de oorlogsschepen stuurt, dan is daar maar één reden voor:
De Europeanen zijn te laf en te zwak om ook maar iets te doen.

Niet vergeten met onze centen sturen ze oorlogsschepen, zoals we nu zien, de VS is al 10 jaar failliet, heb ik zojuist op CNN gezien.

Oorlogske spelen met onze centen en de wapenhandelaars rijk maken.
Het zijn de handelaars in oorlog en de dealers in de dood.
Dealer in de dood: wapenhandelaar de rijkste man ter wereld: http://www.deepjournal.com/p/7/a/nl/327.html

Als Amerika de oorlogsschepen stuurt, dan is daar maar één reden voor: de Europeanen zijn te laf en te zwak om ook maar iets te doen.

En om wat te doen???

Volgens het blok zouden de Russen ook:
Vlaanderen, Baskenland, Ierland, de Bretoenen enz moeten bevrijden.
Sorry maar dit bericht is zo incoherent samengesteld dat het moeilijk is om te volgen.

Maar kom, ik merk dat je er het blok bijsleurd, ik vraag mij echter af 'waarom?'.

Verder stel ik vast dat je het altijd maar hebt over 'onze centen'. Heb jij ook maar 1 eurocent gegeven aan de Amerikanen? Het is net omgekeerd. Onze voorspoed alhier is het gevolg van zware Amerikaanse investeringen.

*knip*

Laatst gewijzigd door Akira : 16 september 2008 om 11:38.
Oud 15 september 2008, 22:31   #227
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Antoontje,

Ge wou van mij een persoonlijke uitleg en die krijg je.
Ik wil absoluut uw bewustzijn verbeteren.
Dat is toch positief, niet?

De intentie is positief, hoewel je totaal verkeerd bezig bent.

Maar geen zorgen, Jezus houdt ook van jou.

*knip*

Laatst gewijzigd door Akira : 16 september 2008 om 11:37.
Oud 15 september 2008, 22:36   #228
corse
Banneling

Standaard

De GM zeker,
Ze hebben onze mensen 60 jaar uitgebuit, tot hun oren liepen.
Of denk je dat ze dit voor onze schone ogen deden.

In 2010 zijn ze weg, saluut en de kost!
Ik ben onze Minerva niet vergeten.
Oud 15 september 2008, 22:47   #229
corse
Banneling

Standaard

Vanaf 1901 begon Minerva ook auto's te bouwen. Toen het bedrijf in 1908 de rechten op een nieuwe stille motor kocht, de Knight schuivenmotor, begon het echt goed te gaan. Minerva werd bekend om zijn luxueuze, goed afgewerkte, snelle, op maat gemaakte auto's. Al snel kende het begoede deel van de wereldbevolking Minerva. Leden van de koningshuizen van België, Roemenië, Thailand en India, mensen van adel, filmsterren en grote bedrijfsleiders zoals Henry Ford reden rond in een Minerva uit Antwerpen.

De gouden jaren:
Tijdens de Eerste Wereldoorlog werd België door Duitsland bezet en werd de Minerva-fabriek leeggeroofd. Desondanks kon het bedrijf na de oorlog opnieuw starten. In 1911 was Minerva de grootste fabriek van België met 1600 personeelsleden. De jaren '20 waren de gouden jaren. In 1922 kregen de auto's een mascotte met het hoofd van de Romeinse godin Minerva op de radiator, ontworpen door Pierre de Soete.

Tegenwoordig
Vandaag de dag behoren Minerva's tot veel gezochte klassieke auto's. Ze zijn veel geld waard. Een origineel embleem met de godin erop kost meer dan € 500. Er zijn nog een 150-tal vooroorlogse Minerva's in België, maar die komen vanzelfsprekend maar zelden uit de verwarmde garages van de eigenaars. Ongeveer 300 naoorlogse 4x4 Land Rover licenties zijn vandaag in België nog ingeschreven.

Modellen
Een - onvolledige - lijst van de automodellen van Minerva.
· 1904: Minerva Type A
· 1904: Minerva Type C
· 1907: Minerva M
· ? : Minerva S
· 1910: Minerva WT
· 1911: Minerva X
· 1912: Minerva BB
· 1914: Minerva KK
· 1921: Minerva 00
· 1922: Minerva TT
· 1925: Minerva AB
· 1925: Minerva AC
· 1925: Minerva AD
· 1925: Minerva AG
· 1926: Minerva AF
· 1927: Minerva Rapide
· 1928: Minerva AK
· 1929: Minerva AE
· 1929: Minerva AN
· 1929: Minerva AR
· 1930: Minerva AL
· 1930: Minerva AO
· 1932: Minerva AKS
· 1933: Minerva 3000
· 1934: Minerva M4
· 1952: Minerva/Land Rover 80in
· 1954: Minerva/Land Rover 86in
· 1955: Minerva M22 / C22 (prototypes)
Oud 15 september 2008, 23:03   #230
corse
Banneling

Standaard

De totale VS inlichtingen dienst heeft meegewerkt om Minerva er onderdoor te krijgen.
Om achteraf GM te kunnen vestigen!

De totale VS inlichtingen dienst heeft meegewerkt om L&H er onderdoor te krijgen.
De spraaktechnologie-afdeling van L&H werd overgenomen (voor een appel en een ei) door het Amerikaanse Scansoft, nu bekend als Nuance.
Deze spraaktechnologie wordt nu door de CIA gebruikt!
Oud 15 september 2008, 23:09   #231
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
De totale VS inlichtingen dienst heeft meegewerkt om Minerva er onderdoor te krijgen.

De totale VS inlichtingen dienst heeft meegewerkt om L&H er onderdoor te krijgen.
De spraaktechnologie-afdeling van L&H werd overgenomen (voor een appel en een ei) door het Amerikaanse Scansoft, nu bekend als Nuance.
Benieuwd wat de CIA gaat ondernemen tegen de overname van Anheuser-Bush. Bush dan nog wel.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 08:59   #232
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zie maar dat uw VS haat U niet versmacht, want dat zal de pvda WAARSCHIJNLIJK ten zeerste betreuren...
Evenals de linkse sfinxen...

En niet vergeten op tijd en stond de weldaden en de heerlijke verwezenlijkingen en situaties van uw paradijzen vermelden...

Over welke manier waarop de tegenstanders van uw hooggewaardeerde leiders 'verdwijnen' kunt U het best zwijgen...

En uw spamrobot niet vergeten op tijd en stond eten en water te geven...

Laatst gewijzigd door Chipie : 16 september 2008 om 09:00.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 11:47   #233
corse
Banneling

Standaard

T'is waar hij staat droog! das dan Nr. 20.001.

Shame on you, Kathleen Cools (en radio1)
Kathleen Cools meende op het einde te kunnen besluiten met: "Mag ik dit dan misschien vertalen als... dat de Vlamingen best een toontje lager zouden zingen?'. Waarop Dehaene antwoordde: 'Dat heb ik niet gezegd! Ik denk dat we voor onze zaak en voor onze taal moeten staan...'
http://forum.politics.be/showthread.php?t=105849 Hier te beluisteren

--------------------------------------------------------------------------------
Laatst gewijzigd door Chipie : Vandaag om 09:00.
Oud 16 september 2008, 11:51   #234
corse
Banneling

Standaard

Elio,
Ik ben benieuwd of de totale VS drekput instort, we wachten af.
Oud 16 september 2008, 12:14   #235
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Luister eerst naar wat de man te zeggen heeft in plaats van je te baseren op Amerikaanse propaganda & laster:
http://www.youtube.com/watch?v=ykd-syzZ4ZY
http://www.youtube.com/watch?v=7xwr8...eature=related

sorry , met alle respect. Maar zo wereldschokkend is dit toch niet he!?

Ik had effe het gedacht, nu ga ik eens iets nieuws horen dat mij door de westerse censuur onthouden was.
Buiten het zelfingenomen fronsen - ìk de grote dènker zal ze s effe een moeilijke vraag stellen-
verder niks fantastisch aan zenne
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 21:18   #236
corse
Banneling

Standaard

De neoliberale logica heeft in de VS nu al 30 jaar de inkomsten naar de rijken gedraineerd, en dat wreekt zich nu.
De consumenten aan de bodem van het economische systeem verliezen hun huizen, waardoor de prijzen zakken, en iedereen waardeverliezen moet boeken.
Blijkbaar is het ook voor de Amerikaanse overheid te zwaar om alle falingen op te vangen, want de overheidsschuld zou te zwaar worden.
We zijn met z'n allen getuige van de implosie van een maatschappijmodel, een historische gebeurtenis!
Oud 16 september 2008, 22:14   #237
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
De neoliberale logica heeft in de VS nu al 30 jaar de inkomsten naar de rijken gedraineerd, en dat wreekt zich nu.
De consumenten aan de bodem van het economische systeem verliezen hun huizen, waardoor de prijzen zakken, en iedereen waardeverliezen moet boeken.
Blijkbaar is het ook voor de Amerikaanse overheid te zwaar om alle falingen op te vangen, want de overheidsschuld zou te zwaar worden.
We zijn met z'n allen getuige van de implosie van een maatschappijmodel, een historische gebeurtenis!
Waarschijnlijk zullen ze het toch niet zo erg krijgen als in uw rode paradijzen...

In Cuba, Noord-Korea, China.... leven ze al meer dan een halve eeuw als de armste sukkelaars in de VS...
Oud 16 september 2008, 22:16   #238
André de Hollander
Minister

André de Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Consumenten aan de bodem van het economische systeem hebben geen huizen.
De Amerikaanse overheid heeft zich garant gesteld voor het merendeel van de Amerikaanse hypotheken met de nationalisering van Freddie Mac en Fanny Mae. Als dat echt uit de hand loopt hebben ze een oplossing die al vaak heeft gewerkt: (ongedekte) dollars bijdrukken. Het zal de dollarkoers geen goed doen, de inflatie zal stijgen, maar wie heeft er het meeste last van? Buitenlandse investeerders die hun dollarbelegging in waarde zien dalen.

Denk dus niet dat de rest van de wereld comfortabel kan toezien hoe het misgaat in Amerika. Als dat zich voordoet, bloed iedereen mee. Hou je kelder maar goed gevuld, als het zover komt.
André de Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 22:27   #239
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
sorry , met alle respect. Maar zo wereldschokkend is dit toch niet he!?

Ik had effe het gedacht, nu ga ik eens iets nieuws horen dat mij door de westerse censuur onthouden was.
Buiten het zelfingenomen fronsen - ìk de grote dènker zal ze s effe een moeilijke vraag stellen-
verder niks fantastisch aan zenne
Het gaat er helemaal niet over, of er hier iets fantastisch is. Het feit is dat de Amerikaanse propaganda de man voorstelt als een monster, een nazi, een antisemiet, een negationist en dies mee. Hier zie je dat wat hij werkelijk gezegd heeft, veel minder spectaculair is en gewoon elementaire logica.

De VS, Engeland & Israël hebben eenvoudigweg geen antwoord op zijn drie, zeer eenvoudige vragen. En dat maakt Ahmadinejad's eenvoudige, banale discours toch zeer treffend.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 08:25   #240
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het gaat er helemaal niet over, of er hier iets fantastisch is. Het feit is dat de Amerikaanse propaganda de man voorstelt als een monster, een nazi, een antisemiet, een negationist en dies mee. Hier zie je dat wat hij werkelijk gezegd heeft, veel minder spectaculair is en gewoon elementaire logica.

De VS, Engeland & Israël hebben eenvoudigweg geen antwoord op zijn drie, zeer eenvoudige vragen. En dat maakt Ahmadinejad's eenvoudige, banale discours toch zeer treffend.
U bent toch de man die vermeldde dat we een leider zoals Ahmadinejad best konden gebruiken?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be