![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=24
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juni 2009 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hoogte van het bedrag is al net zo 'duidelijk' als de Koran, Sunna, Hadith en Shariah zelf!...niet dus!
Jizya kan ook niet los gezien worden van andere discriminerende bepalingen. Zoals kledings voorschriften, het belijden van je geloof [anders dan Islam], overheids posities, trouw rechten, educatieve rechten, beslissings rechten en het houden van slaven...hoewel dit laatste vaak niet meer van toepassing is Meestal was de Jizya dusdanig hoog dat het onaantrekkelijk was geen Moslim te zijn. Vele Moslims hebben echter een andere visie! Zij gebruiken het volgende excuus... De Jizya was dusdanig hoog dat niet-Moslims 'gratis' door de Moslims beschermd konden worden tegen buitenlandse mogendheden. De reden dat Moslims zelf geen Jizya betaalden is tweeledig: Ten eerste is iedere Moslim verplicht om zijn 'landgenoten' te verdedigen. Desnoods met z'n leven. Een niet-Moslim heeft die verplichting niet. Ten tweede, elke Moslim is verplicht om zakaat te betalen (gift voor de armen en hulpbehoevenden). En ook hier zijn niet-Moslims niet toe verplicht. De Moslims beschouwde zichzelf dus als de groep met de meeste en grootste verplichtingen. In z'n algemeenheid was de Jizya volkomen willekeurig (in tegenstelling tot Zakaat). In de praktijk was (en is) het natuurlijk een mafioso-achtig pressiemiddel! Voorwaar, een gegeven waar de Moslims 'trots' op kunnen zijn deze als eerste officieel te hebben ingevoerd! Nog voor de opkomst van de westelijk verderfelijke mafia! Eindelijk een gegeven dat ze echt eerder hebben verzonnen dan het verderfelijke westen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Citaat:
Het is toch dat wat ik daarboven net schreef. Dat vers dat het slaan van vrouwen toelaat moet men ontkennen en zodanig verdraaien of vergoeilijken (wat sommigen "interpreteren" noemen) zodat men kan zeggen dat iSSlam het slaan van vrouwen verbied. Liegen is het enige wat iSSlampromoters en iSSlamapologeten kunnen om hun waar nog enigszins verkocht te kunnen krijgen.
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ook niet vergeten wit rozeke. Slavernij is in iSSlam toegestaan. Maar vergoeilijken ze die wanpraktijk door te stellen dat men de slaven goed moet behandelen. Peace ![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juni 2009 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Niks alibi. Ik heb niets tegen vreemdelingen en dat weet u zelf ook donders goed. Ik heb wel iets tegen een bepaalde vreemde religie, en ook dat weet u donders goed.
Als ik iets of iemand haat, dan zeg ik dat namelijk gewoon. Zoals 'ik haat pedofielen' bijvoorbeeld. Of 'ik haat het oeverloze gewauwel van wannabe-filosofen'. Toch wel. Dat is mij namelijk al wel eens gevraagd, en dat was toen ook dat ik voor het eerst in aanraking met de koran kwam. Gelukkig werkten mijn hersencellen wel toen ik dat smerig schrijfsel begon te lezen, zodat ik het met hart en ziel kon verwerpen. Ik hamer op nog veel meer punten, en zolang u en uw islamapologetische vriendjes bepaalde zaken blijven ontkennen, verdraaien, vergoeilijken en onder het tapijt trachten te moffelen, zie ik het als mijn morele plicht door te gaan met 'hameren en drammen'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kheb U anders ook nog nie veel op een ander UW superintelluctuele bijdragen zien posten. Zijt ge Uwen allereerste 'bijdrage' vergeten soms - ik niet zulle. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 18 juni 2009 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij had het over de hedendaagse afpersingstaks/yizzah die de tjeven jou extra laten betalen anno 2009. Jij kan me ongetwijfeld een idee geven van het gangbare tarief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() Dan zijn zeker ook al die miljoenen en miljoenen andere mensen die zich over gans Europa zorgen maken over, en met skepsis kijken naar, de islam/koran, allemaal, stuk voor stuk, gefrustreerde zielen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar goedkoop taalgebruik? Frustratie-alert! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De anderen, de apologeten, noemt men meestal nuttige idioten. Benno Barnard heeft een onlangs een meesterlijke beschrijving gegeven van dat zootje. Hij sloeg nagels met koppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe kan men iets ontkennen wat er niet staat? Geef mij eens de vers waarin letterlijk gezegd wordt dan men zijn vrouw mag slaan? Daarna spreken we verder! "Liegen is het enige wat iSSlampromoters en iSSlamapologeten kunnen om hun waar nog enigszins verkocht te kunnen krijgen." Dat is meer iets voor 'islambashers'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |