![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand met een VB lidkaart heeft daarom niet persé een strafblad. Maar wees gerust: ik vermoed dat U geen probleem zal hebben als een veroordeelde pedofiel naast U komt wonen: nu van mij mag je er gerust je kleinkinderen naartoe sturen hoor, zo'n vriendelijke man! Niemand verplicht je trouwens om die site te gaan bezoeken. Mag ik veronderstellen dat je anderzijds weldegelijk héél hard van de toren wil blazen als de katholieke kerk hun veroordeelde pedofiele pastoors stilletjes naast jouw deur komen deponeren? D�*n zou je vast wèl graag willen weten hoeveel misdienaartjes hij gemolesteerd heeft zeker hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen niets houdt ze tegen, niets maar dan ook niets.
Zij zijn doorslechte mensen dat de onschuld van het leven krenken. Maar als Dutroux van de eerste keer aan de schandpaal had gehangen (toen was internet nog niet zoals nu) en wereldbekend was geworden, had dat tragedie misschien voorkomen kunnen worden. Niemand kende Dutroux tot pas NAdat hij hervallen was. Dan denk ik: Ja laat ons vanaf nu de pedofielen wel openbaren! Laat ze publiekelijk getoond worden. Ik blijf bij mijn mening, al wie opkomt voor de privacy van een pedofiel hoort maar mee op die site te komen als pedo-sympathisant. Zolang het om schuldig verklaarde pedofielen gaat tenminste.
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu gaat u wel een fameuze stap te ver. Omdat ik bijvoorbeeld uw mening niet verkondig, zou ik dan mee op die site moeten staan? De inquisitie is er niets tegen. By the way, ik heb geen enkele sympathie voor pedo's. Ik probeer enkel 'berouwvolle' pedo's een nieuwe, aangepaste kans te geven en hen tegelijk uit de buurt te houden van hun 'targets'. En dat doe je niet door ze in een vergeetput te gooien, hun ballen af te kappen of hen voor de rest van hun leven te brandmerken. De grootsheid van een maatschappij en rechtsstaat valt af te lezen aan het gegeven hoe humaan zij hun 'moreel verwerpelijken' behandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oh, en nog zo'n linkse favoriet, zijn kinderen bedreigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Technisch kan het dus, via DNS-blocking. Of de ISPA ondertussen is ingegaan op de vraag van justitie weet ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind het een BRUG te ver dat jullie zo opkomen voor pedo's terwijl meisjes en jongens heel hun leven getraumatiseerd zijn. Ouders hun kinderen verloren zijn aan de dood en onwillige prostitutie in een pedo milieu omdat het gerecht dien Dutroux niet van de eerste keer doodspoot. Het gaat niet over mijn mening delen, het gaat erom opkomen voor de privacy van een pedofiel. Daar gaat het om. Wie vindt dat een pedo privacy verdient ... sorry daar denk ik stil in mezelf bij: zijde zelf ne pedo of hoe zit da? Je zegt het zelf, dat doe je niet door het in de vergeetput te gooien. Dus laat het voor eens en altijd geweten zijn, die site draagt daar goe met bij. Logisch verstand: Leefde Julie en Melissa nog als Dutroux van de eerste keer voorgoed uit de maatschappij verdween? Doodstraf is niet van gelding in BE, ze is er wel maar wordt niet toegepast. Dan vind ik dat WIJ DE BEVOLKING het recht hebben deze stap te ondernemen om ons te verdedigen tegen pedofielen. 't Moet je dochter maar eens zijn he! En zeg niet dat het het probleem zal oplossen, neen pedofilie zal er altijd zijn. Helaas. Maar het is niet omdat het "maar iets" zou helpen we het niet moeten doen. Alle beetjes maken één groot. En wat heeft de regering ondernomen na Dutroux? NIETS! ERger nog, tging er nog zo laks aantoe dat hem is kunnen gaan lopen voor nen tijd. EDIT: En de conerotte affaire zal ik ook nooit vergeten. Onze reputatie is nu pedoland, en ik denk dat veel machtige mannekes op zetelkes wel degelijk pedo zijn na het vuile spel met Dutroux. Honderden scholen hebben gestaakt, honderden, we hebben nog met spaghetti gesmeten op de politie. Hij is verdomme vervangen door iemand dat nog nooit een rechtzaak gevoerd heeft. Stelt u zichzelf dan geen vragen? Op de wet moeten niet rekenen om u te verdedigen tegen pedofilie hoor, dus mijn vraag: mogen wij dan zelf niets ondernemen? Ik vind van wel, "It's better to be wrong while doing the right thing, then to be "right" and doing the wrong thing.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 20 april 2009 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En P.S.: als u als enige kan suggereren dat ik er zelf 'een van hen' ben dan is dat het teken dat uw echte argumenten op zijn en dat u dan maar zielige opmerkingen maakt. Vanwaar al die blinde woede ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jawel, als het gerecht niets onderneemt is het maar aan ons om het te ondernemen. Net zoals "discriminatie met drugs". Als de wetgeving hypocriet omgaat met "drugs". Zoals minderjarigen hard drugs (drank) toelaat, een volwassen man/vrouw het recht heeft een joint te blowen.
(los van de kwestie) maar om aan te tonen dat de wetgeving niet perfect is. Als het om KINDERLEVENS gaat, vind ik dat we de wet mogen overschrijden. Den eerste dat nog maar probeert aan mijn kind te komen zal ik tot het eind laten lijden. Beginnend met ne gloeiend hete pook in zijn aars te duwen, een gloeiend hete priem in zijn pisgaatje. En zo kan ik nog even doorgaan hoor. U zal het vast niet zo vinden, maar ik vind het leven van een kind meer waard dan een wetgeving dat elkaar gelijmd is. Dat ondergaat de democratie (lees democrazy)? Ik vind dat een democratie (lees democrazy) een meerderheid vertegenwoordigt, mij hebben ze nog niets gevraagd of die site wel goed is. U dan wel? Laat ons het eens aan de mensen vragen he, niet aan de wetgeving. Dat zou pas democratie zijn. Dus democratie (lees democrazy) is uiterst relatief. De pedo's mogen gerust van U strenger gestraft worden, maar worden ze dat daarom? Integendeel, voor pedofilie krijg je zo'n 15 jaar (en sommige veel minder) ofzo. Terwijl moord tot 25 jaar kan leiden. Ik stel maar vast en ga verder op wat ik zie. Citaat:
Ik heb mijn argument al gegeven over die site. Ver voor ik zei: al wie vindt dat zoiets niet kan moet er maar bij als sympathisant. Mijn punt over die site is heel duidelijk: *Een pedofiel verdient MINDER privacy dan onze kinderen veiligheid verdienen. Gaat U daar dan niet met akkoord? *Wat dus gelijk staat aan geen privacy
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 20 april 2009 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En het is toch perfect normaal dat een pedo minder celstraf krijgt dan een moordenaar? Een moordenaar ontneemt iemands leven, het is een halsmisdrijf, seksueel misbruik van kinderen is dit in de regel niet, hoe verschrikkelijk de feiten hier ook mogen zijn. Maatschappellijk gezien worden pedo's de dag van vandaag inderdaad 'slechter' ingeschat dan 'ordinaire' moordenaars. Nu mag ik u ook eens een vraagje stellen: wat vindt u het ergste: dat een kind vermoord wordt (weliswaar zonder seksueel misbruik) of dat een kind aangerand wordt ? Het tweede geval is weliswaar zeer ernstig, maar er is nog een reëele kans dat het kind dit te boven komt mits goede begeleiding en verwerking. Bij moord is echter elke vorm van 'te boven komen' uitgesloten, dat is een evidentie. Het is dan ook helemaal niet zo vreemd dat ons Belgisch strafrecht voorschrijft dat iemand die moordt een potentieel hogere straf krijgt dan iemand die misbruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Anonymous in actie
edit : lijsten zijn makkelijk te vinden via google ik ga ze niet zelf linken omdat ik niet graag zou hebben dat er onschuldigen tussen zitten en ik dat op mijn kerfstok heb Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 11 juli 2012 om 07:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat zou best wel 'ns kunnen... Hij houdt van kleine borstjes, zegt hij. En Bart De Wever heeft die nu sinds zijn vermageringskuur...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Misschien wou die man inderdaad op die site wijzen op de implicaties en het gevaar van het al te snel verbieden van organisaties; dat betekent niet noodzakelijk dat hij een organisatie met sympathie voor pedofielen prima vindt. Maar ondertussen staat hij wel bij een grote hoop mensen bekend als vermeende pedofiel en potentiële kinderverkrachter. En zelfs als iemand een site bezocht heeft met plaatjes van blote kinderen of erger betekent dat niet noodzakelijk dat die pedofiel is. Ik heb bv Mein Kampf gelezen van Hitler, Das Kapital van Marx, het Oude Testament en de Koran. Ben ik daarom een katholieke, fascistische, communistische moslim? Ik denk het niet. En 'computer gehackt' lijkt misschien een doorzichtig excuus maar het kan. Gezien je niet weet of wie op die lijst staat een kinderverkrachter is en de implicaties van zo'n beschuldiging zo enorm vind ik die publicatie niet zo'n goed idee. Als het daadwerkelijk over veroordeelde pedofielen gaat ligt het gevoeliger. Wil ik dan hun adres publiek? Zou ik het willen weten? Ja. Maar als we als maatschappij oordelen dat iemand zijn straf uitgezeten heeft en oordelen dat het veilig is hem of haar vrij rond te laten lopen dan moet je die ook niet laten lopen met een bord om zijn nek. Dan laat je hem beter zitten in een of andere instelling of gevangenis. De uitspraken over Dutroux hier vind ik minder ter zake. Dutroux was bij mijn weten niet echt een pedofiel. Hij was en is een degoutante misdadiger maar ik betwijfel of hij persoonlijk sexueel erg in kinderen geïnteresseerd is. |
|
![]() |
![]() |