![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kom nog eens fier uw relaas doen als ze U die rekening opsturen hé...en jawel hoor ik hoop echt dat ze U de rekening opsturen!
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat gij daar vanalles wilt bijsleuren, is uw zaak. Ik heb die zaken in ieder geval allemaal niet beweerd en, meer, ik wil die zelfs niet impliciet bedoelen. Het enige wat ik gezegd heb is dat het niet geloofwaardig dat die kerel echt aangevallen heeft. Als jullie verhaal van gevaarlijke troepen linksen al waar zou zijn - wat zou kunnen, maar de meeste linksen zijn echt wel laf, dus ik vind het wat raar - dan nog hebben jullie/jij degene bij elkaar geklopt die wrslk bij de meer vreedzamen was. Dat zegt ook wel genoeg over jullie heldhaftigheid; die perso(o)n(en) eruit pikken die er het ongevaarlijkst uitzien. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Soit alles staat op film de waarheid zal wel aan het licht komen !
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() Mogelijk heb jij al iemand gezien opgefokt door haatpropaganda, hoogstwaarschijnlijk heb jij nog nooit iemand gezien "zo stoned als een garnaal"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Minister-President
|
![]() zelf al was ie agressief... 25 tegen 4... details !
de andere 24 stonden er op te kijken en waren ondertussen een nieuw jointje aan het krullen ofzo ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van weed wordt je niet agressief. Soit alles staat op film de waarheid zal wel aan het licht komen ![/quote]
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van weed wordt je niet agressief.
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Linksen zijn erg goed in het gooien van stenen e.d. maar hebben doorgaans veel minder praat in een rechtstreekse confrontatie zelfs bij overtal. Het is trouwens ook niet zo verwonderlijk dat iemand uit een grotere groep er het "ergst" aan toe is. Misschien kan iemand als Geert Cool nog eens vertellen hoe een grote groep linksen het onderspit moesten delven tegen een handvol rechtsen (Gent, enkele jaren geleden na NSV betoging) ![]()
![]() |
![]() |
#231 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Valt best wel mee... ik betaal nog geen belastingen u see!
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik zit hier al gans het topic te zagen voor details tegen Jarno. maar hij heeft liever oog voor zinsconstructies die vreemd zijn volgens hem e.d. dat linksen slechtere vechters zijn (of dat iets is dat jullie radicaal rechtsen fier op mogen zijn laat ik buiten kijf), en dat manipulatie in de media ook door links gedaan wordt ga ik niet ontkennen overigens. maar toch, 25 agressors tegen 4 . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Parlementslid
|
![]() heej jarno... ik wacht nog steeds op een antwoord weet je wel?!? zwak hoor...
![]() |
#235 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien u in detail de feiten wilt kennen raad ik ten stelligste aan het proces bij te wonen. Aangezien de feiten zo ernstig waren volgens u en de uwen zal dat er wel komen. Of het moest zijn dat uit de camerabeelden blijkt dat de heer Proost niet door een bende gewapend fascistisch tuig is aangevallen maar zelf aan de oorzaak van het conflict lag? Bovendien is dit een zinloze discussie daar u toch niets van mijn woorden gelooft.
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Leuven, une ville belge
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]()
![]() |
#238 |
Minister-President
|
![]() respect wel ergens als je 'r in slaagt iemand een gebroken kaak te slaan met een paraplu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |