![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
|
![]() trouwens Pruisse, er zijn ook bewijzen dat de homo sapiens sapiens veel ouder is dan uw 6000 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel. Liegen is onchristelijk hoor.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om wat Hitler zelf geloofde. De dinges waar hij in geloofde zijn niet-Christelijk. Daar heb je geen autoriteit voor nodig om dat vast te stellen.
![]() |
![]() |
#226 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de holocaust past in dat opzicht perfect in het christelijke kader. Dat de bijbel echt geen prettig boek is weet ik van heel wat strafstudie's op woensdag. uwen godsdiensleraar alle weken zo van die perverse bijbelversen naar zijn kop smijten is niet zo slim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#229 |
Minister
|
![]() Ik sta versteld van de overtuigingskracht van uw sterke opiniestukken. U moesten ze al lang professor gemaakt hebben.
![]() |
![]() |
#230 |
Minister
|
![]()
![]() |
![]() |
#231 |
Burgemeester
|
![]() Preusse,
Het beste probleem is dat het uitleggen van de evolutie theorie tijd vraagt. Aangezien het een wetenschappelijke theorie is heb je eerst enige achtergrond nodig. Ook al zou ik het langste bericht uit de geschiedenis van dit forum plaatsen dan nog zou ik de theorie niet uitgelegd krijgen. Hij is simpelweg te lang. Natuurlijk zijn er verschillende uitstekende boeken geschreven over dit onderwerp en ik raad u dan ook aan deze te lezen. Als u dit hebt gedaan ben ik uiteraard bereid om met u enkele punten te bespreken. Als er dan nog dingen zijn die verdere uitleg vereisen of waarmee u het niet eens bent, ben ik ervan overtuigd dat andere forumleden en ook ikzelf u zullen helpen. Maar het is vrij zinloos iets uit te leggen dat zo omvangrijk is zonder een goed beeld te hebben van welke delen u interesseren. Uiteraard zijn we meer dan beleid een poging te ondernemen u vragen te beantwoorden. Ik wil u echter op voorhand waarschuwen dat u voor de fijnere nuances en meer ingewikkelde kwesties beter bij een bioloog te rade gaat. Ik zal antwoorden als ik kan maar mijn expertise is niet groot genoeg om u alles uit te leggen. Voor mij zijn de zaken die ik wel begrijp meer dan genoeg als bewijsmateriaal en heb ik vertrouwen in de expertise van duizenden experten. Maar ik kan begrijpen dat aangezien u een kritische aanneemt tegenover de bewijzen u ook andere zaken zult willen weten. Ik hoop u hiermee zo goed mogelijk te helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
is het al iemand opgevallen dat preuße voor een katholiek wel heel veel leentjebuur speelt bij de evangelische protestanten van over de atlantiek. zowel zijn voorliefde voor het jonge aarde creationisme (kwam ik persoonlijk nog niet bij andere katholieken tegen, alleen bij streng orthodoxe evangelisten en gereformeerden in nederland en de VS) als zijn leugens over atheisme en het verval van alle moraal (het kapitaal opgedragen aan marx, hitler als atheist...) komen rechtstreeks uit de verenigde staten. leuk is dat hij zich in islamitisch gezelschap bevindt. adnan oktar, beter bekend als harun jahya, de oppercreationist in de islamitische wereld, haalt zijn mosterd bij dezelfde firma. wie had dat ooit gedacht: katholieke en islamitische conservatieven hebben de protestanten van over de grote plas nodig. vrede, redwasp
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 2 juli 2009 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
wat mij ook opvalt is dat preuße nooit rechtstreeks antwoordt op wat ik schrijf. zou hij bang zijn van deze arme dwaze moslim? of is het misschien dat hij mij als homo te vies vindt om mee te communiceren. kan ook natuurlijk. een goede vriend van mij uit servië was overigens zelf heel fervent servisch orthodox, maar geloofde ook in het jonge aarde creationisme. hij haalde zijn argumenten bij schertsfiguren als kent hovind en consoorten. ik heb hem toen gewezen op de schitterende tekst van theodosius dobzhansky. het jonge aarde creationisme is een ziektebeeld dat te genezen valt. vrede, redwasp
![]() |
#236 |
Burgemeester
|
![]() Ik krijg de indruk dat onze beste vriend zijn bron wel eens conservapedia zou kunnen zijn. Of het meeste wat hij zegt staat daar toch ook. Gelukkig dat conservapedia zoveel betrouwbaarder is dan wikipedia.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Preuße kan er niet zo goed tegen als men het niet met hem eens is. Enkel Max van Dietschland is het 100% van de tijd met hem eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mijn schepper verwacht ik toch dat hij zelf weet hoe hij het gedaan heeft. Van mensen verwacht ik fouten, niet van God, althans van de God zoals jullie hem zien.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou die vorm van spiritualiteit minder zijn tegenover monotheistische godsdiensten? Religie doet het enkel zeer goed in landen met hoge armoede, waar mensen zelf meester zijn over hun bestaan is minder nood aan geloven, dat zie je wereldwijd...religie houdt mensen dom en arm! |
|
![]() |
![]() |