![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 maart 2009 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tevergeefs tot nog toe. Hoe zou d�*t toch komen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 maart 2009 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() U noemt dat dus 'migratiebeleid'. U bent ook niet vlug beschaamd.
Laatst gewijzigd door system : 17 maart 2009 om 19:16. |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent het die noemt. Discriminatie dan nog. Dan discrimineert België ook, weet je. En de meeste andere landen ter wereld. Laten we dus maar in het midden laten wie zich hier moet schamen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 maart 2009 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
#225 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() tiens, ik heb VANAF het begin toch een bron gegeven die over discriminatie tov arabische ISRAELI ging versus joodse ISRAELI, puur gebaseerd op hun al dan niet joods zijn ; beiden dezelfde nationaliteit, maar niet dezelfde rechten : Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 17 maart 2009 om 21:57. |
||
![]() |
![]() |
#226 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Meteen noteren dat Israelische fundamentalisten de etnische zuivering van Palestijnen door Israel bestempelen als "migratiebeleid"....
![]() ![]() de israelische maskers vallen wel steeds meer af ...en daaronder zit heel wat ranzige smeerlapperij.
![]() |
![]() |
#227 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://jewschool.com/2009/03/02/1532...ights-reports/ Daar gaat U mijn beste,zo gelijk zijn ze.....Met Uw billen bloot deze keer, en mijn dank aan roodhaar voor haar link..... Laatst gewijzigd door Svennies : 17 maart 2009 om 22:47. |
||
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar naar ik begrijp gaat het om een organisatie (JNF) dat bij voorkeur verkoopt of verhuurt aan joden ipv arabieren van land als interne maatregel, van de organisatie. En daartegen heeft de regering maatregelen genomen. Klopt dat zo'n beetje? Zoniet, vertaal dat dat even voor mij aub. Dit is nog altijd een Nederlandstalig forum dacht ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is smeerlapperij om van etnische zuivering te spreken als Israël juist aanbiedt om te helpen en 20% van de Israëli Palestijn is. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mottig excuus van U mijn beste, Uw gezichtsverlies verstoppen onder het mom dat U het zogezegd niet kan lezen... Overigens uit diezelfde link... Citaat:
Toch krijgen ze krek diezelfde behandeling zoals de palestijnen in de gazastrook én de westbank.... Durft U nog eens te zeggen dat er géén apartheidsregime heerst in israel... U moest beschaamd zijn mijn beste.... |
||
![]() |
![]() |
#232 |
Minister-President
|
![]() The other half of Israel’s Bedouin lived in at least 46 unrecognized villages, which did not have water and electricity and lacked educational, health, and welfare services. The unrecognized villages, made up mostly of tents and shacks, .....
@ Svennies Ik wil nu niet vervelend doen, maar ik heb tijdens oefenvluchten op ultra lage hoogte de Marokkaanse Sahara overvlogen van noord naar zuid en van oost naar west. En vanaf een hoogte van 10 meter kan je redelijk wat zien. Ik heb dan ook redelijk wat bedoeiensettlements daar gezien. En ik moet zeggen, je beschrijving past uitstekend bij wat ik daar zag. Jammer, maar helaas.
Fortuna favet fortibus Laatst gewijzigd door JeeBee : 17 maart 2009 om 23:33. |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze bedoeien leven in alle vrijheid,die in de negevwoestijn worden nét zo goed opzij geschoven als men daar met de palestijnse bevolking placht te doen....Nochtans vormen die bedoeien géén enkele bedreiging,noch voor de israeliërs ,noch voor de palestijnen.... Overigens met welk vliegtuigtype vloog U....F16??????? |
|
![]() |
![]() |
#234 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
#235 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Minister-President
|
![]()
#237 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.badil.org/e-library/Decla...h_Africans.htm Zuid afrikanen weten wat apartheid betekent |
|
![]() |
![]() |
#238 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
#239 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Druzim en Israelische Moslims steunen ouders van Shalit.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 18 maart 2009 om 20:52. |
![]() |
![]() |
#240 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |