Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 januari 2009, 17:39   #221
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gforce Bekijk bericht
Borgerhout, da's zoals het Jette van onze wannabe filosoof, een dikke pussygemeente die geen uitstaans heeft met Molenbeek, Schaarbeek, Saint-Josse, BXL,... Ik kan me ook goed voorstellen dat de coppers in Antwerpen veeeeel minder tolerant zijn/laks zijn dan hier...
Ideraad, Jette is nog niet te erg aangetast. De woestenij begint als je de LeopoldII laan oversteekt. Ik vraag me af of een figuur als Filosoof in de "gezellige" buurt aan het Klein Kasteeltje zou willen wonen. Multicultuur ten top. (Wel geen kaviaarsos in kilometers te bespeuren).
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 17:40   #222
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Borgerhout, da's zoals het Jette van onze wannabe filosoof, een dikke pussygemeente die geen uitstaans heeft met Molenbeek, Schaarbeek, Saint-Josse, BXL,... Ik kan me ook goed voorstellen dat de coppers in Antwerpen veeeeel minder tolerant zijn/laks zijn dan hier...
Inderaad, Jette is nog niet te erg aangetast. De woestenij begint als je de LeopoldII laan oversteekt. Ik vraag me af of een figuur als Filosoof in de "gezellige" buurt aan het Klein Kasteeltje zou willen wonen. Multicultuur ten top. (Wel geen kaviaarsos in kilometers te bespeuren).
Oud 17 januari 2009, 17:40   #223
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderaad, Jette is nog niet te erg aangetast. De woestenij begint als je de LeopoldII laan oversteekt. Ik vraag me af of een figuur als Filosoof in de "gezellige" buurt aan het Klein Kasteeltje zou willen wonen. Multicultuur ten top. (Wel geen kaviaarsos in kilometers te bespeuren).
Oud 17 januari 2009, 17:41   #224
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Zo zo, dagelijks Borgerhout doorkruisen. Dus geen Brusselaar : dat was al meer dan duidelijk.

Borgerhout, is dan die geislamiseerde wijk niet waar Marokkanen het Roma-theater in de prak sloegen omdat er onislamitische evenementen gebeurden zoals 'dansen en muziek'. Is dat die gemeente niet waar in de commerçantenstraat de eethuizen geen alcohol meer mogen geven wegens onislamitisch. Is dat die gemeente niet waar islamitische amokmakers het straatmeubilair en de geparkeerde auto's toetakelen als ze op hun islamitisch gaan betogen. Is dat die gemeente niet waar moslimjochies ongestraft busreizigers mogen afmaken? Is dat die gemeente niet waar je in e concentratiescholen geen autochtone kat meer tegenkomt. Is dat die gemeente niet waar vrouwen eisen om met hoofddoeken aan de loketten te moeten zitten.
Ik kom nooit in Borgerhout. Ik ken Borgerhout van de negatieve berichtgeving in de media. En de rode draad door die negatieve berichtgeving zijn ...guess what? Nee, niet de hottentotten.
U hebt net de pech dat ik van dat incident het fijne weet. (Heb iets moeten doen ivm de renovatie van de Roma). U liegt dus dat u zwart ziet.

Het laatste zegt genoeg denk ik: http://www.pallieterke.info/

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 17:50   #225
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
U hebt net de pech dat ik van dat incident het fijne weet. (Heb iets moeten doen ivm de renovatie van de Roma). U liegt dus dat u zwart ziet.

De duiding in Ter Zake over het geweld door salafisten (islamextremisten) was anders duidelijk genoeg. Anyway geloofwaardiger dan de wazigheid van een forummer die aan zijn schotelantenne verknocht is.

Het laatste is inderdaad veelzeggend genoeg. Ik daag je uit om een lijstje op te stellen met 5 positieve items over de islamitische vreemdelingen in dit land(items di ehet nieuws haalden). Good luck

PS Je mag je laten bijstaan door Filosoof als de speurtocht te moeilijk uitvalt.
Oud 17 januari 2009, 17:54   #226
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:

Je weerlegt het geweldincident aan de Roma niet.
Ook de andere incidenten die getuigen van islamitische opdringerheid (en dus van verislamisering) weerleg je niet. Het begint dus toch een beetje door te dringen...
Oud 17 januari 2009, 17:59   #227
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De duiding in Ter Zake over het geweld door salafisten (islamextremisten) was anders duidelijk genoeg. Anyway geloofwaardiger dan de wazigheid van een forummer die aan zijn schotelantenne verknocht is.

Het laatste is inderdaad veelzeggend genoeg. Ik daag je uit om een lijstje op te stellen met 5 positieve items over de islamitische vreemdelingen in dit land(items di ehet nieuws haalden). Good luck

PS Je mag je laten bijstaan door Filosoof als de speurtocht te moeilijk uitvalt.
Waarom? Het nieuws brengt bijna uitsluitend negatieve berichten (dat is het enige dat verkoopt). Durf zelfs te wedden dat je zeer veel moeite gaat moeten doen om 5 positieve items over Belgen te vinden.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 januari 2009 om 18:05.
Oud 17 januari 2009, 18:09   #228
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom? Het nieuws brengt bijna uitsluitend negatieve berichten. Durf zelfs te wedden dat je zeer veel moeite gaat moeten doen om 5 positieve items over Belgen te vinden.
Nee hoor, hier zijn ze op een wip :
- meertaligheid
- hoge scholingsgraad
- op wereldvlak : goed presterende economie dankzij de vlijt van de Oude Belgen, een SZ die model staat (en waarop half Marokko vegeteert)
- koplopers in R&D, uitschieters in kunst en cultuur
- lage criminaliteit onder de Oude Belgen
- ethisch progressief (homohuwelijk, abortus, ...)
etc.

Nu gij.
Oud 17 januari 2009, 18:19   #229
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee hoor, hier zijn ze op een wip :
- meertaligheid
- hoge scholingsgraad
- op wereldvlak : goed presterende economie dankzij de vlijt van de Oude Belgen, een SZ die model staat (en waarop half Marokko vegeteert)
- koplopers in R&D, uitschieters in kunst en cultuur
- lage criminaliteit onder de Oude Belgen
- ethisch progressief (homohuwelijk, abortus, ...)
etc.

Nu gij.
Waar zijn de links naar deze nieuwsitems?

Citaat:
Het laatste is inderdaad veelzeggend genoeg. Ik daag je uit om een lijstje op te stellen met 5 positieve items over de islamitische vreemdelingen in dit land(items die het nieuws haalden). Good luck

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 januari 2009 om 18:20.
Oud 17 januari 2009, 18:25   #230
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik eens goesting heb zal ik ze opzoeken voor je. Een makkie.
Gij moet uw eerste positief bericht over de moslimgemeenschap in Beligië (of doe maar Europa) nog bijeen fantaseren. Op een andere manier zal het niet lukken.
Oud 17 januari 2009, 18:25   #231
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij moet uw eerste positief bericht over de moslimgemeenschap in Beligië (of doe maar Europa) nog bijeen fantaseren. Op een andere manier zal het niet lukken.
Oud 17 januari 2009, 18:33   #232
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

[quote=Gforce;3921044]
Citaat:
Waar gade ze steken? De Kempen? De Westhoek?
Dat ze ze voor mijn part steken waar de zon niet schijnt. Misschien bij hen die zo multicultureel aangelegt zijn en die vinden dat import een verrijking.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 18:40   #233
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
1 oplossing voor de threadstarter: emigreren, zo vlug mogelijk
Waarom? Zou het niet beter zijn voor iedereen dat de personen die vinden dat multicul een prachtig ding is, zelf emigreren en de bron van cultuurverrijking zoals ze het graag hier verkopen gaan opzoeken inplaats van het naar hier te importeren. Kunnen ze ginds met volle teugen van zulke verrijking genieten.

Dus zijn hier de in hun ogen bekrompen achterblijvers gelukkig en zij, de multiculers kunnen genieten naar hartelust. Wat wilt ge nog meer, allemaal gelukkige mensen.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 17 januari 2009 om 18:41.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 18:48   #234
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik wacht.

Oud 17 januari 2009, 18:54   #235
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sleipnir Bekijk bericht
Allemaal goed en wel, maar wanneer gaan we er nu eindelijk iets aan doen ipv hier te zitten leuteren? The time for action is NOW!
Na de volgende verkiezingen zal het frankske beginnen vallen.
De sossen zullen wel eerst een paar studies moeten bestellen om te vernemen wat ze diep in zich al weten, maar gehinderd door hun eigen taboes, niet durven te erkennen.
Daarna kan een echte migratiestop ingevoerd worden, te beginnen met de herenigingen. Dat principe had al lang afgeschaft moeten zijn. Wie zich wil herenigen met geplande importpartner moet zichzelf maar exporteren. Als het dan toch om liefde gaat, kan dat geen probleem zijn.
En wie persé herenigd wil worden met grootouders, nonkels en nichten uit Anatolië of de Rif, die zal het moeten stellen met een webcam. Hereniging 24/24h, desnoods betaald door het ocmw.
Oud 17 januari 2009, 18:58   #236
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Na de volgende verkiezingen zal het frankske beginnen vallen.
Blijkbaar. In de recente peiling van de Standaard was er sprake van een verlies van 10 procent voor het Vlaams belang.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 januari 2009 om 19:00.
Oud 17 januari 2009, 19:06   #237
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Blijkbaar. In de recente peiling van de Standaard was er sprake van een terugval van 10 procent voor het Vlaams belang.
Tja, die lopen allemaal over naar LDD waarrond geen cordon ligt.
LDD houdt er kwa vreemdelingenbeleid geen wezenlijk verschillende visie als het VB op na ; meerwaarde-allochtonen zijn welkom, andereren niet. Net zomin als het VB (en de VLD, de CD&V en NVA) rekent de LDD de islamitische kolonne NIET tot de meerwaardebrengers, maar tot de overlastbrengers (overlast op elk vlak).

Je kan ook eens de cijfers voor de SPA bekijken. Amper 13% halen ze. Van een partij die in het verleden hoge toppen scheerde tussen 30 en 40 %, is de terugval een stuk heviger dan die van het VB.
Oud 17 januari 2009, 19:07   #238
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Is't just? Tjein, die mannen hebben een glazen bolletje zeker? Bij mijn weten zaten die peilingen er ALTIJD AL naast. Hebt ge geen ander argumentjes behalve een flauw polleke dat in uw kraam past?
Mja hier moet ik u gelijk geven. De peilingen van bij de vorige verkiezingen hadden een groter resultaat voor het Vlaams Belang belooft.
Blijkbaar overschatten peilingen het potentieel van Vlaams Belang.

Oud 17 januari 2009, 19:15   #239
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijkbaar. In de recente peiling van de Standaard was er sprake van een verlies van 10 procent voor het Vlaams belang.
Maar dan weer een stijging van meer dan 10 procent voor de LDD
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 19:18   #240
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Neuneuneu, omgekeerd, u doet de waarheid geweld aan...
Oh ja? http://www.volkskrant.nl/buitenland/article321713.ece

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be