![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Ik word zo stront- en strontziek van dat achterlijke religieuze k*tvolk dat zich om het minste of geringste weer eens op die ellenlange woestijntenen getrapt voelt en hun ongenoegen meent te moeten uiten door middel van dagenlang aanhoudende rellen, sloopwerkzaamheden en wat al dies meer zij. Dat die hakbars ritueel opsodeflikkerstralen naar een moslimparadijs naar keuze met hun debiele gedoe.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volg het nieuws wat minder selectief.
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze dan terugkeren naar hun land van herkomst als het hier zo verschrikkelijk voor hun is? Ze moeten hier van niemand blijven. Ik hoop dat Griekenland zoveel mogelijk extremisten terug uitzet in hun eigen land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Eigenlijk toevallig dat ik het gisteren vernam via het NOS-Journaal van 22.00 en 24.00 uur. Was van plan te kijken naar Knevel en Van Den Brink omdat Rita Verdonk te gast was en ook Jan Leyers die kwam spreken over zijn programma 'De weg naar Mekka'. Vanaf zondag wordt die reeks uitgezonden, ik meen op Nederland 2.
Was het eerste item in het NOS-Journaal. Ook in De Telegraaf aandacht voor dit onderwerp. Gisteren 77 reacties, nu reeds ruim 230 reacties. Heb nu ondertussen eens gekeken op VRT Teletekst waar ik niets kan terugvinden en op De Redactie.be vind ik ook niets terug over dit onderwerp. Ook de zoekfunctie levert niets op. Is dit nu bewust? Ik weet het niet. In het NOS-Journaal van gisteren vertelde iemand: ze mogen mijn vader vermoorden, mijn zoon maar van ons geloof moeten ze afblijven. ![]() En dan de traditionele beelden van ingeslagen ruiten, brandende auto's, razende mensen, kortom de gekende beelden die iedereen wel zal kennen. Raar dat ik via VRT niets daarvan te horen of zien krijg. Hoe komt dat vraag ik me dan af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 mei 2009 om 15:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
Het lijkt mij dat een aantal landen bezig is schorem te dumpen richting Europa.
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() Dus, het niet fijn vinden dat een bepaald soort vreemdelingen met een bepaald soort religie hun 'dankbaarheid' voor dat ze in Europa mogen zijn, tonen, middels het afbreken van de Europese binnensteden, staat voor u gelijk aan vreemdelingenhaat?
Laat uw bovenkamer eens nakijken, filosoof van lik-mijn-vestje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
NOS-Journaal, gisteren om 22.00 uur. Citaat:Wij willen dat de president en de regering excuses aanbieden aan alle moslims in Griekenland en alle moslims in de hele wereld. België behoort ook tot de wereld en excuses worden gevraagd. Laatst gewijzigd door PeterC : 23 mei 2009 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Minister
|
![]() Het besef dat Islam de Religie van de Vrede is, zit niet zo erg diep bij de Grieken. Ze wonen vlak naast de Turken. Ik denk dat dit nog een uitvloeisel is van het geschiedenis: de Grieks-Turkse oorlog van 1922 om maar iets te noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Minister
|
![]() Ik dacht dat Turkije toen al een seculier land was? Ik kan me natuurlijk vergissen.
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
http://www.metaseek.nl/search/nl/1/turkije+moslim+moord Niet dat de Grieken zo lief zouden zijn; o.a op Cyprus is tamelijk recent véél gemoord. http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyprus Erg genoeg dat Griekenland en Cyprus tot de EU behoren, zodat wij minstens financiëel voor hun problemen mee opdraaien. Ik zie het als een verlengstuk van de evenzeer griezelige Balkan (Macedonië als verbindende schakel), inmiddels ook EU. Moorden is de "cultuur" van al die engerds; fijn hè, multicul.
![]() |
![]() |
#234 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#235 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je moet ze eens vragen om te werken. De reden waarom ze zogezegd naar hier gekomen zijn.
![]() |
![]() |
#236 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ten eerste; hoe het leven in het algemeen er bij hun aan toe gaat, ten tweede; hoeveel centen ze hebben naar werken hier, en in het land van herkomst? en ten derde; hoe hun gedrag, dat ze hier ten toon spreiden in hun land beantwoord wordt. Maar nee, u vind waarschijnlijk dat we voor die nieuwe luizen, de gelukzoekers, de nieuwe godsdienstbrengers direkt een luxe wagen, huis en kinderopvang moeten voorzien. en! Niet te vergeten, sociale zekerheid, als ze zich gehandicapt plooien in hun moskee en het aan hun rug krijgen, invaliditeit en pensioen GEVEN. Want zij hebben hier nog nooit één halve euro aan ons sociaal vangnet bijgedragen, Noch zullen ze dat ooit doen, noch willen ze dat doen. Laten we dan eens zien hoeveel reden tot klagen ze hebben en hoe hard ze hun knieen ze zouden mogen kapot kruipen voor al de kansen en opvang en luxe die ze hier krijgen -door onze voorouders opgebouwd!- Natuurlijk is het gemakkelijk sociaal te zijn als je geen eigen loon moet genereren en geen belastingsbrief moet invullen. aan al wie, zoals u hier fulmineert voor meer solidariteit met de vreemde luis, moest men nagaan hoeveel kamers je vrij hebt en ze vol stompen met de voor u zo zielige gelukzoeker. En u laten opdraaien voor hun kost en onderhoud, ipv heel de gemeenschap, die die mensen niet wil. Je mag voor mijn part ineens opdraaien voor de kosten als ze misdaden begaan, om de slachtoffers te vergoeden. Want de dutskes hebben dan zogezegd geen cent.
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 mei 2009 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Schepen
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Moorden is de "cultuur" van al die engerds; fijn hè, multicul. Wat? Niet waar soms? Hoeveel quotes wil je van "wij zien het leven als een toilet, het hiernamaals als doel"? En hoeveel filmpjes, waarin ze hun heldendaden gefilmd hebben?
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 mei 2009 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() Spoedig herstel van je neurotische islamofilie. Een mens moet werkelijk compleet gestoord of islamofiel zijn om die vernielpartijen van uitzinnige religieuze gekken te betuttelen door mensen die dat gestoord en barbaars gedrag afwijzen vreemdelingenhaat te verwijten. Ware fascistenrethoriek noem ik dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Schepen
|
![]() Uw herstel komt ook nog wel. rustig.
![]() |
#240 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |