![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#222 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Minister-President
|
![]() Hoe jullie inderdaad allemaal kunnen blijven zeveren over homo's. Ik kan er nog altijd niet bij 8)
![]() |
#224 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals er rechtshandigen en linkshandigen zijn.... Zoals er zwartharigen en blondharigen zijn... Zoals er grote en kleine mensen zijn... Zoals er dikke en dunne mensen zijn... ...zo zijn er ook hetero's en homo's. Is dat nu zó moeilijk te begrijpen? Geaardheid is gewoon één van de vele persoonskenmerken. Big deal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me soms af hé, als ik sommige haatstukken lees.... want doen wij in Godsnaam verkeerd? Wat doen wij mis? Zoals ik sommige hoor spreken, tja, tis net of wij het grootste uitschot zijn.
![]() |
#226 |
Gouverneur
|
![]() Is er dan zoiets als "de vader" en "de moeder"? Naargelang hoeveel hormonen tijdens de baarperiode aan het kind worden gegeven, groeien de hersenen eerder naar een mannelijk patroon of een vrouwelijk patroon toe. Zo bestaan er dus vrouwen die zich eerder als mannen gedragen en omgekeerd met als uitersten "manwijven" en "janetten".
Ik heb eerder mijn bedenkingen bij de maatschappelijke evolutie, wat men gaat denken van "een huwelijk", zeker als men dat van bovenop gaat opleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Trek het je niet aan. Sommige van die extreem-rechtse jongens zijn zelf homo's die niet willen toegeven aan hun sexualiteit. Het extremisme is de dekmantel waarachter ze zich verstoppen. Het enige wat je mag hopen, is dat ze ooit in het reine komen met zichzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
M.a.w. wat ancapa zegt, zegt daarom nog niet meteen het VB. Dat geldt voor alle vb'ers op dit forum.
![]() |
![]() |
#232 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Minister-President
|
![]() Bart Laeremans(Vlaams Blok Kamerlid) op 20 januari 2003:
Wij zullen hard ons best doen om deze wet af te schaaffen. Ik geloof dat er een dag zal komen dat we daarin zullen slagen. Natuurlijk zal men op dat moment komen aandraven met het goedkope argument dat er intussen tientallen of honderen homokoppels van die regeling gebruik zullen gemaakt hebben (...) Dat is dan niet onze verantwoordelijkheid. U bent verantwoordelijk voor de ontsporing die er vandaag wordt aangericht '...)" Lees en stel zelf vast wat Vlaams Blokkers die in de Kamer zitten over homo's denken... Het Vlaams Blok zal er in elk geval alles aan doen opdat de homoadoptie er tijdens deze legislatuur niet meer door komt en rekent deze keer wel op de steun van de CD&V. Hopelijk zal de bevolking over een paar maanden een einde maken aan de paarsgroene droomfabriek, zodat deze excessieve holebi-plannen voorgoed kunnen opgeborgen worden. Zo zie je maar, ....,....
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#237 |
Gouverneur
|
![]() Wel een gevaar voor de vrachtvoerders op de parkings over heel Europa .Natuurlijk in de oosterse landen geen last van dat voordeel hebben zij daar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet niet waar je over lult, kerel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp nog minder waarom u denkt dat ik zou aannemen dat bepaalde mensen alhier op het forum met sympathieën voor het Vlaams Blok het standpunt van het Vlaams Blok als dusdanig zouden verwoorden en vertegenwoordigen. Het omgekeerde is echter wel waar, een hoop forumleden hebben blijkbaar het Vlaams Blok nodig om hun mening te formuleren. Mijn reactie was dan ook niet meer dan een verwijzing naar het feit dat 3/4 van de teksten die ancapa hier plaatst rechtstreek van de website van het Vlaams Blok komen. Dat had je blijkbaar echter niet door.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |