![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Let op ik heb kettingen he!
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en ik heb rood haar
![]()
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilt gij hier soms iemand opgeilen ofzo?
![]()
![]() |
![]() |
#225 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() oei valt het op?
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, ik dacht min of meer hetzelfde te vragen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg mij kan het niet schelen wie mijn marionet wordt hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let op, als je te fel opgaat in het spel, gaat het lijken alsof ze een eigen leven leiden...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leefloon moeten omhoog getrokken worden,anders komen er een nieuwe crisissen
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 17 oktober 2008 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voorzitter van de Sovnarkom en van de Supreme Sovjet: Commissaris kameraad C2C [applaus, chronometer ingedrukt: nog 30 minuten]
Narkomzem Volkscommissariaat voor Landbouw en Collectivisering: Commissaris kameraad Ambiorix Volkscommissariaat voor Militaire Aangelegenheden en Pacifisme: Commissaris kameraad Praetorian Volkscommissariaat voor de Zeemacht en Kernonderzeeërs: Commissaris kameraad DenDuisterenDuikboot Volkscommissariaat voor Handel en Industrie: Commissaris kameraad Jamás será vencido Volkscommissariaat voor Steenkool en Hernieuwbare Energie: Commissaris kameraad Groentje-18 Volkscommissariaat voor Landschappen en Vijvers: Commissaris kameraad Toccata Volkscommissariaat voor Staal: Commissaris kameraad Abou Anis Narkomfin Volkscommissariaat van Financieën: Commissaris kameraad Nr10 Narkompros Volkscommissariaat van Onderwijs, Volkseducatie en Heropvoeding: Commissaris kameraad C2C [applaus, chronometer ingedrukt: nog 30 minuten] Narkomprod Volkscommissariaat van Voedsel: Commissaris kameraad Solidarnosc Narkomprod Volkscommissariaat van Vodka: Commissaris kameraad Dronkoers Narkomindel Volksommissariaat van Buitenlandse Zaken en Actieve Kernkoppen: Commissaris kameraad Dr Strangelove NKVD Volkscommissariaat van Binnenlandse Zaken en Veiligheid: Commissaris kameraad Polle Tieker Narkomiust Volkscommissariaat voor Recht, Orde en Vervolgingen: Commissaris kameraad Driewerf Narkomtrud Volkscommissariaat voor Den Arbeid: Commissaris kameraad C2C [applaus, chronometer ingedrukt: nog 30 minuten] Narkomfem Volkscommissariaat voor Vrouwenzaken en Fertiliteitsmanagement: Commissaris kameraad Mitgard Narkomnats Volkscommissariaat voor Nationaliteiten: Commissaris kameraad Pelgrim Potel Volkscommissariaat voor Post, Telegraaf en Internet (inclusief politics.be): Commissaris kameraad Lombas [loopt momenteel stage, kan nog altijd de goelag worden] Volkscommissariaat voor de Spoorwegen: Commissaris kameraad FallenByTheHand Volkscommissariaat voor Volksvoorlichting, Propaganda en Dialectiek: Commissaris kameraad Filosoof Narkomfraud Volkscommissariaat voor Fraudebestrijding: Commissaris kameraad De Waal
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
TUT TUT TUT!! Een grote dikke streep erdoor door Tsaar MaGNiFiCaI. ![]()
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() Maar mijn voetsloofje........
![]() |
#234 | |
Europees Commissaris
|
![]() Aangezien ik noch in Polly's, noch in C2C's regering opgenomen ben, bind ik - als Secretaris-Generaal van de Kommunistische Partij van de Volksrepubliek Politics.be, President van de genoemde Volksrepubliek en Voorzitter van z'n Centrale Militaire Commissie en dus in naam van de internationale forummende klasse - de strijd aan tegen de Twee Hegemonieën.
Wie met me wil meedoen, krijgt een Volkscommissariaatje en een plaatsje in het Politburo. De rest mag de koffers pakken voor de Goelag.
Laatst gewijzigd door Burkide : 17 oktober 2008 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Kan er geen sticky gemaakt worden waar iedereen zichzelf in vijf regels voorstelt ?
De extreme figuren, die begin ik te kennen, maar de 'normale' forumgasten blijf ik maar door elkaar gooien. ![]() Laatst gewijzigd door Jedd : 17 oktober 2008 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, dan doe ik ook wel mee.
![]() ![]()
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wil ook meedoen
meedoen ![]()
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die door het regime genegeerd wordt, is welkom als verzetslid bij het PBL
![]()
![]() |
![]() |