![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ok! genoteerd. Het spelen van Jazz, of ondertussen minimal of weetikveel welk muziekgenre staat dus gelijk aan het vernietigen van 143 graven! het is maar dat we het weten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat vroeg ik me dus ook al af. zo'n grafsteen duw je niet zomaar omver als 7 jarige, ook niet als het drie 7jarigen zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Minister
|
![]() Jij kunt zo prachtig dingen lezen die niet gezegd worden.
![]() |
#224 |
Gouverneur
|
![]() jep er hadden ier sommige mensen gelijk op het forum... die ma is van Oost- Europese afkomst... Dit geheel ter zijde natuurlijk
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik keur het vernietigen van graven niet goed. Maar er was blijkbaar iemand aan het afgeven op TMF, MTV, de scouts etc...... Rechtse paria's zijn blijkbaar nogal snel in hun oordeel ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het punt is dat gij het wel heel enggeestig beziet. Iets vernielen van een ander is idd. vandalisme maar gradaties hierin zijn u precies vreemd. Iemand die snoep pikt zou dus voor u evenveel straf moeten krijgen als pakweg een Jean-Pierre Van Rossem die voor miljoenen heeft opgelicht? Ik geef zeker toe dat ik vroeger fouten heb begaan, maar wat gij doet is uwe pomp erbij halen, de feiten opblazen buiten proportie (zie "ernstige misdaden") en vervolgens zeggen da ik moet zwijgen omda ik geen haar beter ben. Nog een chance da ik geen voorstander ben van forumcensuur of ik kon u gaan aangeven bij de moderatie wegens laster (gij legt mij strafbare feiten, misdaden dan nog, ten laste zoals brandstichting eventueel dan nog bij nacht en dergelijke)
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() ...kuch...Oost-europees...Sociale woning...Sociaal geval...
En dan heeft ze nog het lef om in de Standaard te bleiten dat iedereen nu gaat denken dat ze een slechte moeder is... Ja HALLO - No f****** s*** ???? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen mijn kinderen 7 waren kenden zij ook het verschil tussen braaf en stout. Verkeersborden of grafzerken beschadigen, dat is alletwee "stout". Een 7-jarige die dat niet beseft heeft heel wat opvoeding gemist wat er dus op neerkomt dat hij/zij ouders heeft die hun taak niet aankunnen en die beter nooit kinderen gekregen hadden.
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger was een kind een kind. En een kind moest luisteren. Een kind had zich te gedragen als een kind, zelfs als het al moest gaan werken op 14 jaar (soms nog jonger) werd het voorgehouden dat het te jong was om beslissingen te kunnen nemen enz. Of dit de juiste manier van opvoeden was, durf ik betwijfelen, maar feit is wel dat de kinderen vroeger met zachte of met harde hand respect werd bijgebracht. Geen enkel kind zou zo'n vernielingen op een kerkhof hebben aangebracht. Indien u er anders over denkt, moet u eens niet zo heftig gaan speculeren over schandaaltjes uit de oude tijd maar wat ernstige boeken "van vroeger" lezen zodat u zich weer de mentaliteit van die periode leert herinneren.
![]() |
![]() |
#232 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vroeger waren de mensen intellectueel ook dommer, naiever en onderdaniger. En lelijker.
Willen we daar terug naartoe gaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ouders met jonge kinderen zijn gewoon bang tegenwoordig. Laatst hoorde ik een collega met een andere collega praten over een bepaald probleem van haar dochter, het ging eigenlijk om een doodsimpel verzoek van dat kind. Antwoord van de collega : dat moet je aan haar juffrouw vragen. De andere beaamde dit onmiddellijk. Ouders laten zich tegenwoordig ongelooflijk beïnvloeden tot in zoverre dat ze zelf niets meer durven beslissen, er moest eens iets verkeerd gaan. Natuurlijk voelen kinderen aan dat hun ouders onzeker zijn en natuurlijk profiteren ze ervan. Het zijn de ouders die onder invloed van de softe, politiek-correcte voortdurende hersenspoelingen in media en weet ik veel, niet meer voor zichzelf kunnen of durven nadenken.
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij nog heel goed een klinkende oorvijg die ik gekregen had als kind toen ik iets mispeuterde. Ik heb het me nooit meer geriskeerd achteraf. En nu, jaren later, heb ik nog steeds een uitstekende band met mijn ouders en nul procent trauma. Geweld - elke vorm van geweld - tegen een kind is natuurlijk het laatste van het laatste, maar tegelijkertijd is er eigenlijk niets mis met het uitdelen van een al dan niet flinke tik als het kind echt niet luisteren wil, of bij wijze van straf. Wat een pedagoog daarvan denkt, zal me worst wezen. Laatst gewijzigd door kiko : 16 september 2008 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
Meneer "koekje van eigen deeg"... Nu ja, het kan niet altijd "uw moeder heeft viskes gebakken" zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() Ok, dat sloeg ook nergens op
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is de wereld echt vergaan, belhamels van 7 jaar hebben kattekwaad uitgespookt.
Het onveiligheidsgevoel heeft een nieuw hoogtepunt bereikt.
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kattekwaad : ondeugende streken vandalisme : zinloze, grove vernielzucht. De beelden die ik zag in het journaal van het kerkhof wezen op vernielzucht. En gezien de kinderen het volgens eigen zeggen uit verveling gedaan hebben, is het woordje "zinloos" zeker van toepassing. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat kinderen zich zo erg vervelen dat ze tot zulke weerzinwekkende daden overgaan? Die ouders hebben heel wat goed te maken, en dan bedoel ik niet enkel de stoffelijke schade financieel vergoeden, maar vooral zich eindelijk eens met hun kinderen bezig houden en hen leren hoe ze zich "zinvol" kunnen bezig houden in hun vrije tijd.
![]() |