![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zit eigenlijk het verschil tussen een seksrobot en een speeltje als dit :
![]() 't Tweede is tegenwoordig een alledaags gegeven , en dient ook maar om de sexuele pleziertjes, en ik vermoed dat zo'n robot hetzelfde doel heeft ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ik daarnaast nu een partner heb of niet. Ik heb hier ook een kat rondlopen omdat ik af en toe iemand wil om tegen te praten. Dat is ook een ersatz. Van dat beest probeer ik me ook maar wat in te beelden dat het me graag ziet (wat een leugen is, maar zo'n knuffel van een kat voelt leuk aan). Da's beter dan niks. Dat beest kuist natuurlijk mijn huis niet (integendeel). Maar het is een lief ding en ik zie het beest doodgraag. Citaat:
Veel mensen gaan op zoek naar een roes, iets dat hen even van de werkelijkheid afhoudt. Ik denk dat iedereen 'recht' heeft op zijn illusies, ook neurochemische. Antidepressiva doen je beter voelen dan je je zou voelen zonder. Kan een heel goed iets zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken er die dat gebruiken als plectrum...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geeft een zalig geluid.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannekes en vrouwkes, Txiki pakt zijn biezen en gaat voor de Pelgrim Asia zoeken.
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder denk ik dat wij hier in het Westen dankzij dat kapitalisme zoveel hulpmiddelen hebben ontwikkeld die ons het leven zeer aangenaam maken. Kijk, ik ben thuis van 17u en moet eigenlijk niks meer doen. Mijn wasmachine wast mijn was zelf, zodat ik dat niet allemaal met de hand moet doen. Mijn kookplaat en mijn oven heeft wonderen verricht met mijn eten, zonder dat ik hout of kolen in de fik moet zien te krijgen. Mijn afwas heb ik gedaan met warm water uit de boiler - dat was al lekker warm toen ik thuis kwam. We hebben zeer veel tijd, veel meer dan vroeger. Alleen verprutsen we er veel te veel van, en willen we steeds meer en meer nutteloze dingen. Ik ga binnenkort, als alleenstaande, deeltijds beginnen werken en nog geld over hebben ook. Niks rat race, als je eruit stapt. En veel meer tijd voor de dingen die tellen. Dankzij al die leuke spulletjes die me helpen. 't is relatief, en we zijn veel te verwend.
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Genoeg échte levende hoeren voorhanden om die zakenmannen te verwennen voor een redelijke som geld. Die zijn het nu net niet die van die poppen gebruik zullen maken. Of het zou moeten zijn dat er hoerenkoten met enkel van die poppen in worden geopend binnenkort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eigenlijk van niet, maar goed. Ben jij een teleurgestelde mens?
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dit in de draad over "de ideale vrouw"...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Minister
|
![]() Mijn ideale vrouw mag die gerust gebruiken hoor. Ook als ik er bij ben.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geduld als dat moet... Toch bedankt, want wie het kleine niet eert...
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
persoonlijk ben ik idd geneigd een pop of sexrobot zielig te vinden en die vibrator niet wsl omdat je die vibrator nog wel samen kan gebruiken ??? maar idd dat kan met die pop ook (dat zou pas gieren zijn!) en toch, zo'n pop of sexrobot blijft zielig hoor (zonder de verwijtende betekenis) ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |