![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn nu éénmaal mensen die erom vragen om gepest te worden! Het staat bij wijze van spreken op hun voorhoofd van " A.U.B pest mij niet". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Ik heb bewijzen dat de gepeste altijd de dupe is! Waar ik vroeger werkte was een vrouw in dienst (universitaire studies!) zij moest gegevens ingeven in een GIS systeem.Omdat zij geconcentreert moest werken en een andere vrouw constand zat te babbelen,brak er ruzie uit tussen hun 2 en de gepeste nam zelf ontslag!
De pester zelf kreeg geen blaam en mocht weer rustig verder pesten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eerst wordt die gepest en ten tweede verliest die zijn baan vaak. De pester werkt lekker verder en zoekt gewoon een andere kandidaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Inderdaad dat klopt! Wat nog erger is dat de pester zelf nooit een klacht durft neer te leggen bij de personeelsdienst.Uiteindelijk trekt de pester zelf aan het langste eind en kan de gepeste vetrekken en/of contract wordt stopgezet of niet verlengd.
Je moet keiharde bewijzen hebben dat je gepest wordt..ik stel voor dagelijks een dictafoontje te gebruiken als bewijs? Laatst gewijzigd door Gezond Vlaanderen : 1 november 2008 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De gepeste zal zelden een klacht durven gaan neerleggen of naar een vertrouwenspersoon stappen, omdat men ergens weet dat er vrij weing aangedaan kan worden. Volgens mij gaat het dan ook vaak van kwaad naar erger. Alleen het melden al dat je "gepest" wordt komt heel kinderachtig over, maar veel mensen weten vaak niet wat een impact het kan hebben op iemand die constant dag in dag uit gepest wordt. Het is zoals je zegt dat je dit moet kunnen staven aan de hand van bewijzen en dan zal het nog moeilijk zijn om dit opgelost te krijgen. Dictafoontje zou kunnen helpen, maar dan moet je al een heel goeie hebben, want bij de meeste is er veel geruis waardoor de gesprekken allemaal wat vaag worden. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 1 november 2008 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |