![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees van niet.
Wel probeer ik met mijn ui-ter-st beperkte capaciteiten dommigheid te vermijden. En als dat niet lukt heb ik nog altijd Raf om mij terug op de juiste weg te zetten.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Schepen
|
![]() Typisch sektarisch gedrag.
*Verwijderd* Laatst gewijzigd door Zoethout002 : 23 juni 2009 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij zal het waarschijnlijk doodjammer vinden dat de DDR opgedoekt is, ja?
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Dat doet er zeker toe ja. Zeker als u niet eens in staat blijkt een zinnetje als "Jij zal het waarschijnlijk doodjammer vinden dat de DDR opgedoekt is" te begrijpen en in de juiste context te plaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoe moet ik nu weten wat jullie bedoelen met die post? Ik kan nog steeds geen gedachten lezen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u in de verste verte niet weet waar dat zinnetje op zou kunnen slaan, is er sprake van een gigantisch hiaat in het geschiedkundig onderwijs dat u genoten hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar ja... zijn zo geliefde leraar had waarschijnlijk andere prioriteiten dan het communistische systeem te bekritizeren zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |