Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2008, 23:07   #221
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Waar zit eigenlijk het verschil tussen een seksrobot en een speeltje als dit :

't Tweede is tegenwoordig een alledaags gegeven , en dient ook maar om de sexuele pleziertjes, en ik vermoed dat zo'n robot hetzelfde doel heeft ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 23:07   #222
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Daarin heb je gelijk. Maar ik denk niet dat een robot wordt gekocht met als doel liefde te krijgen. Ik denk dat de mensen die dit kopen sowieso een partner missen, iets wat geen enkel object (hopelijk) wat wij creëren anders dan een menselijk individu ooit volledig kan vervangen. De robot kan dit in dit geval wel gedeeltelijk. En we hebben liever 'iets', dan 'niets'. Misschien wordt het vanuit die optiek bekeken.
Hey, ik wil ook wel een robot die mijn huis kuist en mijn eten klaarmaakt hoor. Daarmee wil ik wel samenwonen. Zou het leven een pak makkelijker maken.
Of ik daarnaast nu een partner heb of niet.
Ik heb hier ook een kat rondlopen omdat ik af en toe iemand wil om tegen te praten. Dat is ook een ersatz. Van dat beest probeer ik me ook maar wat in te beelden dat het me graag ziet (wat een leugen is, maar zo'n knuffel van een kat voelt leuk aan). Da's beter dan niks. Dat beest kuist natuurlijk mijn huis niet (integendeel). Maar het is een lief ding en ik zie het beest doodgraag.

Citaat:
Mijn vrees is, dat er dankzij de vooruitgang in de neurogerelateerde wetenschappen er ooit medicijnen op de markt komen, die je kan nemen waardoor je het gevoel krijgt lief gehebben te worden bijvoorbeeld, ... Op zo'n moment zijn we heel ver van huis lijkt me.
gehebben??
Veel mensen gaan op zoek naar een roes, iets dat hen even van de werkelijkheid afhoudt. Ik denk dat iedereen 'recht' heeft op zijn illusies, ook neurochemische.
Antidepressiva doen je beter voelen dan je je zou voelen zonder. Kan een heel goed iets zijn.

Citaat:
(Misschien ligt er nog een andere afzetmarkt van dit soort robots bij de zakenman die vaak reisjes maakt ver van huis en die natuurlijk niet mag vreemdgaan en die hoopt dat zijn partner thuis een robot gebruiken niet als vreemdgaan aanziet ...)
misschien. hoewel ik dan mijn partner eerder een levende sekspartner zou toewensen dan een plastieken pop.
Oud 6 oktober 2008, 23:09   #223
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht

't Tweede is tegenwoordig een alledaags gegeven , en dient ook maar om de sexuele pleziertjes, en ik vermoed dat zo'n robot hetzelfde doel heeft ...
Ik ken er die dat gebruiken als plectrum...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 23:10   #224
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik ken er die dat gebruiken als plectrum...

Dat zullen dan ook trillende solo's zijn ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 23:10   #225
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat zullen dan ook trillende solo's zijn ...
Dat geeft een zalig geluid.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 6 oktober 2008, 23:12   #226
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Mannekes en vrouwkes, Txiki pakt zijn biezen en gaat voor de Pelgrim Asia zoeken.

ciaooo
Oud 6 oktober 2008, 23:14   #227
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat het zielig is ... ik zie zoiets niet meteen als een kwaal van de persoon waarbij de oorzaak bij de persoon ligt (), maar wel als personen die het slachtoffer zijn van een systeem dat hun heel ver overstijgt en waar zij niet zoveel invloed (meer) op hebben. Ik zie de individualisering bv als een gevolg van het kapitalisme waarin we allemaal moeten strijden om mee te kunnen met de rat race, waardoor andere dingen dan op de achtergrond komen te staan want ieder mens heeft maar een beperkte tijd. Ik leg daar veeleer de oorzaak van dit fenomeen dus ik bestempel het niet direct als zielig ofzo.
Verder ben ik het wel eens met je post.
Ik zeg niet dat jij dat zielig vindt.
Verder denk ik dat wij hier in het Westen dankzij dat kapitalisme zoveel hulpmiddelen hebben ontwikkeld die ons het leven zeer aangenaam maken. Kijk, ik ben thuis van 17u en moet eigenlijk niks meer doen. Mijn wasmachine wast mijn was zelf, zodat ik dat niet allemaal met de hand moet doen. Mijn kookplaat en mijn oven heeft wonderen verricht met mijn eten, zonder dat ik hout of kolen in de fik moet zien te krijgen. Mijn afwas heb ik gedaan met warm water uit de boiler - dat was al lekker warm toen ik thuis kwam. We hebben zeer veel tijd, veel meer dan vroeger. Alleen verprutsen we er veel te veel van, en willen we steeds meer en meer nutteloze dingen.
Ik ga binnenkort, als alleenstaande, deeltijds beginnen werken en nog geld over hebben ook. Niks rat race, als je eruit stapt. En veel meer tijd voor de dingen die tellen. Dankzij al die leuke spulletjes die me helpen. 't is relatief, en we zijn veel te verwend.
Oud 6 oktober 2008, 23:15   #228
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

dat speeltje kost geen 6000 euro.
Oud 6 oktober 2008, 23:15   #229
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Och, ik heb al zo vaak risico's gelopen in mijn leventje, op eentje meer of minder komt het niet... Ik mag toch mee op uwen boot als dat nodig zou zijn?

Go Txiki Go
Fabiola hangt daar aan mijn boegbeeld, je weet dat toch ? Wel, elke avond moogt ge daar mee stoeien als je je eenzaam voelt Je ziet, ik ben de slechtste nog niet.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 23:17   #230
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
ik denk bij seks niet in termen van beter en slechter.
Jij mischien niet, maar je partner(s) ? Ik denk dat die poppengebruikers dikwijls teleurgestelde mensen zijn...
Oud 6 oktober 2008, 23:25   #231
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarin heb je gelijk. Maar ik denk niet dat een robot wordt gekocht met als doel liefde te krijgen. Ik denk dat de mensen die dit kopen sowieso een partner missen, iets wat geen enkel object (hopelijk) wat wij creëren anders dan een menselijk individu ooit volledig kan vervangen. De robot kan dit in dit geval wel gedeeltelijk. En we hebben liever 'iets', dan 'niets'. Misschien wordt het vanuit die optiek bekeken.
Mijn vrees is, dat er dankzij de vooruitgang in de neurogerelateerde wetenschappen er ooit medicijnen op de markt komen, die je kan nemen waardoor je het gevoel krijgt lief gehebben te worden bijvoorbeeld, ... Op zo'n moment zijn we heel ver van huis lijkt me.

(Misschien ligt er nog een andere afzetmarkt van dit soort robots bij de zakenman die vaak reisjes maakt ver van huis en die natuurlijk niet mag vreemdgaan en die hoopt dat zijn partner thuis een robot gebruiken niet als vreemdgaan aanziet ...)
"natuurlijk niet mag vreemdgaan enz " ???? Waar haal je dit uit, die zakenmannen zullen zich generen Denk je nu echt dat die zo een RealDoll in hun bagage gaan meesleuren ? Die poppen zijn ongeveer 1 meter 70 hoor, zoals topmodels, en wegen in de 50 kilo !
Genoeg échte levende hoeren voorhanden om die zakenmannen te verwennen voor een redelijke som geld. Die zijn het nu net niet die van die poppen gebruik zullen maken. Of het zou moeten zijn dat er hoerenkoten met enkel van die poppen in worden geopend binnenkort.
Oud 6 oktober 2008, 23:35   #232
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Jij mischien niet, maar je partner(s) ? Ik denk dat die poppengebruikers dikwijls teleurgestelde mensen zijn...
En de vibratorgebruikende vrouwen zijn teleurgestelde vrouwen?
Ik denk eigenlijk van niet, maar goed.

Ben jij een teleurgestelde mens?
Oud 6 oktober 2008, 23:41   #233
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de vibratorgebruikende vrouwen
En dit in de draad over "de ideale vrouw"...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 23:43   #234
André de Hollander
Minister

André de Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
En dit in de draad over "de ideale vrouw"...
Mijn ideale vrouw mag die gerust gebruiken hoor. Ook als ik er bij ben.
André de Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 23:44   #235
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
En de vibratorgebruikende vrouwen zijn teleurgestelde vrouwen?
Ik denk eigenlijk van niet, maar goed.

Ben jij een teleurgestelde mens?
Bah...Ik gebruik in elk geval geen RealDolls, en geen vibrators ook niet
Oud 7 oktober 2008, 05:14   #236
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik denk bij seks niet in termen van beter en slechter.
Eerder iets van "eindelijk!"?
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2008, 08:46   #237
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Fabiola hangt daar aan mijn boegbeeld, je weet dat toch ? Wel, elke avond moogt ge daar mee stoeien als je je eenzaam voelt Je ziet, ik ben de slechtste nog niet.
Ik heb geduld als dat moet... Toch bedankt, want wie het kleine niet eert...
Oud 7 oktober 2008, 09:01   #238
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik geloof daar trouwens niet van. Mensen zullen zich altijd geliefd willen voelen (niet iedereen, maar de meerderheid wel). Een robot kan geen liefde geven. Dat een robot handiger is om het huishouden te doen dan een partner, ja. Maar dat kan liefde niet vervangen.
sex met liefde terwijl de robot beneden staat te strijken
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2008, 09:07   #239
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
[I MG]Vibrator.jpg[/I MG]

deze vraag is wel een uitdaging

persoonlijk ben ik idd geneigd een pop of sexrobot zielig te vinden en die vibrator niet

wsl omdat je die vibrator nog wel samen kan gebruiken ???

maar idd dat kan met die pop ook (dat zou pas gieren zijn!)

en toch, zo'n pop of sexrobot blijft zielig hoor (zonder de verwijtende betekenis) ...
Oud 7 oktober 2008, 09:07   #240
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander Bekijk bericht
Mijn ideale vrouw mag die gerust gebruiken hoor. Ook als ik er bij ben.
ik zou daar, denk ik zo, bang van zijn ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be