![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=rhcRnvy5k8E |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw aanvankelijke stelling was dat zeilen een sport is voor de hogere klasse. Andermaal : lees nog eens mijn posts. Of beter nog : ga eens met een paar echte zeilers praten. U zult erg snel merken dat uw stelling totaal niet overeind blijft. Deels begrijpelijk, uw misvatting. U bent bijlange de enige niet die in het cliché gelooft dat zeilen en een boot bezitten enkel iets is voor "rijken". Dat kan misschien wel in Brussel het geval zijn, maar gaat u bijvoorbeeld maar eens de Atlantische kust langs, en u zult beseffen dat bedoeld cliché-plaatje voor de kustbewoners aldaar absoluut niet opgaat. Als de Atlantische kust voor u te ver is, ga dan eens naar Nederland kijken. Of naar de Britse westkust, bijvoorbeeld. Let wel, Aynerand : het is geen schande dat u duidelijk geen zeiler bent, hoor, al is het een beetje sneu dat u zich aldus wil voordoen. Maar wat niet is kan nog komen. Als het deel uitmaakt van uw dromen, dan wens ik het u van harte toe. Wie weet komen we mekaar ooit nog bij windkracht zeven in de Golfe de Gascogne tegen ? Eens terug binnengelopen, zal ik u met plezier een café crème betalen in de eerste de beste visserskroeg, en zullen we er, elk met ons ranzig zeegeurtje, ongetwijfeld samen om lachen dat u zeilen ooit als iets voor de hogere klasse omschreef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() Zuid-West Frankrijk, Everytime, net geen duizend kilometer van Brussel. Vlak aan de kust.
Sorry, maar om mijn forummer-anonimiteit te beschermen wil ik niet precieser zijn ; ik meen dat u dat wel kunt begrijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil de maanden november tot zowat eind februari vermijden. We kunnen dan wel stoer doen, maar er zijn grenzen. Hoewel, de laatste paar dagen was het hier heerlijk zeilweer. Een beetje weinig wind weliswaar, maar zonnig en niet eens koud. Jammer dat ik, zoals �*l te dikwijls, mij geen dagje kon vrijmaken. Dan maar een half uurtje kanovaren : pakkie an, en letterlijk twee minuten later zit je al te peddelen. Nogal lage klasse ongetwijfeld volgens Aynerand, en zéker voor een dame. 't Zal ons een zorg wezen. Maar eh..., zijn we nu niet een héél klein beetje off topic ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1000 km is anders al redelijk precies hoor. Er is daar een grote duin in de buurt dacht ik.
Laatst gewijzigd door Zucht : 25 februari 2009 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() danku voor de uitleg aan de voetballeken, uiteraard wil ik antwerp niet in eerste en zelfs liefst in 3de nochtans in dit geval hadden de fans van r*fc meer dan gelijk
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |